Osvita.ua Середня освіта Совсун: Важливо ініціювати дискусію про майбутнє освіти
Совсун: Важливо ініціювати дискусію про майбутнє освіти

Проект Концепції розвитку освіти на період 2015-2025 років має визначити бачення освіти у майбутньому

Совсун: Важливо ініціювати дискусію про майбутнє освіти

Концепція розвитку освіти не є юридичним документом і має на меті напрацювати бачення майбутнього освіти. Про це під час обговорення положень проекту Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 років, що відбулося за участі керівників Міністерства освіти та освітніх експертів, заявила перший заступник міністра освіти Інна Совсун.

"Це не юридичний документ, це проект політичний, проект візійний, який має передбачати, якою ми хочемо бачити освіту", - наголосила заступник міністра.

За її словами, важливо розуміти, що здійснити реформи, які передбачені концепцією простим прийняттям підзаконних актів буде неможливо. Вона наголосила, що управління в освіті має змінитися й перейти на використання нових механізмів, зокрема, навчання, обговорення, тренінгів.

Вона також повідомила, що оприлюднення документа є дуже важливим, оскільки це ініціювало дискусію щодо майбутнього в освіті.

"Тому що направду дуже часто головним ворогом реформ виступає рутина і повсякденність, часто забувається бачення того, якою ми хочемо бачити освіту через п’ять або десять років. І тому ми спільно з експертами ініціювали цей проект для того, щоб напрацювати це бачення", - зазначила перший заступник міністра освіти і науки Інна Совсун.

Вона також повідомила, що за допомогою громадського сектора було розроблено проект стратегії реформування вищої освіти, який буде презентований 12 листопада.

Як відомо, Міністерством освіти і науки було презентовано текст проекту Концепції розвитку освіти на період 2015-2025 років. Концепція охоплює п’ять основних напрямів розвитку освітньої галузі.

Передбачається, що тези проекту використовуватимуться Міністерством освіти і науки під час розробки Дорожньої карти освітньої реформи.

