Osvita.ua Середня освіта МОН просить не нав’язувати платні послуги в дитсадках
МОН просить не нав’язувати платні послуги в дитсадках

Додаткові освітні послуги у дитячих садках мають надаватися лише за згодою батьків дитини

МОН просить не нав’язувати платні послуги в дитсадках

Міністерство звертає увагу на дотриманні чинного законодавства при наданні додаткових освітніх послуг у дошкільних навчальних закладах. Про це йдеться у відповідному листі освітнього відомства.

У міністерстві наголошують, що введення додаткових освітніх послуг, які не визначені Базовим компонентом дошкільної освіти, передбачено лише за згодою батьків дитини, за рахунок коштів батьків, фізичних та юридичних осіб на основі угоди між батьками та дошкільним навчальним закладом у межах гранично допустимого навантаження дитини.

З метою організації додаткових освітніх послуг у дошкільних навчальних закладах згідно чинного законодавства, у Міністерстві освіти і науки пропонують управлінням освіти провести додаткову роз'яснювальну роботу з керівниками закладів освіти.

"Особливо необхідно звернути увагу на відповідальність керівників у здійсненні контролю за проведенням додаткових освітніх послуг та дотриманням при цьому фінансової дисципліни в підпорядкованих їм закладах освіти", - наголошують в міністерстві.

Освіта.ua
22.11.2013

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Юрий Дубовой
Нет труда без прибыли; всякий труд кому-то приносит прибыль, новые возможности удовлетворять свои потребности. Вредно не оплачивать труд всякого человека. От качества труда учителей и воспитателей сильно зависит наполняемость бюджета страны и прибыли работодателей. Итак, мудро и справедливо будет, если установить налог на прибыль граждан, сконцентрировать его в бюджете страны; и долю из тех средств передать системе образования. А чтобы интерес к своему труду возрос, нужно каждому работнику образования установить индивидуальную долю собственности в доходе министерства. В таком случае будет прямая зависимость между качеством труда системы образования и прибылью всякого работника, а оценивать труд учителей будет практика, которую перехитрить невозможно вообще. http://www.docme.ru/doc/205870/%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5
Надія
МОНУ можна. а садкам - зась?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!