Табачник розповів про освітні рекорди в 2013 році

Міністр освіти і науки розповів про досягнення його відомства у напрямі розвитку вітчизняної освіти

Табачник розповів про освітні рекорди в 2013 році

Міністр освіти і науки під час проведення прес-конференції за темою "Підсумки розвитку освіти і науки у 2013 році" розповів про досягнення та рекорди освіти і науки у минулому році.

За словами міністра, великим досягненням 2013 року стало затвердження Концепції профільної освіти, в якій закладено суттєве посилення автономії школи у розподілі навчального часу (52%), створення індивідуальної освітньої траєкторії для кожного учня, впровадження професійних проб для усвідомленого вибору майбутньої професії. Чиновник нагадав, що впровадження Концепції розпочнеться 1 вересня 2018 року.

Також за словами Табачника, галузь освіти має суттєві успіхи і в комп’ютеризації та інформатизації шкіл.

"Ще п’ять років тому Україна замикала першу сотню країн за використанням інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. Сьогодні, за оцінками світових експертів, ми вже посідаємо 62 місце, за три роки піднявшись майже на 40 позицій", - заявив міністр.

Очільник МОН переконаний, що започатковані державні програми "Сто відсотків", Національний проект "Відкритий світ", інновації, закладені в освітні стандарти, мають забезпечити дійсний прорив у цьому напрямі протягом найближчих років.

"Свідченням належної якості української освіти безумовно є постійні перемоги наших учнів на міжнародних інтелектуальних змаганнях. Традиційно за останні 20 років змагань в інтелектуальних турнірах, олімпіадах є команди азійських країн та команди США, Росії, Німеччини, Індії. Приємно, що Україну протягом п’яти років також відносять до країн-лідерів змагань, оскільки за результатами наші команди знаходяться в першій десятці, іноді на 15 місці серед 100 команд-учасників міжнародних олімпіад школярів", - зазначив міністр освіти і науки.

Табачник нагадав, що у 2013 році було виділено максимальне фінансування програми видання навчальної літератури – понад 243 млн. грн, завдяки чому здійснено видання рекордної кількості назв підручників і рекордно максимальний наклад.

Також чиновник розповів про успішну реалізацію програми "Шкільний автобус", акції "Урок плавання", завдяки який навчилися плавати майже 350 тисяч дітей та про 8 тисяч модернізованих та оновлених спортивних майданчиків у навчальних закладах.

Міністр переконаний, що високими темпами у 2013 року розвивалась і позашкільна освіта. Упродовж року не було ліквідовано жодного позашкільного навчального закладу.

"У минулому році більш ніж на 4 тис. гуртків, творчих об'єднань, спортивних секцій стало працювати в позашкільних закладах системи освіти", - наголосив міністр освіти і науки України.

Не обійшлося без рекордів і у зовнішньому незалежному оцінюванні, за словами Табачника, під час проведення пробного тестування з усіх предметів, участь у ньому взяла "рекордна кількість майбутніх абітурієнтів – понад 127 тисяч".

