Osvita.ua Середня освіта У КМДА вибачились за приниження учнів учителем
У КМДА вибачились за приниження учнів учителем

Вчитель початкових класів столичної школи №15, яка принижувала учнів навчального закладу, звільнилась

У КМДА вибачились за приниження учнів учителем

Вчитель початкових класів столичної спеціалізованої школи №15, яка своїми діями принижувала учнів навчального закладу звільнилась. Про це повідомили у Департаменті освіти і науки, молоді та спорту КМДА, одночасно вибачившись перед дітьми та батьками.

Так у київській мерії відреагували на аудіо-докази неетичної поведінки педагога, які за останні дні набула широкого розголосу в ЗМІ.

«Освітяни столиці засуджують непрофесіоналізм колеги та просять вибачення у дітей та їх батьків, які постраждали від дій цього «вчителя»», - зазначають у Департаменті освіти і науки.

У департаменті зазначили, що вірність вимогам педагогічної етики – справа честі і совісті вчителя, мірило його суспільної цінності і поваги, основа для самоповаги і самоствердження особистості.

Також у Департаменті освіти звертають увагу працівників районних управлінь освіти та керівників навчальних закладів Києва на дотриманні педагогічної етики вчителями.

«Департамент освіти, за інформацією управління освіти Голосіївської РДА, повідомляє, що від сьогоднішнього дня вищезгаданий вчитель звільнилась», - йдеться у повідомленні.

Як відомо, у ЗМІ та соціальних мережах була поширена інформація, що містила аудіо-підтвердження, про те що одна з вчителів початкових класів київської школи №15 вдавалась до непедагогічної поведінки та принижень учнів першого класу. Докази були оприлюдненні батьками одного з учнів.

