Початкова школа має відновити довіру суспільства, - Хобзей

Відбулась презентація проекту Концепції початкової освіти, що розроблена Інститутом педагогіки та Міносвіти

Початкова школа має відновити довіру суспільства, - Хобзей

Початкова школа відіграє провідну роль у сфері загальної середньої освіти, водночас, існує питання довіри суспільства до школи та вчителів. Про це під час круглого столу «Концепція розвитку початкової освіти у контексті реформування загальної середньої освіти» сказав заступник міністра освіти і науки Павло Хобзей.

За словами Хобзея, початкова школа відіграє провідну роль у сфері загальної середньої освіти, адже саме з неї зароджується подальший розвиток і формування дитини.

«Початкова школа важлива для країни, щоб повернути довіру суспільства до освіти. Для цього треба мати такий зміст навчальних програм, який базуватиметься на чіткому та цікавому викладанні матеріалу в класі», - наголосив Павло Хобзей.

Також він зауважив, що ще одним важливим кроком у розвитку початкової освіти є залучення батьків до навчального процесу дитини.

«Це має бути спільний процес виховання дитини у школі та вдома, і наше завдання – побудувати цей процес», - зазначив заступник міністра.

Під час кругло столу також було презентовано проект Концепції початкової освіти.

За словами завідувача відділу початкової освіти НАПН України Анжеліки Цимбалару, цей документ є результатом спільної роботи Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук та Міністерства освіти і науки.

Вона повідомила, що зараз напрацювання проекту виносяться на широкий загал для обговорення педагогічної громадськості. Завідувач відділу початкової освіти зазначила, що автори концепції дуже покладаються на методистів обласних інститутів підвищення кваліфікації, оскільки саме методисти знають основні проблеми початкової школи, а також «всією душею вболівають за початкову освіту, вчителів та дітей».

У процесі підготовки документу було враховано досвід Великої Британії, Польщі, Болгарії та Білорусі.

«Цей системний документ окреслює основні проблеми початкової освіти, а також конкретні шляхи їх вирішення через визначення цілей, конкретних задач та завдань, кожне з яких орієнтоване на очікуваний результат», - підсумувала завідувач відділу початкової освіти НАПН України.

Освіта.ua
17.12.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Алла
А те що уроки музики та образотворчого мистецтва - улюблені предмети у дітей, то це нікого ж не цікавить!!!Дітям аби щодня були ці предмети! Шановні, чи давно ви спілкувалися з дітьми, проводили анкетування???
Юлиана
Поддержите петицию Про ліквідацію освітньої галузі "Мистецтво" в початковій школі https://petition.president.gov.ua/petition/19084
Юлиана
А в чём преемственность? В саду 2 часа музыки, а в началке значит ни одного не будет?
Наталя Миколаївна
Без предметів музики та образотворчого мистецтва у початковій школі діти виростатимуть бездуховними!!!Не робіть дурниць!
Родион
Для Наталя Миколаївна: Є варіант навчального плану початкової школи, де 0,5 год музики і стільки ж обр. мистецтва. А рос. мова - 2 год. з першого класу. Це в українськомовних школах.
Юлиана
Покажите этот вариант
Коментувати
Вчитель
А чому не враховують досвід вчителів України?!! Від високопосадовців тільки й чути: «вчителі англійської не володіють англійською», «вчителі математики не вміють рахувати». А тим часом постійно проводять конкурс «Вчитель року», вивчають «Педагогічний досвід», присвоюють звання «Заслужений», а при підготовці «документу» враховують тільки досвід інших країн. «Міністри» тепер у нас іноземці, які «заслуговують» на європейську зарплату. «Досвід» - іноземний. І що тоді собою представляє «Європейська Україна»? Невже Україна вже більше не для жителів України?
Наталія
Відповідно до проекту «Концепції початкової школи», яку не обговорювали та не радились з педагогами, хочуть «проштовхнути» до впровадження в навчальні заклади України. Педагогам пропонують «скоренько» обговорити і погодитися з нею, при цьому з неї зникає викладання предметів художньо - естетичного циклу: музичного та образотворчого мистецтва. Невже в нашому суспільству не потрібні культура, естетика, духовність. Чи можливо ті, хто писав цю концепцію вважають що саме ці предмети перевантажують наших дітей? Невже вони не були дітьми? Не всі батьки можуть оплачувати позакласні заняття з дітьми молодшої школи, а саме на уроках мистецтва виявляють талановитих дітей. Завдячуючи такому підходу до викладання предметів художньо- естетичного циклу в молодшій школі , тисячі вчителів, які допомагають в цьому дітям, будуть викинуті як непотріб на вулицю.
Мама
Там "зверху" тільки вважають, пропоеують і презентують. А віз і нин і там!!! Таке враження що у міністерстіві всі бездітні і немають внуків! Дістали !!БЛА-БЛА- БЛА!!!
совесть
42 млн. українців, сила силенна кандидатів наук, докторів, доцентів, професорів... Ну чому досвід "європейської" Білорусії? Якщо тому, що для ознайомлення з досвідом до них доїхати найдешевше (гроші на закордонні відрядження хіба що приснитися можуть науковцям...), а не тому, що їхня середня освіта (за початковою) демонструє гарні результати, дає освітній приріст, то краще промовчати про використання такого досвіду! А ви чули про освітні чудеса Білорусії? Справжнім Вчителям початкової школи низький уклін і шана!
VV
Автори концепції дуже покладаються на методистів обласних інститутів підвищення кваліфікації, оскільки саме методисти знають основні проблеми початкової школи, а також «всією душею вболівають за початкову освіту, вчителів та дітей. Не смійтесь над вчителями початкової школи. Покажіть будь ласка ті інститути та тих методистів метод центрів які розбираються в тих тонкощах початкової освіти. Інститути та методисти володіють загальними фразами тих офіційних документів які надходять до них і це ще в кращому випадку. Треба опиратися саме на осередки активних вчителів, які ще залишилися і навіть намагаються працювати з використанням нових інтерактивних технологій. А деякі методисти і навіть заст. директорів в школах не володіють навіть попередньою новою програмою початкової школи. Е і такі які ще 1 жовтня не знали що немає нових підручників. А ВИ «дуже покладаєтесь» на них …
Олена Нестеренко
дякую, насмішили: "саме методисти знають основні проблеми початкової школи, а також «всією душею вболівають за початкову освіту, вчителів та дітей»."
ІВАННА
ШАНОВНІ,розігнати їх треба! Вони і самі про це кажуть, що тільки чай ганяють і кістки обсмоктують. БІДНІ не знають, що ж придумати, як примусити вчителів, щось робити окрім школи. РОЗІГНАТИ І КРАПКА!!!!!!!!!! НАЗАД ДО ШКОЛИ ПРАЦЮВАТИ, З ДІТКАМИ, а то вже забулось, як це... ПРОБЛЕМИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ :((((((((( Ви бачили в яких умовах вчаться діти, старезні меблі, дошки, вікна одне скло, а не нові віконця. З цього почніть, бідні вчительки, тягнули роками все до школи, а зараз і тягнути нічого… де модернізація, коли кошти будуть виділятись на школи, садки. Все страшенне… Дітей шкода, після початкової школи сколіоз та проблеми з зором…
Коментувати