Osvita.ua Середня освіта МОН визначить критерії рівня розвитку дитини
МОН визначить критерії рівня розвитку дитини

Визначення періодів, стадій та фаз розвитку необхідне для створення оптимальної системи навчання

МОН визначить критерії рівня розвитку дитини

У Міністерстві освіти і науки відбулось чергове засідання робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування. Про це повідомляє прес-служба МОН.

У відомстві зазначають, що визначення періодів, стадій, фаз психічного розвитку особистості необхідне для створення оптимальної системи навчання й виховання, використання в повному обсязі можливостей дитини на кожному віковому етапі.

Критеріями їх визначення є системні суттєві якісні ознаки – психічні й соціальні зміни на певному етапі життя дитини.

У міністерстві нагадують, що на попередніх засіданнях було розглянуто пропозиції щодо визначення рівня розвитку дитини. Зійшлися на тому, що орієнтовні критерії мають бути лаконічними, направлені на допомогу педагогам та батькам у проведенні особистісно – орієнтованої роботи з кожною дитиною.

Під час засідання доктор педагогічних наук Галина Єльникова представила досвід використання кваліметричної моделі, як інструментарію практичного застосування при визначенні рівня розвитку дитини.

Освіта.ua
22.01.2015

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
длясвоїхдівчат
Згадуючи момент подання документів до 1 класу, згадується великий коридор(пізніше переролений у актову залу), кілька столів, за якими сиділи якісь там тьоті. Ті тьоті задавали запитання, просили щось там прочитати, розв*язати якусь задачку (ймовірно цікавились вмінням рахувати й РОЗУМІННЯМ того, про що розмовляємо). Певно, що до школи приймалися ВСІ діти нашого мікрорайону. Та ось розподіл по класам був трохи дивний, як для малої на той час дитини. Тобто з мого будинку до мого класу не потрапив ніхто(. Та то вже пізніше розібралися, що є клас А, клас Б, і далі по нисхідній, і до класу А приймали майже 100%діьей, що вміли і знали більше за інших, до класу Б вже менший відсоток, і т.д. Тобто - нічого нового не відбувається. От лишень з*явилась вимога якось відокремити дітей, які відвідують курси раннього розвитку, і які не відвідують подібних...
Алина
Будем детей сортировать? Это интересно! Это тоже, своего рода, исследовательская работа, если к каждому ребёнку подходить индивидуально. 30 человек в классе - это много. 20-23 - в самый раз!
N
Есть к чему стремиться - 7 принципов финского образования http://www.adme.ru/zhizn-nauka/7-principov-finskogo-obrazovaniya-838510/
пропозиція
При сучасній системі оцінювання роботи вчителя, яке проводиться згідно кількості грамот, отриманих на конкурсах, які лише відволікають від навчання, взагалі не варто говорити про розвиток дитини. Тут потрібно говорити про рівень затуркування і психічного травмування. Сучасний особистісно-зорієнтований підхід до навчання призвів, до пошуку вчителем особистісного підходу до завуча, директора, представників із району і області для отримання додаткових регалій, а відповідно і грошей. Вчитель вже давно зрозумів, що навчати достатньо одну дитину, яка захищатиме її матеріальні інтереси на конкурсах, змаганнях, олімпіадах, тощо. На жаль після школи такі діти, як правило, "нічого не показують".Вони просто морально зношуються, або ж їхні показники липові. Оцінюватимуть вчителя за загальною картиною у класі та школі - тоді він думатиме, як навчити учнів, а не, будь-якою ціною, отримати призерів. Взагалі варто на законодавчому рівні обмежити кількість конкурсів в яких діти мусять брати участь.
а@втім
Для пропозиція: Слушна пропозиція. Особливо в контексті можливості ОДНІЄЇ дитини з вулиці (без підготовки), просто із знаннями шкільної програми, показати найвищий результат серед десятків конкурентів з десятка змагань. Точно - ЗАБОРОНИТИ дітям приймати участь у великій кількості конкурсів-олімпіад-змагань. А то незручні питання виникають на кшталт - а чим займалися люди, які отримували гроші за факультативи, додаткові заняття, тощо.
Коментувати
Я
Як же на далеко до норального життя http://www.adme.ru/zhizn-nauka/7-principov-finskogo-obrazovaniya-838510/
iryna
Першим зробити психометричне тестування вчителів, і особливо - всілякого навколошкільного керівництва!!! далі - тих, хто намагається писати "ПІДРУЧНИКИ", перевидаючи ту несусвітню беліберду, перемальовуючи малюнки і т.п. Бо якою б за своїми особливостями не була конкректна дитина, вона за день повинна пережити 6-8 психопатів (Дуже вибачаюсь за абсолютно малу частку притомних особистостей-вчителів)!!! Згадайте батьківські збори: про що вони проводяться? - проте, якою мірою погана та чи інша дитина! А чи часто батьки ставлять питання, причому, в першу чергу - як виконав вчитель свою роботу?
зневірена вчителька
Для iryna: Психопатами нас зробило: 1) неадекватне керівництво, яке вимагає виконувати роботу, що не відповідає отримуваній зарплаті; 2) надскладні програми. які не відповідають віковим особливостям дитини та мала кількість годин; 3) нескінченні перевірки, семінари, методобєднання, після яких треба місяць відходити (я вже мовчу про фінансові вкладення) 4) батьки, які не можуть адекватно оцінити можливості своєї дитини і вимагають з учителя неможливого 5) і взагалі все суспільство, яке переклало повністю функцію виховання на вчителів та школу (адже, якщо не дай Бог з дитиною щось трапляється. то батьків не позбавляють батьківських прав. а класному керівнику і директору як мінімум - догана )
Коментувати
Svitlana
Тогда может нужно поставить вопрос об обучении детей с 6 лет? Кто не готов, пусть идут с 7 лет. Будет здоровых детей больше.
lesya-petrivna
Для Svitlana: згодна.
всеЮодно
Для Svitlana: бывает ребёнка некуда деть и школа - лучший выход и без "готов"
Regina
Для всеЮодно: Свята правда. Школа вже давно перетворилася на камеру схову.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!