Osvita.ua Середня освіта Міністр: ІППО не мотивовані піднімати якість кваліфікації
Міністр: ІППО не мотивовані піднімати якість кваліфікації

За словами міністра освіти, новий закон "Про освіту" передбачає різні форми підвищення кваліфікації

Міністр: ІППО не мотивовані піднімати якість кваліфікації

У новому законопроекті "Про освіту" передбачена множинність форм вибору підвищення кваліфікації для вчителів. Про це на конференції сказала міністр освіти і науки Лілія Гриневич, повідомляє УНН.

"Система підвищення кваліфікації базується на інститутах післядипломної освіти вчителів. Кожен вчитель раз на 5 років зобов’язаний пройти курси підвищення кваліфікації. На жаль, через те, що ці інститути не мали достатньої конкуренції - вони не мали ніякої мотивації, особливо підіймати якість цього підвищення кваліфікації", - зазначила міністр.

За її словами, закон про освіту, який зараз чекає другого читання у парламенті, передбачає множинність форм вибору підвищення кваліфікації. Зокрема, вчитель зможе обрати, де він буде підвищувати кваліфікацію.

"Він повинен набрати 150 годин. Учитель зможе прийти і прослухати декілька годин вашого курсу, потім піти ще в якусь організацію, яка спеціалізується, наприклад, на освіті дітей з особливими потребами, для того, щоб вміти працювати, коли в класі є така дитина. Потім ще зможе кудись піти. І тоді інститут післядипломної освіти складає все підвищення кваліфікації як окремі модулі. Ми цілком свідомо хочемо збільшити конкуренцію, щоб у цьому полі зростала якість підвищення кваліфікації вчителів", - сказала Гриневич.

Також вона зазначила, що без внесення цих змін у школі інші зміни у системі освіти не будуть помітними.

"Якщо ми в школі, через яку в обов’язковому порядку проходять всі наші діти, не зробимо змін - то інші зміни будуть косметичними", - сказала вона.

