МОН: мета 12-річної школи - зменшення навантаження

Основною метою запровадження 12-річного навчання є зменшення навчального навантаження на учня

МОН: мета 12-річної школи - зменшення навантаження

Законопроект «Про освіту» визначає запровадження 12-річної школи та містить механізм її реалізації. Про це повідомив міністр освіти і науки Сергій Квіт на розширеному засіданні Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти.

Згідно з пунктом 3 прикінцевих та перехідних положень проекту закону, навчання учнів за програмами 12-річної повної загальної середньої освіти розпочнеться: для початкової освіти - 1 вересня 2018 року, для базової середньої освіти - з першого вересня 2022 року, для профільної середньої освіти - з першого вересня 2018 року.

За словами Сергія Квіта, основною метою запровадження 12-річного навчання є зменшення навчального навантаження на учня та надання йому права вибору предметів у старшій школі.

Він повідомив, що кількість випускників, які підуть навчатися до вищих навчальних закладів, буде зменшуватися, оскільки більшість з них орієнтуватиметься на заклади професійної освіти, які, у свою чергу, будуть розвиватися. При цьому кількість університетів зменшуватиметься.

Міністр також звернув увагу учасників обговорення, що законопроект «Про освіту» передбачає введення нових видів і форм здобуття освіти -  формальної, неформальної та інформальної.

Проект закону також закладає основні положення для подальшої розробки механізмів  для освіти осіб з особливими освітніми проблемами. Цим документом передбачається запровадження посади освітнього омбудсмена, на якого Урядом буде покладено виконання завдань щодо захисту прав людини у сфері освіти.

