Табачник заявив, що створив каркас української школи

Міністр освіти повідомив про пріоритетні напрями розвитку середньої освіти в 2014 році

Табачник заявив, що створив каркас української школи

Головна увага у середній освіті приділятиметься впровадженню нових державних стандартів. Активно триває підготовка до переходу на новий зміст освіти учнів 3-х і 6-х класів, що розпочнеться з 1 вересня цього року. Про це повідомив міністр Табачник під час брифінгу у Кабінеті Міністрів України.

"У 2013 році завершено формування каркасу сучасної української школи – затверджено Концепцію профільної освіти. У документі закладено чимало прогресивних ідей. Це – суттєве розширення автономії школи у розподілі навчального часу (52%), забезпечення можливості створення індивідуальної освітньої траєкторії для кожного учня, впровадження професійних проб для усвідомленого вибору майбутньої професії. Упровадження Концепції розпочнеться з 1 вересня 2018 року", - зазначив міністр.

Він повідомив, що у 2014 році новими підручниками заплановано забезпечити учнів шкіл 3-х, 4-х та 6-х класів. Загалом – понад 250 назв нових підручників.

Також, за словами міністра, продовжиться створення освітніх округів і робота з модернізації спортивних майданчиків шкіл.

Табачник нагадав і про питання медичних оглядів усіх дітей. "Хотів би нагадати, що повернуто медичні огляди усіх спеціалістів у 14 регіонах у школах. Зараз упродовж першого кварталу 2014 року зможемо порівняти, де більш ефективно проводити огляд з метою профілактики та збереження здоров’я наших дітей: чи у поліклініках, як існувало в попередньому порядку, чи коли це робиться повністю в шкільному колективі", - наголосив міністр.

Він повідомив, що до 10 квітня всі школярі пройдуть поглиблені медичні огляди без будь-якої вибірковості.

За словами міністра, продовжується робота з упровадження інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами. У загальноосвітні заклади інтегровано понад 71 тис. дітей з особливими освітніми потребами. Уведено понад 600 посад асистентів вчителів у штати навчальних закладів.

"Великі плани є щодо роботи з обдарованою молоддю. Фактично створено Всеукраїнський банк інтелектуальних досягнень учнівської молоді на виконання Указу Президента", - зазначив очільник освітнього відомства.

Табачник нагадав, що в Умовах прийому до ВНЗ у 2014 році передбачено, що 100 дітей, які мають найвищі інтелектуальні результати – перемоги у міжнародних учнівських олімпіадах і всесвітніх інтелектуальних турнірах – матимуть додаткові бали при вступі до вищих навчальних закладів. Окрім того, Міністерство освіти створить для кожного з них індивідуальну освітню траєкторію, тобто обдарована дитина зможе за один семестр проходити навчальну програму за своїм бажанням у більш широкому обсязі.

Також міністр освіти і науки нагадав, 3 січня 2014 року розпочалася реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання. За його словами, реєстрація учасників проходить абсолютно нормально.