Освіта.ua
06.11.2014

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Игорь
Эх, госпожа Совсун, полет фантазии у Вас необузданный!
Otto
Нарешті цікаве живе обговорення. От би так у всіх гілках.
Директор
Пані Інно! Будьте мужніми! Все це слід пережити нині,бо в майбутньому Ви побачите те,що одержимо в результаті і для аналітика буде не достатньо слів "мене не зрозуміли! Все зроблено не так!" Всі,хто Вас обзивають - нещасні люди і їм слід прощати!!! Вони не відають,що творять!!! Бо ж вони потрапили в середовище злиднів як духовних так і матеріальних і їх дискомфорт зрозумілий.Ми,педагоги старшого віку,надіємося на Вас,молодих менеджерів освіти, бо у боротьбі з рутинною,глибоко законсервовано управлінською моделлю освіти потрібні енергійні, безстрашні лідери! Ми Вас підтримуємо не зважаючи на коменти,що можуть з"являтися!!!! Терпляче,виважено ТІЛЬКИ ВПЕРЕД !!!! Вся освіта чекає змін,але дуже боїться необдуманих кроків,тому слухайте нас,робіть висновки... і працюйте!
Не дай Бог нам таких директорів
Для Директор: Гладко было на бумаге, да забыли про овраги
Коментувати
Nora
Господи, і хто нами керує...... Де вони її відкопали.......
Директор
Для Nora: а Ви,нора, прочитайте її роботи,ну хоч би "Дослідження дискурсу громадянської освіти та його вплив на політичну культуру молоді" та інші і може ваша фраза буде звучати "Де вони її відкопали )))))! "
Nora
Для Директора: Я пропоную Інні попрацювати в сільській школі і де тоді всі її ідеї опиняться. Нехать попробує застосувати "хмарні технології" без комп’ютера та інтернету та постажуватись у нетопленій школі. Спочатку потрібно написати Концепцію покращення матеріального стану шкіл і вчителя, а коли буде виконано, тоді писати і "Дослідження дискурсу громадянської освіти та його вплив на політичну культуру молоді"
Коментувати
Олег
"Концепція розвитку освіти не є юридичним документом і має на меті напрацювати бачення майбутнього освіти." Якщо концепція не є юридичним документом, то й виконання цієї концепції не є законом, а тим паче обов`язком для працівників освіти. На цьому крапка і ніяких інших розмов бути не може
Олекса Позняк
Для Олег: Концепцыя розвитку освыти у вас на стройке была?-нет- будет
Коментувати
Директор
для сможем ли: правильно,Ваша зарплата залежить не від міністерства,а від Інструкції про нарахування зарплати № 102 КАБМІНУ та доповнень до неї, і роботодавець у Вас НЕ МІНІСТЕРСТВО, райміськвідділ,або Ваш директор,якщо йому відділ освіти делегував ці повноваження і саме з ними Ви формально чи не формально через Вашу тарифікацію погоджуєтесь на виконання тих чи інших обов"язків - уроки,позаурочна робота,класне керівництво і їх оплату. А потім роботодавець погоджує витрати на освіту з райміськфінансовим управлінням і сесія райміськради затверджує в бюджеті витрати,в тому числі і на вас. Міністерство тут ні до чого,воно стоїть осторонь і нервово курить дивлячись на те,що роблять з освітою. звоніть,якщо щось турбує ....
сможем ли
Для Директор: Сесия райгорсовета утверждает лишь то, что может утвердить, исходя из того, что дано СВЕРХУ. Особенно ежели находится на дотации. И, опять-таки, если министерство нервно курит в сторонке, то пусть себе курит и не курирует систему, поскольку, опять-таки оно де-факто не является работодателем. Что может волновать в нашей стране? Жизнь и здоровье
директор
так,ви праві в дечому. Фінансові райміськуправління одержують контрольні цифри на район і не вірте нікому про дотаційність району,це обман,розрахований на нас,недалеких. освіта не дотаційна!!! Функція райрад фінансово забезпечити освіту в тому форматі,в якому вимагає громада-батьки.Забезпечити повністю. Обман полягає в тому,що освіта в районі з одного боку планується з кредиторською заборгованісю минулого року, а на кінець року ще й з дефіцитом навіть по ФОП. Таким чином освіта заганяється в стан при якому вона весь час винна бюджету і її гвалтуючи провокують зменшення винагороди,зменшення надбавок за престижність,за навч каб,за гпд ... але якщо ви серйозно будете досліджувати це питання в районі,то ви побачите,що все це робиться для того,щоб праціники райфінвідділу,райради,райадміністрації свій ФОП планували з економією,а за рахунок цієї економії вони і встановлюють собі надбавки і премії. Щомісяця!!!! вибачте,кличуть до вечері)))))))
сможем ли
Для директор: Примерно так и есть. Немного не соглашусь в плане "не дотацийна", но тут у нас взгляд на ситуацию с разных сторон. И нужно не исследование, нужны реальные шаги, а это словно сквозь водопад вверх подниматься
Коментувати
Директор
