Osvita.ua Середня освіта 40 спеціалістів-непедагогів прийдуть у школи
40 спеціалістів-непедагогів прийдуть у школи

40 молодих спеціалістів з різних сфер отримають педагогічні знання і прийдуть викладати в школи

40 спеціалістів-непедагогів прийдуть у школи

Міністерство освіти і науки України підтримуватиме проект ГО «Навчай для України», в рамках якого 40 молодих спеціалістів з різних сфер отримають педагогічні знання та навчатимуть дітей у звичайних українських школах. Відповідний меморандум про співпрацю між МОН та громадською організацією було підписано 19 січня 2017 року.

Лілія Гриневич розповіла, що в Міністерстві розробляється нова концепція педагогічної освіти, яка є необхідною для впровадження реформи «Нова українська школа». Спеціалісти, що прийдуть в загальноосвітні заклади в рамках проекту, мають підтримати школи та дати їм поштовх до змін.

«Я вважаю, що цей проект є дуже перспективним, він допоможе нам наблизити та взаємно інтегрувати школу та суспільство, адже саме через людей, які не залучені до системи зараз, можна здійснити такі трансформації», - підкреслила міністр.

Представники ГО «Навчай для України» розказали про свої успіхи у просуванні проекту. Зокрема, вони уклали партнерську угоду з міжнародною мережею «Teach for All» («Навчай для всіх»), що об’єднує 16 тисяч прогресивних учителів, які надають якісну освіту для 1 млн 500 тис. дітей в 40 країнах світу, а також угоду про співпрацю з фондом Western NIS Enterprise Fund.

Організатори «Навчай для України» пропонують покращити якість освіти в Україні за допомогою відбору для роботи вчителями найбільш талановитої молоді, підготовки її для ролі мотивуючих вчителів, надання їм активної підтримки протягом двох років, зміцнення їх лідерського потенціалу для покращення якості освіти в Україні.

Щоб підготувати учасників програми до роботи в школах та їхньої педагогічної атестації, громадська організація заручилася підтримкою Київського університету імені Бориса Грінченка.

Для участі в пілотному проекті відібрано три області – Київську, Харківську та Львівську. Розподіл учасників буде рівномірним – приблизно по 13 учасників для кожного регіону.

Співпрацю з ГО «Навчай для України» координуватиме заступник міністра Павло Хобзей.