Освіта.ua
27.01.2016


Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
@all
А за приниження професії учителя хтось буде вибачатися?.. Щоб майбутні громадяни стали гідними особистостями, вони повинні усвідомлювати відповідальність за свої вчинки починаючи з першого року навчання в школі... Звісно, якщо вчитель працює по принципу "фейсом об тейбл", то це ненормально...
Людмила
Старшокласники відколи мають мобільники в карманах пишуть вчителів, це історія не нова. Проведіть опитування серед вчителів, хто хоче, щоб була відеокамера в класі? А якщо одночасно їх встановити в усіх школах, припускаю, що відсотків 10 таки вийде вчителів на роботу, от тоді їм батьки будуть руки цілувати, а інші батьки, чиї діти залишаться "безхозними" будуть волати, звинувачувати міністерство за встановлені гаджети і шукати, хто ж буде виховувати їх чад?! Бо батькам же немає коли, краще всього скинути цей тягар на державу в особі вчителя і приходити потім і вимагати від держави в особі вчителя, чому не знає дітятко української мови? А хто ж з дітьми розмовляє вдома українською? Хто знання та навики, що отримані в школі, закріплює вдома? І який вчитель комусь буде доводити до хрипоти в горлі, що за 2 чи 3 урока по 40хв на тиждень мови не вивчиш! Школа винна?! Винний той, хто не усвідомлює, хто він, і які у нього є обов’язки перш за все перед собою?!
можливо
Для Людмила: а батьків цих І ШКОЛА також сформувала.Так що - не варто перекидати відповідальність із себе.А особливо сьогодні. Школа то є велика силища. Так,батьки вдама, та все ж - і до сьогодні вчитель ВПЛИВАЄ на формування людини
Краковяк
Впливати може той, хто має авторитет. А який може бути авторитет у вчителя, якого щодня виставляють у ЗМІ як ледаря, хабарника, недолугого . Батьки вдома при дітях дають негативну оцінку вчителеві, не розуміючи, що рубають сук, на якому сидять. Нещодавно один учень повідомив мені думку свого дідуся: "У вчителі пішли ті, кого не взяли в двірники".Сьогодні силищею є гроші й бидлота, вони й керують согодні суспільством.
впливає ВСЕ.
Для Краковяк: Абсолютно ВСЕ. Мені дуже шкода, що мало хто теє бачить.гроші й бидлота створені ВЧИТЕЛЕМ,який дозволив із собою ТАК поводитись.Батьки,що даютть негативну оцінку вчителю, вирощують дітей,які НЕ вчаться. А якщо, давши НЕГАТИВНУ оцінку вчителю, батько поніс до школи гроші, то вплив негатива до школи як інституції посилився.Чи не так? І,певно,спокій до моживості нести гроші до будь-яких контор у подальшому утвердився.
Коментувати
Терентий
Интересно, как этот Александр КАПЛЮК выглядит?) это не тот ли повар который в инете ищет работу от 5000 в мес.? если не он, подтвердите, пжл))
Олена
Переважно вчитель може себе захистити лише змінивши ставлення до виконання своїх обов’язків.Прийшов,чесно виконав свою роботу ,а ви дітки як хочете.Вивчили не вивчили це ваші проблеми. Поставив оцінку і все.Так само і відвідування.Якщо батьки залишають вдома , то це також їх справа Як говорить мені дочка-студентка :Ма ,не парься.Кому треба, той вчиться., А кому буде потрібно ,то також вивче. А хто не захоче вчить,то "бідбашляє" І ви знаєте.а в принципі вона права. І ми ,вчителі не будемо рвати своє серце через чужих дітей.І конфліктів буде менше.
Ukrainka Ukrainka
Для Олена: Ви хотіли сказати - хочеш чомусь навчитись, бийся головою об стінку , починаючи з першого класу???
Profit
Для Ukrainka Ukrainka: Ні, це ВАШІ слова, які ВИ хочете приписати іншій людині. Олена говорить лише про зміну ставлення до роботи: з емоційного на відсторонене.
можливо
Для Profit: а Ви знаєте про те, що ДІТИ ВІДЧУВАЮТЬ відсторонення дорослого,який з ними спілкується? А ще ВІДЧУВАЮТЬ особливе відношення до окремих дітей класу. А ще формують власне відношення до однокласників через відношення ПЕРШОЇ ВЧИТЕЛЬКИ,а потім-класного керівника.Ви ЦЕ знаєте? Це біологічне, це не суспільне
Коментувати
омар
Оптимізовують школи....а коли ж оптимізують ледарів з МОН, управлінь...до них неможливо звернутись, в кожного на голові пізанська вежа і тільки футболять тебе по кабінетах...про відділи освіти вже й годі говорити...давайте запропонуємо їм здати ЗНО з української і тоді побачимо, чого ці невігласи варті...а судьи кто....нарешті згорились забезпечити на 50% підручниками...то як дитині виконати домашню...розірвати вправу навпіл....а хто подумав про голодних дітей 1-4 класів.... а про тих, хто доїжджає до школи з 7 год ранку....ззаставте себе їсти в 6.30, шановні чинуші, а потім посидіть голодними ще 5 уроків....у вас же в управліннях зранку чаї ганяють ....усі по коридорах з чайниками....почуйтеви, глухі, нарешті всіх нас....
111
Для омар: Очень точно сказано о методистах и инспекторах РОНО. Одни испугались оптимизации и разбежались, а другие заняли их места и строят из себя богов. Вот где нужна оптимизация.
омар
Це не пусті слова...більшість працівників "РОНО"не володіють компютерами....методист, який відповідає за англ.мову....закінчив рос.філфак....на запитання, як вийти із ситуації, коли учні 4 кл. півроку вчили англ.по Карпюку, а прийшли підручники Несвіта, розводить руками...то навіщо " кормити" цих недалеких в освіті людей бюджетним коштом....розпочніть сорочення з них ....освіта нічогісінького не втратить.......?
Коментувати
Наталья,это НЕ геноцид.
Это закономерное СЛЕДСТВИЕ предыдущих деяний массы учителей.ЗАКОНОМЕРНОЕ.
Наталья