я радо вітаю Вас,всіх,что не байдужий і встряє в обговорення! але нам слід враховувати,що і питання надбавок,і утримання шкіл,і виплати зарплат НЕ ЗАЛЕЖАТЬ ВІД МІНІСТЕРСТВА!!!! ЦЕ ПОВНА КОМПЕТЕНЦІЯ МІСЦЕВИХ ТА ОБЛАСНИХ АДМІНІСТРАЦІЙ!!!! саме вони,в залежності від наповнення бюджету визначають пріоритети.Міністерство як прокладка між кабміном і облдержадміністраціями, його мало хто слухає, хіба,що підручники віддали йому на відкуп,та інститути підв.кваліф. - робіть,що хочете . зрозуміло,що Концепція,це в основному МРІЯ !!!!!! Я,МАЮЧИ ЗНАЧНИЙ ПЕД. ДОСВІД, ПІДТРИМУЮ ЦЮ МРІЮ І ХОЧУ,ЩОБ ВОНА РЕАЛІЗУВАЛАСЯ!!!! МОНУ Табачника - це був абсолютний злодійський практицизм,а МОНУ Квіта - суцвіття мрійників. Але ж ми,освітяни так захопилися мрією,що побачили ті грані, ті фактори,які не дадуть її реалізувати і в підсвідомому стані розпачу кидаємося громити не злодійський практицизм Табачника, а ледь проростаючі паростки нової освіти,без якої не буде НОВОЇ УКРАЇНИ!!! Основне який Закон буде прийнятий!
сможем ли
Для Директор: не пойму. Получается, что министерство не ведает, что у него учителя деньги получают разные в различных регионах? Далее. Если министерство НЕ имеет отношения к учительским зарплатам, то, в таком случае, оно НЕ есть работодатель. В таком случае ПО КАКОМУ ПРАВУ министерство пытеатся, то есть делает какие-то потуги, для руководства отраслью. Руководить должен тот, КТО ПЛАТИТ ЗАРПЛАТУ.
сможем ли
Для Директор: концепция должна БЫТЬ СТРАТЕГИЧЕСКИМ ДОКУМЕНТОМ. То бишь - поставить цель, разбив её на более мелкие цели. Цель должна быть реально досягаема в определённые сроки. Далее - цель должна быть поставлена с учётом ВСЕХ участников процесса. И тех, кто не хочет, или не может, учиться. Цель должна быть поставлена с учётом ОТСУТСВИЯ ФИНАНСИРОВАНИЯ отрасли и с учётом либо платежеспособности родителей, либо неплатежеспособности родителей. Цель должна быть поставлена с расчётом на то, что мы, всё же, не будем жить КАК ОНИ, поскольку наши люди не умеют бороться за свои права...Если этого нет - авторы концепции зря получают гонорар.
Учитель-методист
Для Директор: Можливо це і не залежить від міністерства конкретно, але ж залежить від парламенту, від Кабінету Міністрів, від Президента, які приймають Закони, пишуть постанови, накази тощо. До речі, виплату 20-відсоткової надбавки за престижність праці всім педагогічним працівникам запроваджено відповідно до ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів I–II рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування» від 23 березня 2011 р. № 373, ними ж і скориговано. Тільки відповідальність акуратно перекладено на плечі міських (обласних, районних) рад.
Коментувати
88
Зачем же так далеко, в сельскую школу, у нас в вузах полная ...опа, нищета и разруха. "Рутина і повсякденність - головний ворог реформ" - да демагогия это сплошная, вот это что.
55
Для 88: не скажите. Ваша, вузовская, нищета и разруха ни в коей мере не сравнима с нищетой и разрухой сельских школ. Да и детки ваши ни чета сельским деткам. Так что всё правильно - в сельскую школу, с её условиями, с её детками, с её зарплатами. А вы там, в ВУЗах, сами справитесь.
Коментувати
Clara
Пішла б краще в сільську школу працювати.....в якій би ж**** всі її ідеї опинилися б!
Gordon
Как же бесит этот очкастый-Гарри Поттер.Когда же тебя уже погонят из министерства?Все твои начинания априори обреченны на провал,хотя бы потому что ты не профессионал.И делать тебе в Министерстве нечего.А если так хочется сделать что-то полезное для образования.Нет проблем-Устройся уборщицой в какую-нибудь школу)
Олекса Позняк
3 000 000 000 гривен цей уряд під час війни перерахував приватним шахтам на донбасі, тобто фактично бойовикам. А наглючий учитель хоче 20% і хоче їсти. Совсун їх моніторингами та перевіркеми нагодує.Яке він має право вимагати в важкий для країни час?===========Хлопці пора виходить і рвать цю мразь яка приплила до корита
indigo
Для Олекса Позняк: ПідаРастичні брократи опустили професію вчителя нижче плінтуса. Прийшла пора її зруйнувати, спалити до тла!!!
indigo
P.S."її" читати як "антинародну систему управління освітою"
Коментувати
Svet
Яка дискусія? Яка стратегія? Прочитала Квіта, що нам не познімали все, а "заморозили". І тільки в Тернопільській області проблеми з виплатою 20% надбавки. А я наче і не звідти, а гроші не платять також. Плакти хочеться. " Соняшник " живий, "Кенгурята" скачуть, "Патріот" за 20 гривень радісно маше прапорцем. За три місяці взяли участь у 5 літературних конурсах. А попереду олімпіада, Шевченко , Яцик, тижні, декади та місячники рідної мови з показовими заходами. Нема коли дискутувати...
КИРА
Для Svet: ТЕЖ САМЕ. ЧОМУ ЗНАЄ ТІЛЬКИ ПРО ТЕРНОПІЛЬ? МИ НАВВІТЬ ЛИСТ- ЗВЕРНЕННЯ ДО НЬОГО ВІДСИЛАЛИ. ТИПА ЦАРЬ ДОБРЫЙ, А ОКРУЖЕНИЕ ВРЕТ?
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!