Освіта.ua
20.01.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
pasufik
Я той, хто прийшов у профтехосвіту з виробництва, маючи за плечима 30 років стажу і ще 20 віддав педагогічній роботі. На мене спочатку дивилися, як на партизана. Завуч чотири рази відвідувала мої уроки з предметів, які я вів і нарешті відчепилася назавжди. Потім я побував на її уроках і був вражений, що така посередність мною керує, але на то немає ради. Коли мені присвоювали звання викладач-методист вона єдина проголосувала проти, бо не могла пережити, що я, практик, її обігнав. Доречі, що 5 років усі педпрацівники проходять навчання на курсах підвищення кваліфікації, де викладається педагогічна майстерність. Тому напрямок правильний, але він не матиме широкого розповсюдження, бо на одному ентузіазмі довго не протягнеш, особливо, коли ти ще молода людина, повний сил і маєш великі потреби.
Спогади про школу
Коли я навчалася у 9 класі, до нас прийшов викладати математику молодий учитель. Про нього наша класна керівник казала :" Якби ви знали, який він розумний! Ото вам пощастило!" Справді, математику він знав чудово. Але от навчити нас так і не зумів. Якось так сталось, що з усього класу ніхто не розумів його пояснень! Я і ті мої однокласники, хто планував у перспективі здобувати вищу освіту, рятувалися хто як міг. Хто до репетитора бігав. А мені новий матеріал дуже часто пояснювала моя сусідка-пенсіонерка (у минулому - вчителька математики). А що ж той молодий учитель? Протримався у школі два роки та виїхав із нашого міста. Зараз він інколи на солідній іномарці навідується до своїх родичів, хвалиться, що купив однокімнатну квартиру і збирає гроші на більшу. О, ще додам, що цей учитель паралельно здобув освіту бухгалтера і після школи знайшов роботу бухгалтера у приватного підприємця.
Голос,скажу по большому секрету
Пару лет этот человек не имел постоянного заработка,но в школу отказался идти. Задекларированная зарплата много меньше той,что человек зарабатывал по найму. Сегодня есть постоянная работа. Зарплата несколько больше той,что предлагается в школе,но чувствует себя значительно спокойнее,хотя работа с детьми иногда попадает. Да, они платят за трудоустройство. Но те,кто больше ничего не умеет. КТо что-то умеет помимо, тот не рвётся в школу.
для "о чём говорите?"
Когда кто-то начинает рассказывать о других как о себе,заявляя,что "им не будет хватать времени",или ещё что-то,всегда есть стремление спросить:"Вам то откуда это знать?Вы способен(на) видеть других как самоё себя?Почём Вы знаете на что они способны, а на что нет?"В педВУЗах ничего НЕ дают,и НЕ учат работать с детьми.В педВУЗах учат химиков-литераторов-психологов... давая абсолютно обособленную информацию,которая всего лишь развивает,но не актуальна в работе с детьми. Я повторюсь-дело в другом.Дело в том,что нет разницы КТО прийдёт в школу-выпускник педВУЗа,или этих 40 человек,клюнувших непонятно на что.ЗАрплата им не светит,школа как институт сегодня в Украине-жалкое зрелище... На что дети позарились?Вероятно на то,чтобы жить школой.А жизнеобеспечение они будут иметь вовсе не от своей профессиональной деятельности.
отвечаю:
Для для "о чём говорите?": Вы правы школа – жалкое зрелище. Но что встречает таких людей после 5 лет работы. Аттестация. Думаю Вам не надо объяснять как будут аттестовать таких непедагогов. Что касается «Не будет хватать времени». Начнем с того, что в педВУЗе прежде всего студент получает психологические настройки для последующей работы. Он начинает мыслить как учитель, понимает, какая работа его ждет. Попадая в среду школы он не бежать из нее. Если мы говорим о непедагогах. Время адаптации может проходить долго, а иногда очень сложно. Только из таких мыслей именно так написал.
Коментувати
с другой стороны