Освіта.ua
31.10.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Інна Коровай
Навіщо ці ОІППО? Чому їх не ліквідували? Повірили тій брехні, яку вони так красиво розписали у своїх листах - проханнях зберегти свою структуру. Якість курсів мізерна. Зараз скільки цікавих дистанційних форм роботи у т.ч. і вебінарів, рпослухавши і взявши участь у них, здобудеш більше цікавого і важливого для роботи. До того ж часто-густо на курсах викладають особи, які взагалі не знають, що таке школа, проте амбіцій аж зашкалює.
Українська вчителька
Що дають мені курси? Додатковий відпочинок від школи, знайомство і "живе" спілкування з колегами та можливість погуляти по місту, де колись навчалася в інституті(тепер університет).Мінуси курсової перепідготовки: у нас з 2012 р. не виплачуються командировочні,а їхати потрібно за 60 км. Щодо новинок у педагогіці, то на сьогодні є комп’ютер! Посадити толкового методиста і все потрібне він видасть на всю Україну в одну мить! Навіщо "годувати" армію нікому не потрібних людей? Якщо вони так вболівають за освіту-нехай йдуть працювати в школи!
Тата
І ці 150 годин мають бути творчою відпусткою під час канікул, оплачуваною за місцем роботи
Олекса Позняк
яку кваліфікацію можна підвищити за тиждень??????Пишеш ідіотські роботи здаєш нікому непотрібні модулі
Игорь Соломонов
Да МОНУ методкабінети і різні звіти не змогли прибрати, куди їм до РІПО... А на курсах головне - це спілкування з колегами. А саме прикольне, курсова за три тижні
Олекса Позняк
Для Игорь Соломонов: у нас тиждень
Тата
А у нас - прийшов-здав
Vlad
Для Игорь Соломонов: Пройдіть курси у ХАНО (Харківська академія неперервної освіти).
Коментувати
А Міністр не хоче
зазначити щоб одні курси поширювалися на всі предмети. Щось не дуже видко роботу для народу. Витягують з людей гроші. Приймемо це, як факт перед яким поставила нас вже друга влада. Треба змінити повністю форму проведення конкурсів та олімпіад. Повинен бути один призер. Всі інші будуть отримувати сертифікати учасників. І на тому все. Всі бачимо і розуміємо. А змінювати нічого не хочемо. Якщо такі нововведення запровадити, тоді ніхто не буде говорити, що 2,3 - це учні жюрі або куплені місця. В більшості випадків так говоримо. Ми хочемр так жити, чи нас так змушують жити? Схаменіться!.
випускниця
Хтось знає офіційну версію того, за що платять вчителі, які проходять курси дистанційно? Сам шукаєш матеріали, сам пишеш курсову, сам презентуєш. Ще й за це гроші платиш.То хто для кого "курси"?
Derek
Эти курси "підвищення кваліфікації" - это полное дерьмо и ничего не стоящие действие кроме корочки!
Лера
Ну да... А как быть учителям с сел, периферии??? У нас нет возможности, выбирать и искать 150 часов.
admin
Тут пишуть про дистанційну форму курсів. Будьте обережні зі своїми бажаннями, бо якщо це буде так, як у Запорізькому ІППО, то це - справжнє пекло! Бо за хворою уявою працівників ЗОІППО дистанційні курси включають у себе два тижні очної і два місяці дистанційної роботи, коли майже щодня ти повинен робити і відправляти в електронному вигляді контрольні, самостійні роботи, тести, доповіді на семінар з майже двадцяти предметів - курсів (половина з який для школи має ККД 0%). До всього ще й курсову наостанок із захистом здаєш, вхідне-вихідне тестування. Це при тому, що від основної роботи тебе ніхто не звільняє, робиш всі завдання ІППО вночі. Кожен курс курирує окремий викладач, який отримує гроші від держави і за лекції, і за таке дистанційне навчання. Ще, мабуть, і хваляться в МОН про свої "новітні"форми роботи. А щоб ви самі все життя так працювали, як ми на таких курсах!!!!
Вчитель
Для admin: Шановний (а), а що по вашому означає дистанційна освіта? Зареєструвався і вже отримав посвідку про підвищення кваліфікації? Почитайте для початку, що таке дистанційна освіта і навіщо її запроваджують.
Artem Puzyrevich
для admin, что за глупости вы пишите на счет двух недель? и потом, на дистанционные курсы записываются те, кто физически не может 3 недели тупо сидеть в институте. вот их сейчас отменили и это очень плохо.
Иванна Иванова
Для Artem Puzyrevich, вы глупостями называете то, о чем сами не имеете никакого понятия. Вы учитель Запорожской области? Я - да, и поэтому с полной достоверностью могу подтвердить то, что пишет Админ. Да, действительно, курсы для всех завучей, директоров, для некоторых категорий педагогов в ЗОИППО сделали ТОЛЬКО дистанционными. Да, действительно, работники ЗОИППО понимают под "дистанционным" обучением совмещение сразу двух форм работы: очных двух недель и заочных двух месяцев работы. Да, действительно, люди работают ночами, а потом лежат в больнице с нервными срывами и сердечно-сосудистыми заболеваниями после такой каторжной нагрузки!
Коментувати
Голосzнарода
