Osvita.ua Середня освіта МОН з’ясовує, хто допустив помилки у шкільних підручниках
МОН з’ясовує, хто допустив помилки у шкільних підручниках

У Інституті інноваційних технологій здійснюється перевірка за фактом допущених помилок у підручниках

МОН з’ясовує, хто допустив помилки у шкільних підручниках

У Міністерстві освіти і науки створена робоча комісія, метою якої є перевірка державної наукової установи "Інститут інноваційних технологій і змісту освіти" за фактом допущених помилок та неточностей у змістовних частинах навчального матеріалу підручників. Про це йдеться у наказі МОН, що підписаний заступником міністра Павлом Полянським.

Також комісія має визначити суб’єктів, з вини яких сталися виявлені помилки та неточності.

До складу комісії включено нового директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Юрія Кононенка, заступника директора департаменту Тамару Панасюк та інших співробітників освітнього відомства. Очолив комісію радник міністра освіти, т. в.о. директора департаменту роботи з персоналом та керівними кадрами МОН Микола Легенький.

Перевірка триватиме до 4 квітня, після чого комісія має поінформувати про її результати.

Як відомо, темпи та обсяги "підручникотворення" були предметом особливої гордості колишнього міністра освіти, який наголошував, що такої швидкості створення підручників, як в Україні, не має жодна країна Європи.

Після численних скандалів щодо якості нових шкільних підручників, які сколихнули освітню та батьківську громадськість восени минулого року, освітні чиновники переконували суспільство у високій якості навчальної літератури.

Зокрема, директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Олександр Удод запевняв громадськість у тому, що новостворені підручники суттєво відрізняються якістю змістового наповнення, структуруванням, запровадженням інноваційних методичних систем та якісним поліграфічним оформленням.

Загалом, упродовж 2011-2013 років, на видання навчальної літератури було витрачено понад 580 млн грн державних коштів. Лише минулого року державні витрати на фінансування програми видання навчальної літератури склали більше 243 млн грн.

Сюжет 5 каналу "Купа помилок в шкільних підручниках"

Сюжет телеканалу СТБ

Освіта.ua
03.04.2014

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
1111
А нехай би творці тих горе-підручників повернули у держбюджет отримані за халтуру гроші: і видавництва, і автори. А потім вони з отриманими назад томиками непридатної до використання у школах , зате освяченої грифом МОН (грифи звичайно на падаль злітаються) макулатури, як Гоголь з другим томом "Мертвих душ"...
Ірина
Підтримую Ларису. Люди, не трать ні часу , ні грошей на безглузді перевірки, хто допустив випуск підручників не тільки з помилками. Та ці підручники взагалі не придатні аби вчити за ними дітей. Ну, перевірити - і що !!! Когось покараєте? Навряд чи!!!
Шестопалов
МОН могло б ініціювати та фінансувати створення сайту з розповсюдження навчальної літератури, щось на зразок Інтернет-магазину з участю авторів і видавництв. На цьому сайті доречно було би створити прозору систему рейтингу підручників, яка би враховувала все, починаючи з їх вартості й закінчуючи позитивними та негативними відгуками діючих учителів та інших спеціалістів у сфері освіти. Детальніше див. http://osvita.ua/school/40319/
Лариса
Зачем проверять эту макулатуру ?! Разрешите пользоваться старыми учебниками, дайте учителю свободу выбора, новые учебники - НЕПРИГОДНЫ для обучения!
Оксана
Для Лариса: В багатьох шкільних бібліотеках старі підручники здали в макулатуру. Думаю, що варто переглянути програми.
555
Саме з переглядів програм и потрібно починати. Підручники - це їх віддзеркалення. Вони повністю непридатні до використання. І не тільки та не стільки в помилках суть, як в перевантаженому матеріалі, який не навчає думати, а тільки запам’ятовувати величезні обсяги інформації, яка у дітей вивітрюється з голови дуже швидко. А усвідомлювати вивчене часу і сил не вистачає. Ось вам і ситуація хронічного неуспіху у більшості дітей. Питання - який ККД такої освіти?
Світлана
Цілком згодна з тим, що треба переглядати програми. Ми повинні навчити користуватися дітей інформацією, яка зараз є загальнодоступною, обирати головне. Програми та підручники побудовані за принципом "зазубрив-здав-забув", бо не зрозуміло, навіщо і коли цей навчальний матеріал пригодиться учневі у житті. А ми говорими про якісну освіту та про "Освіту 21 сторіччя".
Коментувати
ирина
100% правильно! Я думаю, что нужно просто создать страницу, где можно было бы задать вопросы к авторам и заодно,накануне ЗНО , что-то разъяснить и исправить.Удачи Вам!

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!