Освіта.ua
15.01.2014

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Патріот освіти
Хай би цей "міністр" збирав манатки. Чи йому Майдан не підказує нічого? А щодо каркусу, то це він не створив каркас новоїосвіти, а це той каркас, який залишився після української освіти за керування габачника.
Геннадий Д
Всем доброго дня. Вступайте в официальную группу ТНУ в Вконтакте. Официальная группа ТНУ имени Вернадского - http://vk.com/tnu.official Новости ТНУ - http://www.crimea.edu/ Абитуриентам ТНУ - http://www.crimea.edu/komis/index.html Фото ТНУ - http://www.crimea.edu/albom/index.html Видео ТНУ - http://www.crimea.edu/video/index.html Структура ТНУ - http://www.crimea.edu/structure/index.html Электронные ресурсы ТНУ - http://repository.crimea.edu/jspui/ Международная деятельность ТНУ - http://global.crimea.edu/ Периодические издания ТНУ - http://science.crimea.edu/zapiski/ Библиотека ТНУ - http://library.crimea.edu/ Учебные видеофильмы - http://www.crimea.edu/video/ Вопросы и предложения присылайте по адресу: admin@crimea.edu
patryk
Дошки, проектори,експеременти, моніторинги, інтерактивне, блоки, модулі-вчителі артисти перед дітьми, а вчити і виховувати дітей коли??? Все повинно бути в міру, а за нововведеннями нашого "любимого" табака ми забули за учня, немає часу на нього бо потрібно все використати, підготувати море папок для перевіряючих, провести всі конкурси,відзначити всіх (в основному невідомих нікому знаменитостей) і тд. і в кінцевому результаті одержати шиш,як унавчанні дітей так і в своєму матеріальному забезпеченні
леся
100% владение IKT - смех.
Коментувати
песиміст
Вчителю лишилося небагато- до того каркасу купити (з власної зарплатні) комп"ютер, мультимедійну дошку, проектор, а про безліч паперів - мовчу... А основне-КАРКАС_ дали!
Засмучений Вчитель
Для песиміст: Можете в імені букву С не читати - і1 варіант і 2 правильні. Прочитайте і напишіть свою думку нижче будь-ласка з приводу прочитаного. Можливо я не правий? Може я думаю не так, як всі інші? Ну от мені цікаво: дошка, проектор і комп’ютер - навчають дітей краще, ніж ОСВІЧЕНА людина, під назвою вчитель? Згадайте: 6, 10, 15, 20, 25 років назад були ті дошки в школах? НІ! А діти без них вчились? Так! А якість навчання була хіба нижча, ніж зараз? НІ, а може й краща... Взагалі: чим далі назад в минуле від сьогодення, то бажання дітей вчитись було більше і якість навчання була у рази більша! Отже, діло і не в тих дошках, з якими всі носяться, як з писаною торбою. Той, хто хоче вчитись - навчається і з дошкою і без неї (наприклад невеличка школа в селі, яку ще не закрили). Той, хто НЕ ХОЧЕ ВЧИТИСЬ,тому ні дошка, ні проектор з комп’ютером не допоможуть...
ніна
це дійсно так.Впевнена, і якість освіти була кращою.Ці нововведення вже "задовбали".
покроково
Підтримаю замученого вчителя. Але не повністю. Саме на почтаку 90х, навіть ні, десь у 1989, коли до 9 класу почали брати ВСІХ бажаючих, якість навчання почала знижуватись. ДО 9 класу пішли діти, які 8 років мали проблеми з навчанням. Те, що неофіційно класи А,Б були сильнішими, В і ... слабшими - то, можливо, було й правильно. Сьогодні ж ми від першого класу ставимо дітей у різні стартові позиції, коли дитина попадає і у різні за оснащенням школи, і починають навчатися за різними програмами (батьки шукають можливість допомогти дітям у виконанні домашніх завдань усіма можливими способами, хоча це, можливо, й непогано). У мене найкраще вчились ті діти, в яких вдома НЕ було комп*ютера, або батьки яких контролювали доступ до цієї, не знаю накільки корисної для дитини, цяцьки.
Коментувати
Valko
Ми з дітьми в школі, а він з каркасом в Києві.
оптимист
Для Valko: И кто лучше живет? Тот, кто с каркасом, или те, кто с детьми в школе? Выводы комментировать? Или и так все ясно? Правильно: тот, кто подальше от детей в школе, тот и живет лучше и чувствует себя отлично, и денег приносит домой побольше! А те, кто с детьми в школе, имеет для начала время, чтобы о своих детях подумать? здоровье? деньги?
Коментувати
Olena
За 22 роки існування незалежної України НАСИЛУ "завершено формування каркасу сучасної української школи"! А що ж буде далі? Експеримент над дітьми, що зараз навчаються в 2 і 5-х класах, а на наступний рік вони будуть 3 і 6-м класом і т.д.? То вже ж експериментували з 12-річною освітою, та вчасно той 12 відмінили. Скільки можна ? Чому не можна спокійно навчати дітей? А обов’язково з моніторингом, чи ще з якимись причудами?
марія
ІДЕЯ ХОРОША, А ОТ ЇЇ ВИКОНАННЯ - ФІКЦІЯ. РЕЗУЛЬТАТИ МЕДОГЛЯДУ Є ТІЛЬКИ ТАМ, ДЕ ВЧИТЕЛІ САМІ З УРОКІВ ВЕДУТЬ ДІТЕЙ ДО ЛІКАРІВ. ХОЧ ТАКА КОРИСТЬ З УРОКУ, БО ДЛЯ ОСВІТИ НІЧОГО КРІМ ПИСАНИНИ НЕ ПРИДУМАЛИ У МОН.
Олекса
Збільшив корупцію у рази, знищив чудові підручники і з відкатом надрукував нові, приписав собі заслуги попередників (ЗНО),украв усе, залишився лише каркас та й той скоро стибрить