Для Оксана: Посмотрите на это все не с стороны «я имею работу». А другой – «учитель призвание». И на сегодня есть действительно ситуация, когда учителя уходят. И назначайте не лучших, а иногда даже не по фаху. Вопрос стоит в улучшении качества преподавания. Но какое может быть улучшение если по всех сторонах ставят палки в колеса. Если Вы и правда учитель, тогда почему у вас такое нетипичное зрение на все актуальные вопросы. Скажите одно, а Вы лично что изменили к лучшему в своей работе? Прежде всего надо начинать смотреть на себя. Проанализировать свои недостачи, после того рекомендовать, учить, исправлять, указывать на недоработки. Как иначе? Мы не имеем право переступать нормы и основы для организации учебного процесса и переходить на личностные ситуации.
продолжение
Иногда слушаю руководителя. Дал часы истории филологу. Аргумент «Ему до пении надо». Но он не учит детей, нет нужного качества образования. Кроме психологических и моральных травм, ничего ученики не получают. Такие вещи должны быть неприемлемые. Иногда мы самы все видим и к сожалению нет желания изменяться, зато хватает глупости учить других. Прежде всего ВУЗ учит на учителя. А в том, что молодежь часто чувствует себя лишней в первую очередь – это вина администраций, которые обязаны взять под контроль и помочь начинающему учителю. Кроме того, что делают методические кабинеты? Все для галочки. Без нужной поддержки такие учителя и правда больше трех недель не будут работать и убегут. И так в любой школе. Иногда даже талантливые выпускники убегают, так как не способны взять ситуацию в свои руки.
Оксана
Для с другой стороны: Для того, щоб не було "типового" вчительського заскорузлого погляду на всі речі і потрібно вчителів "викидати" з того середовища, у якому, прогресивній молоді і кроку не дають ступити, бо "Мы не имеем право переступать нормы и основы". Згодна, що потрібно спочатку дивитися на себе, але погодьтеся і Ви, що вчитель, який пропрацював 20,30,40 років на одному місці, не в змозі адекватно оцінювати ні себе, ні оточення поза шкільними межами.
Коментувати
чекайтечуда
Ага, може на всю Україну і найдеться 40 диваків, успішних у своїй діяльнності, які захочуть попрацювати в школі. Тільки, бажано, не в елітній(там цілком справляються свої вчителі), а в звичайній, сільській, в будинку з пічним опаленням або на квартирі в бабки, з харчуванням за свій рахунок і іншими сільським принадами. А пошукайте бажаючих в своєму відомстві. Надіюсь, там знайдуться люди з непедагогічною освітою?
Танюшка
Для чекайтечуда: У нашому районі їх /"непедагогів"/ хватає в кожній школі, навіть керуючих
Коментувати
Оксана
Знаю, мало кому це сподобається, та моя думка така. Перед тим, як іти в школу до дітей і вчити їх чогось, кожен майбутній учитель повинен, крім педосвіти, мати ще якийсь позашкільний життєвий досвід. Попрацювати у різних, доступних відносно освіти і власних можливостей, галузях. На власній шкірі спробувати заробляти гроші в інший спосіб, крім вчителювання. Може, хтось передумає і знайде собі справу до душі, а той, хто прийде у школу, зможе щонайменше цінувати те, що має, а ,можливо(чого б дуже хотілося), вносити справжні зміни, а не такі псевдореформи, про які вже набридло слухати від "професіоналів", які далі своїх кабінетів не виходили.
О чем говорите?
Для мне было 17,: У нас раньше знайте сколько ставали учителями после школы? И знайте в чем парадокс. Не плохими учителями. ВОЗМОЖНО ТАКИМ ОБРАЗОМ И ВОСПИТЫВАЕТСЯ УЧИТЕЛЬ. Только поверьте, такие НЕПЕДАГОГИ просто не вынесут этого всего. ИМ ПОСТОЯННО НЕ БУДЕТ ХВАТАТЬ ВРЕМЕНИ. Знайте почему. Они не умеют жить школой. Они далеки от понятий которые дают при обучении на педспециальностях. Кроме того. Если еще говорить о полном высшем, там хотябы учат методику и педагогику не средней школы. Но хоть что-то. Здесь они просто подопытные кролики. Вот и все.
вчітьісторію
Свого часу партія направила керувати колгоспами кращих і найсвідоміших більшовиків. Так би мовити, хай робітники навчать селян хліб вирощувати. І що? Перетворили селян на рабів. А раб не є рушієм прогресу. Бажаю, щоб вам , пані Міністерко, одяг шив не кравець, хліб пік не пекар, лікував вас не лікар..
