Україна повільно адаптує стандарти ІКТ для вчителів

У Громадській раді при МОН обговорили питання розвитку інформатизації української освіти

Україна повільно адаптує стандарти ІКТ для вчителів

Голова комітету модернізації та інформатизації освіти Громадської ради МОН Тетяна Нанаєва зазначає, що серед проблемних питань щодо інформатизації освіти слід виділити повільне впровадження адаптації стандартів ІКТ для вчителів, які розроблені ЮНЕСКО у 2003 році та відсутність національної програми з ІКТ. Про це вона зазначила, під час проведення засідання Громадської ради при МОН, повідомляє прес-служба Міністерства освіти і науки.

Також, за її словами, серед проблем інформатизації освіти є необґрунтовані санітарні норми, застаріла комп’ютерна техніка, невелика кількість навчальних закладів приєднаних до мережі Інтернет.

На думку голови комітету Громадської ради, покращити стан інформатизації освіти може єдина національна політика впровадження ІКТ.

Експертна дорадча рада з питань трансформації ІКТ при Міністерстві освіти і науки, яку пропонується створити, має розробити положення та стандарти ІКТ, курс програми з оцінювання web-ресурсів, а також програми щодо кібербезпеки.

За словами Тетяни Нанаєвої, інформатизація освіти має важливе значення для економіки країни. Сьогодні на розвиток ІКТ покладено вивчення природничих дисциплін, підготовка фахівців з яких є стратегічно важливою для держави. Якщо не буде розвиватися ІКТ, буде ускладнений доступ до користування сучасними лабораторними комплексами, які необхідні для вивчення природничих наук.

Учасники засідання підтримали пропозицію голови комітету модернізації та інформатизації освіти щодо створення експертної групи з питань інформатизації в галузі освіти при Громадській раді МОН.

Освіта.ua
10.11.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Мама і вчитель у одній особі
Якщо вчитель має використовувати ІКТ, то забезпечни, шановне Міністерство. Пані Совсун і пан Квіт, Ви взагалі бачили школи у райцентрах і в селах? Як можна про щось писати, говорити, не висунивши свого носа з кабінету.
Сергій
+
Коментувати
Капаліка
Пропоную оцінити рівень володіння ІКТ працівниками МОНУ. Для цього достатньо завантажити будь-який документ (головне, щоб у текстовому форматі) з розділу міністерського сайту "Громадське обговорення". Побачите багато цікавинок, і абзаци пробілами, і ручні переноси, і об’єднання клітинок у таблицях невидимих рисок, і багато чого іншого. І це лише стандартний текстовий редактор. Що вже казати про електронні таблиці або більш серйозні програмні продукти... А створити новий сайт, щоб продовжувати документи оприлюднювати на старому (мабуть, кошти на розробку сайту нікуди було діти)?
Каліфорнікейшн
Для Капаліка: не кажіть. Такі люди, як СовСун, компетентні у всьому. Від міннета до середовища візуальної розробки програм.
Каліфорнійський університет Берклі
Хоча за "проФФесією" СовСун - політоЛОХ!!!
Коментувати
Ольга
Учитель должен вначале выжить на те гроши, которые называют зарплатой...И даже в таком плачевном состоянии учитель умудряется учить детей и вкладывать душу в них и тратить те несчастные свои деньги на ремонт кабинетов, пособия, таблицы, ноуты, бумагу и т.д. Иногда учитель одет хуже, чем его ученики и стыдно должно быть державе, что не может он позволить себе хотя-бы нормально выглядеть...Думаю, что прежде всего - должны учителю
Наталия
Для Ольга: Вы заметили, что как только возникает разговор о низкой зарплате учителя, тут же поднимается огромная волна в СМИ про "хабарництво у шкалах". Наше государство мало волнуют проблемы учителя.
Коментувати
Для любопытных
Прочитайте требования к учителю, (по стандартам ЮНЕСКО), хотя бы по этой ссылке http://www.ifapcom.ru/files/Documents/2009/rukovodstvo.pdf. Красной нитью через весь документ проходят слова «учитель должен…». Возникает вопрос: если учитель так много должен, какая же у него должна быть зарплата, чтобы «отдать долг»? И еще, - если он все это будет уметь делать, то останется ли он в школе?
Каліфорнійський університет Берклі
В більшості шкіл експлуатується морально і фізично застаріла техніка з допотопним програмним забезпеченням. На апгрейт в міністерстві плювали, вже так, років 10, як і на систему освіти. Ось вам і впровадження стандартів ІКТ. Зате кожен учитель повинен тепер створити сайт, блог, електронне портфолію та інший непотріб, щоб перевіряючі органи могли шманати навіть, не виходячи із власних кабінетів.
Учитель
ИКТ, как доска и телевизор нужны для того, чтобы повысить качество обучения, а не для того, чтобы соответствовать каким-то стандартам, (даже ЮНЕСКО). Если учителю они нужны - то он будет их использовать даже без государственной поддержки, а если не нужны – то заставить его усложнять себе жизнь невозможно, как невозможно заставить плыть человека, если он не умеет плавать.