Учителя, пора подниматься на защиту своих прав или хотя бы чести. Петицию об зарплатах и надбавках Президент рассмотрел, отговорился "оптимизацией" школ- и все утихло. Опять же: почему будут оптимизировать именно школы, а не Министерство, Управления образования всех уровней, институты последипломного образования? Почему все эти наросты на системе образования остаются?! Надбавок за престижность -лишили, оздоровительных, ежегодных премий- лишили. Теперь просто добивают физически! Нужен Закон (или хотя бы Правила) об ответственности родителей! Завтра обвинят любого из нас: не таким тоном сказал, не любящим взглядом посмотрел, не ту оценку поставил- нанес травму ребенку! Это какой-то геноцид!!!!
555
Мне одна мамочка заявила: "Вы не любите мою дочь". Я была в полном недоумении. Ко всем отношусь ровно. Как я должна любить ее дочь? Да, претензий вагон. Одна ученица хвалится подружкам (я услышала совершенно случайно): "Сейчас позвоню папе, он ей покажет, где раки зимуют". Эта девочка авторитет в классе старалась завоевать. Прибежал ее папочка, каких только обвинений не наговорил, собрался жаловаться в районо. Я очень спокойно сказала, что не надо никуда ехать, я сама откажусь работать в этом классе. Он также реактивно убежал из школы, ничего не ответив.
oksanap
Батьки у всьому звинувачують вчителів: у поганому вихованні їх дітей (я вчителька початкових класів і одна мама мене звинуватила у тому, що я погано виховала її дочку, бо вона стала повією - дочці уже 24 роки);у тому, що дитина місце не уступила в автобусі старенькій бабусі, бо в школі не навчили (хоча дитина їздить з батьками в автобусі, а не з учителем); у тому, що діти не вміють вітатися знову винні вчителі. Місяць назад один батько телефонує і погрожує звільнити мене з роботи, ні одна біржа праці не прийме, обзиває мене дуже поганими словами через те, що я сказала його синові, щоб не пропускав школу без поважних причин, а якщо хворий, то треба приносити довідку. Одна учениця каже: не дивіться на мене, бо я не хочу. Чому батьки та діти мають так багато прав, а вчителі зовсім безправні? Чому немає закону, який би захистив вчителів? По телевізору, в інтернеті також стають тільки на захист тих, хто голосно кричить, а вчитель завжди має мовчати, бути законопослушним, бо він "вчителЬ"!!!
Игорь Соломонов
Чому у дітей і батьків тільки ПРАВА, а ОБОВ`ЯЗКІВ (за які карають) не існує?
111
Для 6- леток может и грубо, а для старших - нормальные фразы.
Геннадий
Затравили еще одну училку....................................................
Олекса Позняк
Поставил ученику 2.Влетает ко мне в подсобку: "Через месяц мой отец выходит из зоны. Ты будешь на коленях стоять а мы будем тебя на куски резать" И дальше поток нецензурной брани. Дверь в класс открыта дети притихли и слушают.Написал заявление директору и в милицию. Директор: ой да не обращайте внимание и не раздувайте скандал. Милиция: мы без родителя расспрашивать не имеем права, а мать не приходит.Вот если он кого зарежет тогда да. Права ребьёнка!!!! КМДА может хоть ты извинишся передо мной. Заявления лежат ...
Пустовойтенко Руслана
Для Олекса Позняк: На жаль, дуже сумно. Гадаю, що причина в тому, що в нас відсутній закон (та чи вони є взагалі?), який би захищав учителя (як карати у нас знають і знайдеться кому), закон про відповідальність батьків за виховання дітей. Читала, що в інших країнах вони є: наприклад, дитині за певні порушення (я не кажу уже про образу честі і гідності ВЧИТЕЛЯ!) дитина обмежується у часі перебування на вулиці до 19 чи ін. год. За це відповідають батьки. Якщо не справляються - вносять штрафи. Факт говорить про ту "висоту", на якій він ще ніколи не стояв! (Майже як у Леніна).
Коментувати
Краковяк
Бачте, як оперативно вибачилися! Якби так оперативно підручники друкували та доставляли до шкіл, чистоплюї!
Краковяк
Це просто травля, бо реально невідомо, що там відбувалося, як робилися ці " плівки Мельниченка", що там за сім"я. Чиновникам від освіти аби швидше зам"яти скандал, призначити винного ( а винний завжди й в усьому вчитель), а всі інші - дєтонька, люблячі татусь із матусею, сувора директорка - білі й пухнасті. Немає головного - об"єктивності. Щодня в пресі, на телебаченні сюжети про " злочинних" учителів. В голови вбивається думка, що саме вони винні в жалюгідному стані освіти. Є соціальне замовлення :усіляко обливати брудом учителів ( медиків), щоб тихо сиділи й нічого не вимагали.
Robin
Для Краковяк: Согласен с вами. Это называется "дегуманизацией противника". У россиян научились.
Палій
Для Robin: А о том, что русские умеют "дегуманизировать" тебе кто сказал? А активное распространение информации о том, что "противник" способен к дегуманизации не является, в свою очередь, такой же дегуманизацией? Или это "правда"? "Правда" потому, что дегуманизатором является только тот, кто первый начал дегуманизировать, а второй только констатирует факт? Определить, кто был первый и сразу прояснится, кто истинный дегуманизатор? Или нет? А если копнуть глубже, снять рамки определенного конфликта, и определить, кто первый в истории начал дегуманизировать своего "противника", то не превратится ли "способность дегуманизации" в простую способность к применению чужого опыта, но не "дегуманизацией" по-сути? Впрочем, все это не имеет никакого смысла ведь очевидно, кто является истинным "дегуманизатором". Почему? Потому, что так "сказали". А всем известно, что самый очевидный и простой ответ в большинстве случаев правильный. А если эта ситуация исключение? А если не...
Коментувати
Robin
а не желает ли городская администрация (любого города) заглянуть в интернаты для детей-сирот, так, на всякий случай? или ее волнуют только школы для благополучных и обеспеченных?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Розвиток дитини

Дякую,
не показуйте мені це!