1 - "так розумію саме головне - забезпечити можливість ДЕ ПОТРІБНО впливати фінансами" - пропоную подумати чому ЦЕ можна вважати ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. 2 - ЧОМУ сьогодні учні не в змозі опановувати запропоновану програму БЕЗ додаткових проплат репетиторам?(Тільки прохання не розповідати про те,що знань побільшало).3 "влада ніби зміни хоче проводити"-ось це із розділу "вірю словам його",хоча віками людям пропонувалося"вір справі його"
Я погоджуюсь із думкою про те, що вдосконалювати погане-лише гаяти час.Щодо вивчення досвіду-колись у мене було бачення того, ЩО саме МеНІ потрібно. Знаючи загальні закони,використовуючи ЗАГАЛЬНІ поняття,якими сьогодні наповнюють інет, хоча їх варто вкладати через інше і значно раніше (але хоч так нехай бавляться), варто просто йти до власної мети. ТОбто - створюючи сиистеме варто першим чином вияснити ЩО саме повинно бути. І виясняти це повинен хтось ОДИН,і саме він мав би бути у руля,відповідаючи про наслідки власної діяльності,залучаючи тих,хто здатний керувати окремими напрямками роботи у тому ключі,який бачить отой один. Але оскільки наші розумні голови далеко не у нас в країні,я й не уявляю собі ХТО здатний не красти, а працювати - отримування величезних зарплат за розвалену країну і освіту - крадіжка... Так само вважають і близьки колеги
Коментувати
Наталія
А в МОЗ часом не з’явиться ідея відправити 40 спеціалістів-нелікарів до лікувальних закладів по всій Україні?
Голосzнарода
Ну звісно зрозуміло, що 40 людей нічого в усіх багаточисленних школах країни не змінять, а наживуть лише собі ворогів серед вчительства. І чому ж це рішення про спеціалістів-непедагогів викликає таке обурення серед тих же вчителів : бо години в школі лише продаються начальником відділу освіти, а ці щасливчики отримуюють неофеодальні наділи безкоштовно, і це у вчителів викликає заздрість.
Є класна ідея!
Для Голосzнарода: Хочу вам допомогти («безвозмездно») знайти роботу. Назвіться «непедагогом», зверніться до оцього ГО, (яким буде керувати Хобзей), і вас запишуть до «найбільш талановитої молоді», а далі – вам дадуть роботи непочатий край і купу грошей!
Коментувати
Голосzнарода
Ну звісно зрозуміло, що 40 людей нічого в усіх багаточисленних школах країни не змінять, а наживуть лише собі ворогів серед вчительства. І чому ж це рішення про спеціалістів-непедагогів викликає таке обурення серед тих же вчителів : бо години в школі лише продаються начальником відділу освіти, а ці щасливчики отримуюють неофеодальні наділи безкоштовно, і це у вчителів викликає заздрість.
Вот это да!
Теперь эти 40 спартанцев радикально изменят образование в Украине, (прежде всего в глубинке), и мы займем 1 место в мировом рейтинге PIZA!
Є питання
Можливо, ті «молоді спеціалісти» (!?) «непедагоги», яких призначила міністерка, кращі за «педагогів», які отримали диплом, визначений законодавством. Але зробивши це, наша міністерка поставила під сумнів існування вищих навчальних закладів взагалі. За якими критеріями проходив відбір для роботи вчителями «найбільш талановитої молоді»? В чому їх талант? Де він встиг «проявитися» у «молодих спеціалістів»? І як ці «таланти» підходять для «ролі мотивуючих вчителів»?
pasufik
Для Є питання: Ви не звернули увагу, що ці спеціалісти отримують другу, тобто педагогічну освіту. То чим вони будуть гірші від ВАС? Викладачів справді не вистачає і поповнення штатів новими аж ніяк не означає, щ піддають сумніву існування педвузів. А що, нехай краще бракує педагогів, ніж практики прийдуть у школу? Переконаний, що будь-який спеціаліст з виробничої сфери, прийшовши у СШ принесе їй більшу користь, ніж вчорашній випускник педвузу без досвіду. Не варто боятися конкуренції, краще вчитися один в одного і від цього у виграші будуть усі.
Коментувати
Конечно портят людям
жизнь. По закону человек,НЕ имеющий педобразования, получает зарплату по категории "специалист". Самую низкую. ТО есть МОН выставило себя неалёкими, ограниченными, хитрыми и скользкими людьми
Псують людям життя
пройде декілька років і скажуть йти вчитися. Вища освіта повинна бути у будь-якому випадку.
Оксана
