Розгляд оновлених шкільних програм продовжено

Міністерством освіти продовжено термін розгляду проектів навчальних програм для учнів 5-9 класів

Розгляд оновлених шкільних програм продовжено

Міністерством освіти і науки продовжено термін розгляду проектів навчальних програм для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. За повідомленням прес-служби МОН, розгляд пропозицій та зауважень триватиме до 6 травня.

Як відомо, Міністерство освіти і науки має намір розвантажити шкільні навчальні програми для учнів 5-9 класів. З цією метою міністерством освіти було затверджено склад робочих груп, які мали провести відповідну роботу.

Раніше Міністерством освіти і науки були затверджені нові навчальні програми для 4 класу, а також оприлюднено для громадського обговорення проект розвантажених навчальних програм для учнів 1-3 класів.

Ознайомитись з оновленими програмами для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів можна на сайті МОН за таким посиланням.

Освіта.ua
16.04.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ріта
у черкаській області вже вчителі купують для мовного табору набори ігр які прислали з міністерства по 300 грв. Можно замовляти волонтерів і все за свій рахунок .А ТАК БУДУТЬ ПРАЦЮВАТИ САМІ от ВАМ І МОВНІ ТАБОРИ
Кто знает?
Так что там с лагерем на асфальте или с мовным табором? Наш директор безмолвствует, не информирует. Хочется уже знать, каких указаний ждать. Поделитесь, коллеги с других школ и регионов, что там слышно.
Mo
Для Кто знает?: Херсонська обл. Вже оголосили: звичайний табір на 120 душ (спочатку було на 40).
Кто знает?
Мо, а кто будет оплачивать отдых на асфальте и занятия не понятно чем в душных кабинетах? Снова родители, только по нынешнему курсу евро?) Или, может, кабмин сподобился притянуть сюда какую-нибудь реформу?)
Коментувати
возражение
Для Дуже розчарована вчителька: там они сделали несколько лучше прежней. Теперь следущее - на математику необходимо ВЕРНУТЬ 5 часов в неделю. При союзе было 6 часов. Час забрали на непонятно что. Но ведь именно математика позволяет детям научиться ЛОГИЧЕСКИ МЫСЛИТЬ. Кто не согласен? Далее. Либо иностранный так же 5 часов в неделю. Либо следует успокоиться и не визжать о том, что наши дети не конкурентноспособны по сравнению с детьми мира. Не следует быть ииотами, считая, что имея2 часа в неделю, но с 7 лет,ребёнок способен освоить язык, на общаясь с носителями языка ежедневно.
Вчитель англійської мови
Вчитель англійської мови Я викладаю в класах з поглибленим рівнем і в звичайних класах. Складні граматичні часи незрозумілі дітям до 8 класу включно, незалежно від кількості годин!!! Кому потрібний Present Perfect Continuous у 7 класі, якщо ледве в 9 класі учні починають це розуміти. Таких складних структур можно навести багато, почитнаючи з першого класу. Я вважаю, що краще дати дітям можливість учитись говорити, вживаючи часи нескладні граматичні структури, і, при складанні програми орієнтуватись на віковий розвиток дітей, а не на бажання міністерства побільше напхати граматики, а результат- нуль, бо діти не встигають натренуватися говорити, писати, читати по одній темі, як уже треба починати наступну. Чому б не орієнтуватися на досвід вивчення іноземних мов у Європі? Ніхто з моїх колег не вірить, що спрощення програми на користь дитини буде зроблене. Мабуть ті, хто складає ті програми, звичайних дітей бачили на малюнку. і не уявляють, як виконати їхні програми, щоб школа не була каторгою для дітей.
Dmitry Silantev
Для Вчитель англійської мови: Ви це пишіть не в коментарях, а на електронну адресу, що вказано в статті
Дуже розчарована вчителька
Для Вчитель англійської мови: Ви не повірите, я - вчителька математики, але можу підписатись під кожним Вашим словом. В математиці програму порібно спростити згідно вікових особливостей дитини і посунути її як мінімум на рік а то й на два
не соглашаюсь
Для Дуже розчарована вчителька: там они сделали несколько лучше прежней. Теперь следущее - на математику необходимо ВЕРНУТЬ 5 часов в неделю. При союзе было 6 часов. Час забрали на непонятно что. Но ведь именно математика позволяет детям научиться ЛОГИЧЕСКИ МЫСЛИТЬ. Кто не согласен? Далее. Либо иностранный так же 5 часов в неделю. Либо следует успокоиться и не визжать о том, что наши дети не конкурентноспособны по сравнению с детьми мира. Не следует быть ииотами, считая, что имея2 часа в неделю, но с 7 лет,ребёнок способен освоить язык, на общаясь с носителями языка ежедневно.
Коментувати
IMO
Я надеюсь, что, помимо изменений в программе или всей программы, будет увеличено количество часов английского языка в школе с углубленным изучением французского. Вторые, третьи и четвертые классы регулярно, уже много лет доплачивают за второй час английского, поскольку лишних часов для англ-го нет в школьном компоненте. А это значит, что и родители в минусе, ибо вынуждены находить лишние деньги в своем кошельке, и преподаватели тоже, потому что такая "зарплата" не соответствует государственной, ее высчитывают, ее не выплачивают в каникулы, ее не индексируют, ее не доплачивают, в общем, как факультатив или непонятно что.
Ася
Якщо обговорюватимуть до 6 травня, то колт ж появиться типовий навчальний план на наступний рік????? Коли ознайомлюватимо вчителів з навантаженням?????
