Osvita.ua Середня освіта В МОН вирішено удосконалити зміст позашкільної освіти
В МОН вирішено удосконалити зміст позашкільної освіти

МОН проведе конкурс рукописів навчальної літератури для позашкільних закладів освіти

В МОН вирішено удосконалити зміст позашкільної освіти

Міністерство освіти і науки проведе всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів. Відповідний наказ підписано першим заступником міністра Інною Совсун.

Передбачається, що конкурс рукописів навчальної літератури буде проведено за дослідницько-експериментальним, художньо-естетичним, науково-технічним та еколого-натуралістичним напрямами позашкільної освіти.

У МОН зазначають, що проведення конкурсу обумовлено необхідністю підвищення якості та удосконалення змісту позашкільної освіти, забезпечення гуртків, груп, секцій, студій та інших творчих об’єднань позашкільних навчальних закладів якісною навчальною літературою.

Також міністерством затверджено персональний склад організаційного комітету конкурсу, до якого включено дев’ять чиновників з різних державних установ.

Керівникам регіональних департаментів освіти і науки доручено до 01 липня 2016 року подати до організаційного комітету документи переможців першого етапу конкурсу.

Науково-методичний супровід конкурсу покладено на обласні інститути післядипломної педагогічної освіти.

Підбиття підсумків всеукраїнського конкурсу має відбутись не пізніше 10 грудня 2016 року.

Освіта.ua
04.02.2016


Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Читайте також
Коментарі
Аватар
Введіть ваше ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Введіть код:
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Голос, конечно училища, те, советские,
готовили ПРОФИ. У окончивших училища классы получались ЛУЧШЕ, нежели у окнчивших институт, но сразу после школы.Но,опять-таки-моё ЛИЧНОЕ наблюдение.Это как руками дотронуться до чего-либо,чтобы проверить на качество.И вот думаю о причине и прихожу к выводу,что кроме того,что училища готовили ПРАКТИКОВ,а институты выискивали,как я понимаю,предметных теоретиков (ну в смысле георгафов,физиков,историков,но НЕ учителей),в училище шли детки юные,восприимчивые к общению.Особенно к общению с малышами.Да,кстати,в моей практике,почти все учителя начальной школы абсолютно спокойно работали и со старшими классами при необходимости. Даже с выпускными.Вот так то.
Голосzнароду
Для Голос, конечно училища, те, советские,: То вони і сьогодні ті самі вчителі працюють, професіоналізм сучасної школи цілком їхня заслуга, і рівень інтелектуального розвитку та культури сучасних поколінь дітей та молоді теж їхня заслуга. Чим пишаєтесь?
продолжим.
Для Голосzнароду: Каждый вопрос несёт в себе готовый ответ задающего.Вот сижу,рассматриваю твои предполагаемые ответы и думаю и причине возникновения вопроса (я так и учеников развитых учу,но медленно).Профессионализм современной школы.Хорошая фраза.Человек,бывавший в различных школах в плане как бы помощи,утверждает,что в каждой из них огромадная куча проблем,но... Но девочки НЕ спешат поведать приехавшим о своих проблемах,хотя приезжавшие собственной целью ставили помощь им.Девочкам.В работе с детками(тут ещё вопрос,а вообще ЧТО они могут).Ведь общение с детьми-ежедневный монотонный не всегда ровный труд.Но вот когда девочки приезжали в пятый-восьмой раз,лишь огда они могли чуть-чуть услышать от учительниц о проблемных ситуациях.Я не отвечу на твой вопрос.Не рассердишься?
Голосzнароду
Який зміст, Ви про що, Ви вчителю пенсіонеру чи передпенсійного віку ніколи в голову не вкладете ніякий новий зміст чи нові правила і норми моральної поведінки ніж ті, що вони отримали, навчаючись в радянських вузах. Забудьте про якийсь новий зміст, там люди хочуть спокійно до смерті допрацювати, і своєї, і всього суспільства заразом.
Вероятно
Для Голосzнароду: но то, что получила я, родом вовсе НЕ из педВУЗа.Это всё родом с детства - школы - внешкольных (их несколько в процессе жизни детской было) заведений. И другие люди всё своё уж точно НЕ в ВУЗе взяли. А вот те, что учатся в ВУЗах сегодня, оттуда неплохо берут. В плане проплат за экзамены - зачёты - контрольные. В одном из провинциальных аграрных, один из их студентов делился, преподавательница сегодня задала контрольную, а завтра сама же её этому студенту и выполнила за не очень большие для него,но приличные для учителя, деньги. ДА,кстати,там работают и молодые девочки (сама видела,собственными глазами), и среднего возраста мужчины (ещё пока остались)
"там работают" -
Для Вероятно: неудачный переход. НАписать следовало "во внешкольном образоании"
Голосzнароду
Для Вероятно: Так і кажіть, що у вузі не навчалися або навчалися заочно. а професіоналізм формували в училищі.
gtdyj
позашкыльна освыта потребує, на мою думку, оснащення, а не паперу. Гроші-ггроші-гроші на закупівлю обладнання для того, аби діти мали змогу бачити РЕЗУЛЬТАТ власної діяльності, на проведення ЗУСТРІЧЕЙ ДІТЕЙ, на проведення змагань, на призи переможцям, на достойну зарплатню тренерам та вчителям... А папір? Папір то п*ятирядне
квіта у відставку
Кілька "вдосконалень" МОН уже зробило: 1) забрало право призерів Міжнародних олімпіад поступати до вузів поза конкурсом; 2) прирівняло призерів Всеукраїнських олімпіад до слухачів підготовчих курсів; 3) останнім наказом скоротило вдвічі кількісний склад учасників Всеукраїнських олімпіад. До речі, чим займається Квіт, якщо всі непопулярні накази МОН підписує т.в.о. міністра Совсун? Була надія на Хобзея, який свого часу брав участь в республіканській олімпіаді з математики за 8 клас, але тепер він буде виконувати накази про непущення учнів 8 - 9 класів до олімпіад та про оптимізацію (читай "знищення" ) шкіл. Біда та годі з такими чиновниками від освіти.

Щоб отримувати першим
всі новини від «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть
«Подобається»

Дякую,
не показуйте це мені!