Освіта.ua
10.01.2014

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Владимир
Выпускники полной средней школы не знают таблицы умножения. Большинство выпускников за период обучения не прочитали ни одной книги. Вот это рекорды. А смена программ и учебников, а потом их отсутствие. Убогая материальная база учебных заведений, поборы родителей и учащихся. МОН не владеет ситуацией в образовании Украины, и давно превратилось в коммерческую структуру, которая обманывает государство, преподнося желаемое за действительное. При таком состоянии образования в Украине, даже самые талантливые дети не смогут получить достойного образования. Не поможет и достаточный материальный статус родителей. К руководству образованием должны придти свежие силы, с наличие элементарной совести и понимания проблем образования на современном этапе. И дело совсем не в недостатке денег, в том куда они расходуются.
sergey1979`
Сьогодні після пятихвилинки на перерві в колективі обговорили одне з "досягнень" освіти - НЕ ДАЮТЬ НАВІТЬ НА КРЕЙДУ!!! Журнали за свій кошт купили. А ми тут про Відкритий світ з планшетами... Можливо МОНУ хоче зєклономити на крейді, щоб на планшети вистачило ??! :
Реаліст
Для sergey1979`: Нам видали журнали, але попередили, що це востаннє! На наступний рік ми теж будемо купувати. Якщо вчителі будуть купувати журнали, то може хай і пишуть, що хочуть, кому скільки хочуть, і т.д. Діти в щоденнику пишуть не завжди те, що треба, а те, що хочуть. Дожили!, щоб вчителі купували крейду, журнали, оце вже "пакращення", далі нікуди падати. То вже хай вчителі ще куплять собі класи і все, що їм треба, та й будуть ФОП в освіті! А так школа державнв, освіта за Конституцією безкоштовна, а вчителі купіть те, оце, ще ось оте і т.д. Хоча вчителі ж ще раніше мовчки купували журнали інструктажів з ТБ. Отже нічого нового в цьому немає. А те, що було треба на новий рівень підняти. Ось так якось. А про планшети Ви мабуть не в курсі, бо їх повинні будуть купити батьки дітям за соціально прийнятними цінами, ну звичайно тих шкіл, що вийдуть переможцями у 2 етапі "Відкритого світу". А хтось питав дітей, чи треба їм той відкритий світ? Може їм треба розвантажити від ЗАЙВОГО програму
Коментувати
Volodymyr
"Також за словами Табачника, галузь освіти має суттєві успіхи і в комп’ютеризації та інформатизації шкіл." Ну, не знаю... У нашій школі 1 комп’ютерний клас 2004 року випуску. 10 комп’ютерів. Розклад перенавантежено і тому другокласникам поставили "Сходинки до інформатики" на 5-6 уроки. Є школи у місті, де ситуація ще гірша. Це успіхи?!?!
Оптиміст
Для Volodymyr: вчора випускали один трактор а сьогодні вже два - прирість вдвічі, за кордоном було 100 а тепер 110 - так цеж тільки 10 відсотків приросту!!!
Коментувати
Вероника Татаренко
О каком качестве образовани можно говрить в нашей стране, если каждый родитель вынужден для того, чобы дитё хоть сколько можно приемлемо сдало тесты , нанимать репетиторов. И это не потому. что учителяч плохо учат, или наши дети ленивые - просто до невозможности перегружена программа и совершенно бездарно написаны учебники. Я своих учеников иногда по институтским своим конспектам учу. разве так должно быть??? Какие там рекорды?!!
татьяна
Я мама ученицы 11 класса и открывая учебники информатики за 10-11 класс,хочу сказать,что написаны прекрасно и очень понятно,только дети ленятся их читать,а сидят в контакте,а потом говорят ,что именно работать на компьютере не умеют.
ніна
які рекорди? Мені моторошно від такої якості освіти.На жаль ,доводиться "донавчати" дитину вдома .
Teacher
Для ніна: ПІДТРИМУЮ кожне слово і кожну букву і в вашому, і в попередніх коментарях!Ми теж "донавчаємо" свою дитину (5 кл) вдома - "спасибі" міністру за нові стандарти освіти для 5-го класу. Дитина не має часу вгору глянути, бо вчителі задають проекти не на вихідні, а серед тижня... Ще добре, що не всім вчителям ті проекти треба, а то б тільки те й робили, що готували проекти! Цікаво навіть не те, що це діти 5-го класу, а не 8, 9 чи 10...Жоден вчитель не показав дітям ЗРАЗОК того, що він хоче, щоб йому здали! І серед цих вчителів прославлені з категоріями та пед.званнями...Прийшла дитина, додому плаче - питаю чого? проект на завтра... Як його робити? Не знаю... Що вчитель казав??? Нічого. І це завдання здати завтра... І семестр вчила вся сім’я 5-й клас за новими стандартами - і маємо три 9-и, все інше 10, 11. Саме цікаве, що дитина сама по собі розумна, але за новими підручниками навіть я розумію, що я знаю не все (а в мене золота медаль).
продовження
Для Teacher: Саме цікаве було те, що ми разом вивчили англійську і французьку мови на 10, а от рідну мову - лише на 9!Що буде в старших класах не уявляю...Якщо вже у 5-му класі вчать, що сума кутів трикутника дорівнює 180 градусів, то, що діти вчитимуть у 7-му класі, де ця тема була споконвіку?..Якщо "донавчати" дитину щодня вдома і на вихідних, то навіщо ходити в школу?Протирати штани?Програми ПЕРЕВАНТАЖЕНІ, ДІТИ ЗАМУЧЕНІ ВСІМ ЦИМ НАВЧАННЯМ, а ми звітуємо про досягнення та рекорди - як все добре...Тільки де воно те добре?Досягнення і рекорди на дітях? У класі з 25 осіб - 1 учень досягнув високого рівня, 8 -достатнього, 7 - середнього, і 9 - початкового. Оце досягнення та рекорди?? А далі ЯК ВОНИ НАВЧАТИМУТЬСЯ? ВСІ НА ПОЧАТКОВОМУ РІВНІ? Можливо це тільки у нас такі ледачі учні?.. Хоча я думаю, що краще лише там, де немає нових стандартів, рекордів, тобто в Фінляндії, Німеччині,Росії та інших країнах світу... Батьки учнів 5 -х класів, напишітьбудь-ласка, які у ваших дітей успіхи?
СЛАВА
Вчитель 5 класу стверджує, що "важкі успіхи, дуже важкі". А ще згадав про слова, почуті років 5 тому від молодої вчительки, що вже працює десь: "Та я за сесію в 3 рази більше платила, аніж тут за місяць заробляю".
Коментувати
нориМ
тут нема чим хвалитись ,а дядько ,що зветься міністром, ще й знає вийти з води сухим ,так би мовити -знає!!!! В школі розвелось неуків повно- серед училок, так-так! Старе покоління відійде ,а соплячня ,що в часи незалежності купила дипломи ,так навчить , що діти інколи більше від читалок знають.
Олег
Для нориМ: Согласен!!!Это факт!!!Если в 9 классе информатик с учениками вместо урока в Контру играют.Это о чем-то заставляет задуматься.К сожалению "старая гвардия" уходит, а опыт передать некому.Проще же не учить, а "заигрывать" с учеником и за простенькие задания ставить ему хорошие оценки, чем ставить оценки в соответствии с критериями оценивания, которые, кстати, не фонтан. Так что "О времена, о нравы!!! Мы есть продуктом этого общества и значит на данный момент так и должно быть!!(
Оптиміст
а для сучасних дітей тільки оті училки і потрібні - разом заткнуть вуха навушниками і будуть вконтакте сидіти - це сучасна освіта - "Відкритий світ"
Коментувати
Роман
Цей козлобородий, про свою історичну батьківщину розказує??? Яке він падла відношення має до розвитку української освіти???