Зритель
А чого це всі стали вити? Там сказано "проект", ПРОЕКТ!!! Почитайте, подумайте та запропонуйте краще)) Хто заважає. Там написані адреси куди можна відправляти придумане. А то звикли вчителі чекати, а потім отримане лаяти.
учитель
Для Зритель: Цей "Проект", як ви кажете, вже 2 роки гробить нашу середню школу.
возражаю
Для Зритель: у нас в стране масса людей, ПОЛУЧАЮЩИХ НЕПЛОХИЕ ДЕНЬГИ (это не зарплата, поскольку - не за что) за свои звания и местосидения. Пусть отрабатывают. Не способны? Пусть освобождают место!!! "Отправлять придуманное!"- я в восторге. ОНИ - деньги имеют, а УЧИТЕЛЬ- работает за себя, и за того парня, получая свои копейки. А то и не вовремя. СТЫДОМЫРНЫКИ. Но они и этого не способны осознать
Коментувати
учитель
Боже, вся Украина несколько лет подряд только то и делает, что вносит поправки, шьет, латает непрофессиональные, никчемные программы (например, по мировой литературе)!!! Это говорит только о том, с какой спешкой, нахрапом, диктатом они в свое время внедрялись в школы. Старые учебники и старые программы прошли горнило конкурсов и апробаций, а эти что??? Зато после обновлений, обрезаний и ушиваний всей страной эти, с позволения сказать программы, опять будут называться по фамилии недолугих авторов!!!
л
оце так оновили програми з укр.мови та л-ри? "Дуже вдячні" за "ОНОВЛЕННЯ"
Олекса Позняк
Без паники.Розвантаження это не всегда упрощениеМожет лучше не упрощать а часов на предмет добавить, особенно математику, физику химию и убрать всякую дурню которой напихали недовершени моновцы
1111
Шановні наївні розчаровані вчителі! Коли ви нарешті зрозумієте, що не для того програми приймались, щоб їх тепер кардиналльно змінювати (що потрібно). Розвантаження ніякого не буде, буде окозамилювання, будуть бездарні, складні для дітей і непридатні для використання у школі підручники (подивіться у репозитарії). Бо інакше доведеться визнати, що міністерство освіти вчинило посадовий злочин. Некомпетентні люди, далекі від школи, диктують школам свою волю, а наслідки плачевні. Для Нател: підручник Ніколенко найгірший з усіх, решта не кращі, підручники з математики жахливі. Зате видавництва навперебій шукають нових способів впливу на вибір - через обласні управління та департаменти освіти, через методкабінети. Щотижня приходять листи з вимогою відзвітуватися, скільки підручників конкретного видавництва обрала школа. Бо будуть оргвисновки. Кому ви "горбатого ліпите", пане Квіте за свої реформи?
Натэл
Для 1111: да, до Сингапура нам очень далеко, к сожалению. Так и будем мучиться на личном энтузиазме.
Виктория
Для 1111: Я не согласна с Вами по поводу учебников математики. Много лет работаю по учебнику Мерзляка. ОЧЕНЬ довольна!!!
Коментувати
Дуже розчарована вчителька
Караул! Народ, хто побачив суттєві СПРОЩЕННЯ в програмі з математики. Я побачила такі "глобальні " зміни: вилучили ймовірність в 6 класі; задачі на побудову в 7 класі; початки стереометрії в 9 класі і ВСЕ!!!!!!!!!! Всі решта зміни мовні, стилістичні або пунктуація. А стільки шуму, прямо цілі комісії створювали, якось, що ще цілий інститут з вивчення цього питання не відкрили. Нас знову за дурнів тримають. Який ще майдан має відбутись, щоб тут хоч щось змінилось
така сама
Для Дуже розчарована вчителька: якби ви проаналізували програми з фізики на предмет "глобальності" змін, то математиказ її змінами виглядала би ну дуууже прогресивною. Більшість дітей з такими програмами як не могли її засвоювати, так і не будуть далі, підручники як були нездалими, такими і залишились. Так в чому ж суть реформ?
Дуже розчарована вчителькаД
Для така сама: Фізику теж дивилась. Цілком Вас підтримую. Дивлюсь на своїх 6-класників і з жахом уявляю як буду їх вчити фізики навіть при 2 годинах. Ми просто зливаємо інформацію, яку ніхто не зсвоює, а з нас вимагають неможливого.
фізика і математика
Програми знову не узгоджені. Лінійноі функціі ще не знаэмо, але графіки руху вже треба якось будувати. Добре, хоч рівняння руху прибрали з 7 класу.
Коментувати
Натэл
Да, программа О.Николенко меня разочаровала. Что- то, на мой взгляд, не видно и " розвантаження". Не нужно насаждать свои литературные пристрастия. У школы цель: не только прочитать, но научить работать с текстом и думать. Я лично из этой программы убрала еще кое- что.
неважливо
Для Натэл: мені подобається фільм "Студентка" зі Софі Марсо, де у школі Франції вчать ДЕКІЛЬКА місяців одного поета.Чому? Тому що на прикладі його творів можна пройти всю "літературну кухню"-головне закласти схему вивчення творчості поета чи письменника:біографія, світогляд, аналіз творів, художні прийоми, засоби... Щоб учень, а в майбутньому - доросла людина ЗНАЛА ЯК САМОСТІЙНО ВИВЧИТИ будь-якого митця. А не стрибати із цікавої літератури 5-7 класів у тмуторокань складної літератури Давньої Греції у 8 класі. І той інтерес, що пробудився у попередніх класах до літератури, у 8 класі знищується, бо програма нудна і одноманітна. Треба зовсім змінити програму, забути про історичний розвиток літератури (достатньо буде у старших класах цього), а доповнити сучасними творами для дітей у 8 класі, тоді не втратимо ЧИТАЧА.
читача потрібно
Для неважливо: СТВОРИТИ у молодшій школі. І ЛИШЕ ТОДІ говорити про те, що когось можна НЕ ВТРАТИТИ.
Коментувати