Які роки- через пару тижнів вони навіки-вічні покинуть шкільні стіни.
Коментувати
мне было 17,
когда директор просто увидел, ЧТО я могу, предложив сотаться у него РАБОТАТЬ. В институтах, или университетах Учителем НЕ учат быть. Это либо есть, либо... любой взрослый, общающийся с ребёнком, уже учитель. Так что... Проблема то не в этом. ПРоблема в том, обеспечат ли себя и семьи те молодые непедагоги, которых приглашают в школу... ... - политика самой школы как институции... Изменениq снизу быть не может. Для того, чтобы идти против системы людям следует обладать определёнными качествами, которые аж никак не культивируются в украинской школе
І хто це йде "против системы"?
Для мне было 17,: Вибачте якої, совкової системи? Цінності якої давно треба модернізувати. Освіта Китая, Японії, Кореї і багато інших країн хоча десь і мають деякі спільності, але сама система модернізована для сучасних умов. Умови такі, що треба готувати не просто, як хоче влада патріотів, а людей які конкретно буду розуміти ситуацію в державі і приймати правильні рішення. Крім того варто думати над покращенням самого рівня знань учнів. Як це хоче зробити держава? Знищити половину всіх дисциплін! Тобто спеціалістів безліч професій нам вже не треба. ВСІ РОЗУМІЮТЬ БІЛЬШЕ ЗА 50% БУДУТЬ ГУМАНІТАРНІ ПРОФІЛІ. НАВОДЯТЬ АГРУМЕНТИ "ШТАНИ ПРОСИДЖУВАТИ". А РАНІШЕ НЕ ТАК САМО БУЛО? ТІЛЬКИ УЧНІ РОЗВИВАЛИСЯ НОРМАЛЬНО, А НЕ СПИСУВАЛИ Д/З З ГДЗ ТА ДЕНЬ І НІЧ СИДІЛИ В СОЦМЕРЕЖАХ. Раніше основний акцент робився на "ВСЕБІЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ". І були для того раціонально складені програми. Тепер що нам хочуть втикнути? "УМІТИ ПИСАТИ ТА РАХУВАТИ"? А майбутнє? Хто знає, що життя готує завтра?
Продовження:
Напевно добре жити тільки сьогоднішнім днем. Лише те "завтра" воно обов`язково прийде з всіма проблемами та наслідками нашої теперішньої байдужості. Опущення освіти це неприйнятний крок і треба це знати. Є дуже багато шляхів покращити систему сьогодні. Тільки ніхто за це не хоче братися. Ми не спроможні з нашими фінансами відтворити систему освіти США чи Німеччини. Але глибого удосконалити та покращити те що маємо, цілком можливо. Які цілі виховання сьогодні? Знов повторю "ставити лайки в соцмережах". Діти не здатні колективно вирішувати дуже багато різних питань. Це когось турбує? Що бачуть діти в школі? Галочки, галочки і тільки галочки.
я отвечу позже.
А сейчас у меня к Вам несколько вопросов.1 - Ваше образование из союза?В каком временном промежутке? Сельськое или городское? 2 - Ваши дети учились в постсоветской школе? Где? В селе или в городе?Если нанимали репетитора, то для повышения интереса, или для более качественного изучения? 3 - ЧТО Вы видите плохого в советской СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ? 4 - КАКИЕ именно ценности советской системы образования следует модернизировать? ////////Сложно общаться с невесть кем. Даже если невесть кто подаёт толковые реплики. (мне сложно)
Коментувати
pasufik
Давно пора, чому так довго думали. Школа дуже потребує викладачів чоловічої статі, адже це не нормально, коли хлопці у школі постійно спілкуються тільки з жіночим колективом педпрацівників. Вони зростають і їм потрібен приклад чоловічої сили і поведінки, це покращує сприйняття предметів, особливо таких як фізика, математика, хімія, історія. Окрім того, коли в освіту приходить людина з практичної сфери вона має більший життєвий багаж, може краще і авторитетніше пояснити учневі значення і важливість предмету, учень воочію бачить, як наука може впливати на формування особистості. Я руками і ногами ЗА!
Оксана
Крім рук і ніг, бажано мати ще й голову. Щоб прийшли чоловіки, потрібно зарплату не тільки обіцяти...
Коментувати
stul
Украинцы, не поняли - как всегда, смысл статьи, прочитав только заголовок статьи. А ОН не корректен!! А ответ в первом абзаце : "... 40 молодих спеціалістів з різних сфер отримають педагогічні знання та...". Вот таки воны и так читають, ну и понимають.stulowii

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!