Освіта.ua
26.11.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
кто о чем
"Профильное среднее образование" - это как ПОНИМАТЬ? Кто придумал такой набор слов? Допрофильное образование - уже есть в Средней Школе!!! Знаете это? Профильное обр. - тоже, как бы, УЖЕ имеется. Знаете? Это гимназии, лицеи, школы с углубленным изучением предметов, .... Мне жалко всех нас, Страну с такими "новациями, реформами" от некомпетентных, не знающих сути прошлых реформ... и пытающихся старые преобразования, преподнести как новые.
Олекса Позняк
Він уже директором працює у школі-інтернаті.А у моні його до грошовитих справ і близько не пускали.Може і хотів би украсти так там свої крадії
;-)
Для Олекса Позняк: так переставляння тем у програмах і є кража
Коментувати
для совесть
если работодатели рыдают, значит неучей на работу брать НЕ будут. А это даст возможность лет через 5 именно работодателям быть в выигрыше. А Ваше стремление к контролю качества знаний выпускников - фикция. При грамотно организованном государственном экзамене и ВОЗМОЖНОСТИ НЕ выдавать диплом (ЭТО же относится к выдаче аттестата) никакой иной контроль НЕ нужен. А нужда в его организации-новое НАПРАВЛЕНИЕ ДЕНЕЖНЫХ ПОТОКОВ.
QU
В 1887 году министр просвещения И. Д. Делянов издал циркуляр "О сокращении гимназического образования". Указанный циркуляр именовался "циркуляром о кухаркиных детях", потому что в нём (циркуляре) высказана мысль о том, что почти всем детям "кучеров, лакеев, поваров, прачек и тому подобных людей" "не следует стремиться к среднему и высшему образованию".
совесть
Для QU: Неужели вы не видите, что как раз СТРЕМЛЕНИЕ к знаниям у большинства учеников и не наблюдается... В нашем обществе потеряна связь между образованностью и качеством жизни индивидуума! Да и ставка на гуманитаризацию свое сделала - сотни вузов (доска+парта+стул=бла-бла-бла, копипаст и диплом!) без независимого от них контроля качества знаний выпускников. Работодатели рыдают... Только не говорите, что гуманитаризация - это был запрос общества. Осталось добить физ-мат направление! И уж тогда торжественно праздновать 130-летие циркуляра! Де справжні ДЕРЖАВОТВОРЦІ?
Олекса Позняк
Для совесть: таки так
С О З Р Е В А Ю Т
Для совесть: ведь для того, чтобы создать государственного деятеля необходимо ВРЕМЯ. ДА и условия, желательно. Да откуда же им взяться? Условиям то)))))))))))
Коментувати
Свобода
Перепиляли взовж і впоперек навчальну програму. Між темами немає логічних зв’язків. Мало того, тепер граються, переставляючи теми з одного класу до іншого. Щоб ваші діти і онуки по вашій освітній системі навчалися і працювали.
Олекса Позняк
Для Свобода: У мене друг працював у Моні Питаю: навіщо ви теми з класу у клас переставляєте? Переставив теми і вже нова програма за яку добрі гроші дають і до того ж на нових підручниках добре можна заробить
;-)
Для Олекса Позняк: І шо ж Ви того друга з МОН не наказали. Воно ж, зараза така, вчитеьлські гроші гребе, надурняк величезні бабки зашибає,отут і отам усіх повчає, а саменьке лише теми переставляє.ОЦЕ ворюги, шо там Вашій директорці. Чи ж Ви не усвідомлював, шо то людина - крадій?Чи хай крадуть по троху всі???
Коментувати
непонятки опять
...для профільної середньої освіти - з першого вересня 2018 року"....так ведь писали же с 2019го!?, ну, ладно, так получается старшая пойдет на 3 года профильной школы в 2018ом(те.в 10тый класс)-и это будут первые выпуски 12тилеток? те. сегодняшним семиклассникам так повезло и они будут первые кто закончат с 12тью годами обучения.
Бєлий Володимир
Наша, суто українська, проблема у тім, що внятного пояснення СУТНОСТІ ТРИРІЧНОЇ СТАРШОЇ ЛАНКИ як окремої ланки загальної середньої освіти з вуст перших осіб НЕ МАЄ, як і не має їхнього запалу "битися" за гідне фінансування освіти, у тому числі й задля справжньої профільної освіти старшокласників. Розуму у перших осіб навіть не вистачає, щоб з приниципово важливих методологічних підстав відмовитися від вживання кліше "12-річна школа", завдяки якому більшість населення сприймає все це як "протирання штанів". Хоча щодо розуму скоріше навпаки- завдяки добрячому розуму скрито блокується побудову справжньої профільної ланки для старшокласників, бо з її введенням автоматично відбудеться кардинальна зміна абітурієнтського поля, що для деяких ректорів ВНЗ як "кістка у горлі". Але ж країні потрібен не лише МОН освіти ВНЗ, а оптимальний поєднувальний регулятор для УСІХ освітніх сегментів сфери економіки/культури.
Teacher
Як ми вчилися в СРСР 10 років і не були перенавантажені?
Михайло Чиж
Для Teacher: І були різні "політінформації". Плюс, один день з навчання "випадав" - виробничий комбінат (УПК)...
Коментувати
Олекса Позняк
За новою програмою у 7 класі вивчаємо рівняння руху і прискорення яке за старою програмою вивчається у 10 класі.Розвантажують....Квіт подавай у відставку, гриневич у мусорку
Михайло Чиж
Для Олекса Позняк: Також (в 7-му класі), з інформатики вчимо те, що в 11-му академічного рівня (частини параграфу з підручника для 11 класу скопіювали в підручник 7-го, навіть без жодних правок). Це називається "реформа" і "розвантаження". Мені вже боязко уявити, що ж тоді будемо вивчати в 11-класі і чи буду я компетентним в тих темах......
рпг
7 клас фізика. Формул періоду коливань математичного маятника
Lineage II
Для рпг: 2π√LC
Коментувати
ида
Вы там определитесь уже-"розвантаження" или "профильная школа"
Михайло Чиж
Щоб зменшити навантаження достатньо прибрати із шкільної програми різні непотрібні дисципліни; участь в олімпіадах з навчальних предметів зробити добровільним, а не з-під палки (а тому - прибрати рейтингову таблицю призових місць на предметних олімпіадах); прибрати всі "звірячі" конкурси; заборонити спонтанно призначати тематичні тижні (тільки згідно затвердженого у вересні плану позакласних заходів). Доречі, про 2018 рік МОН вже сьогодні "думає", а про забезпечення підручниками учнів 7-х класів подумати не хоче? Чи таким чином вони їх "розвантажили" (не в сенсі навчання, легшими стали їх портфелі - а, значить, і навантаження стало меншим....)
Роман
Для Михайло Чиж: предметні тижні сто років нікому не потрібні ні дітям ні вчителям.Ще одна непотрібна видумка на фоні тотального нищення освіти і вчителів.
софія
Я підтримую колег, що предметні тижні нікому не потрібні, "Як рибці зонтик у морі", і олімпіади себе віджили, дійсно, ті що закінчили школу у 80 -роках, хіба дурніші від сьогоднішніх дітей, теперішні діти багато чого не знають того що ми знали без інтеонету...
Коментувати