Так взагалі іппо всіх обманули. їх рік назад мали закривати, але вони спаслися і втихаря сидять собі, - от що вони за рік зробили? Як і раніше, нічого, ніяких вагомих проектів в сфері освіти за рік вони не зробили, недовели свою важливість та ефективність, а це стадо високопрофесійних науковців, методистів з різноманітними званнями, титулами, нагородами, скажіть, за що їм платники податків платять зарплати?
Вчитель
Для Голосzнарода: А яким чином ви моніторили роботу ОІППО за останній рік? На основі яких документів ви базуєтесь?
Голосzнарода
Для Вчитель: Ви праві, в пресі новаторська та прогресивна діяльність іппо за останній рік ніяк не висвітлена :0, мабуть, вони приймають вже якусь внутрішню корпоративну документацію із грифом таємно для громадськості :0. От що зробили іппо для системи освіти за останній рік? - нііііічччого, проте регулярно отримували зарплатню.
Коментувати
Голосzнарода
Треба почати із змін до положень про атестацію педагогічних працівників, наприклад, змінити терміни із разу в 5 років на один раз в 10 років, - це дасть колосальну економію державних коштів. :0
пропозиція
Підвищення кваліфікації має плануватися не у теплих чиновницьких кабінетах. В першу чергу мають запитати у суб’єкта (вчителя), що він хотів-би і що йому потрібно. А то приїдеш на курси а тобі там "жують" (вибачте за грубість), те що "жували" на двох-трьох попередніх курсах і те, що зовсім не має ніякої цінності у навчальному процесі
inchichok
Для пропозиція: І не просто жують, а ще й ти їм винен папку-методичку-курсову. А навчіть, шановні, покажіть самі, розжуйте нам нове. Ви ж бо методисти! P.S. А без ІППО ніяк не обійтись? Знову наплетуть дурниць
Коментувати
Борисівна НВК
Маю за два роки десяток різних сертифікатів з курсів, конкурсів, веб-бінарів, майстер-класів, дипломи, записи і т.д. і т.п. У них вказана кількість годин навчаня і практики ; додавши їх можна набрати 150 годин і це буде зараховано, як курси підвищення кваліфікації. З цим новаторством, що запропонувала Гриневич, погоджуюсь. Воно має шанс на впровадження.
Світлана Бондарчук
Для Борисівна НВК: Погоджуюсь. Такий варіант непоганий. Проблема тепер у застарілості та непотрібності деяких матеріалів (методик, прийомів, форм), що даютьсся на курсах. Теж маю аналогічний досвід щодо самоосвіти, тому вважаю, що курси саме в ІППО - варто змінювати на інші формати.
Коментувати
Оксана
"потім піти ще в якусь організацію, яка спеціалізується, наприклад, на освіті дітей з особливими потребами, для того, щоб вміти працювати, коли в класі є така дитина". Ви, шановна, справді думаєте, що "походивши" по лекціях та зазирнувши у спецшколу(якщо ще не закриють), за 3 тижні вчитель зможе працювати з дітьми з особливими потребами?!!! Люди! Досить лестити Гриневич, бо вона вже зовсім не відрізняє реалії від мрій.
Світлана Бондарчук
Для Оксана: Не знаю, чи встигнемо побігати по таких спецшколах, бо ж з 2017 дітей з особливими освітніми потребами не прийматимуть у заклади спецтипу- переводитимуть у звичайні школи...
Коментувати
Світлана БондарчукЧижевська
Сьогодні (мій) ІППО пропонує мені пройти курси підвищення як навчання проектній методиці. Це я зробила ще у 2006 році, коли освоїла курси "Інтел-інновації в освіті". У минулому році за власної ініціативи я освоїла курс "Хмара для твого навчального закладу: Office365". Зараз інтенсивно освоюю курс "Використання Інтернету та хмарних технологій для дистанційного та перевернутого навчання. Віртуальна школа Moodle". Увага, питання :що я робитиму на курсах ІППО через місяць? Вчитись працювати у групах, у парах,робити публікацію, створювати презентацію чи сайт?Чи блог? Чи не стане для мене 10 днів курсів даремною тратою часу і , банально, грошей (дорога до обласного центру 30 грн в одну сторону)?
микола кучевський
В усьому світі перепідготовкою кадрів займаються ті хто їх готує. ІППО -зайва структура в освіті.Тому фраза Лілії Михайлівни, при їх наявності, "Потім ще зможе кудись піти". означає не просто піти, а піти ....... .
unforgiven
В законопроекті "Про освіту" говориться лише про мотивацію учителів, а про інститути (учнів, батьків) ні слова...
Монополія
Якби вчителі «змогли б ще кудись піти», то вони давно б це зробили. Куди підеш від ІППО, якщо це записано у законі? Підвищити кваліфікацію можна тільки пройшовши крізь ІППО.
Кузьміч
А чому б не зробити дистанційну форму підвищення кваліфікації? І вчителям було б зручно, і хабарників буде менше.
Жвава вчителька
Для Кузьміч: А хіба Ви не знаєте, що на практиці такі курси були (особисто в мене): 3 дні - ну, щось типу начитки лекцій; через 2-3 місяці знову на 3 дні - везеш курсову(чи методичку) + 100 грн на методичний кабінет і вуаля- твоє свідоцтво у тебе в кармані?
повезловам
Для Жвава вчителька: Де це така лафа-100 грн? А 300- не хочете?
Жвава вчителька
Для повезловам: Пробачте, не уточнила - це було три роки тому ...Тому-то і сто гривень...
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!