Чиновники вважають, що мають чітке бачення розвитку системи освіти і можуть забезпечити її реформування |
У МОН звинувачують опонентів у політичній ненависті
У Міносвіти підбили підсумки Парламентських слухань, що були присвячені доступності та якості загальної середньої освіти в Україні.
"Будь-які форми аналізу якості освіти безумовно корисні. Тим більше Парламентські слухання, які транслюються по всій Україні. Інша справа, чого в них більше – професійного аналізу чи політичних амбіцій? Було і те, і те. Стало очевидним, що політична ненависть призводить до професійної сліпоти", - наголосив заступник міністра освіти і науки Борис Жебровський.
На переконання Жебровського, доповідь міністра та більшості виступаючих засвідчили поступ української школи і педагогічної науки.
"Можна організувати штучні аплодисменти, як дехто говорив, але овації можуть бути лише щирими. І ми їх чули", - зазначив заступник міністра.
"Будь-яка думка має право на існування. Саме думка, а не амбітні емоції чи політична заангажованість. Ми намагаємося об’єктивно проаналізувати все, що було сказано на слуханнях", - зауважив Жебровський.
У свою чергу, директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН Олександр Удод зазначив: "Переважна думка більшості освітян – слухання мали позитивний суспільний резонанс. Висновок один – Міністерство освіти і науки має чітке бачення стратегії розвитку системи освіти України і може забезпечити і реформування системи, і відносно стабільне функціонування галузі".
Підсумовуючи обговорення питання результатів Парламентських слухань, міністр Дмитро Табачник наголосив: "Зростання якості освіти, яке засвідчило міжнародне дослідження TIMSS; щорічне зниження кількості випускників 11-х класів, які не перетинають рубіж у 124 бали; поступове вирівнювання якості знань, що зафіксовано завдяки проведенню зовнішнього незалежного оцінювання, випускників міських і сільських шкіл – це позитивні показники".
Посилання за темою:
Освіта.ua
11.11.2013