У МОН кажуть, що вчителі задоволені підручниками

В Інституті інноваційних технологій і змісту освіти повідомили, що опитали майже 11 тисяч учителів-предметників

У МОН кажуть, що вчителі задоволені підручниками

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти оприлюднив результати оцінювання підручників для 11-го класу вчителями-предметниками.

За повідомленням інституту, моніторингове дослідження проводилося шляхом опитування трьох груп респондентів: учителів-предметників, які навчають учнів у 11-х класах, самих одинадцятикласників та їх батьків.

Загалом у моніторинговому дослідженні взяли участь 121 281 респондент, з них: вчителі 10 730 осіб, учні 11-х класів - 55 631 особа, батьки учнів 54 920 осіб. Дослідження проводилось відділом моніторингу освітніх процесів ІІТЗО.

У ході дослідження вивчалася суспільна та педагогічна думка стосовно якості 72 підручників для 11-го класу рівня стандарту, академічного та профільного рівнів виданих у 2011 році. Дані підручники проходили апробацію у загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 навчальному роках.

В інституті змісту освіти зазначають, що результати моніторингового дослідження свідчать про те, що в цілому педагоги характеризують навчальні книги для одинадцятикласників як такі, що репрезентують знання і види діяльності з кожного конкретного навчального предмета.

"Структура навчальних книг, тексти, ілюстративний матеріал, апарат організації засвоєння, апарат орієнтування спрямовані на формування інтелектуальної та емоційної сфер учнів, вироблення загальнонавчальних та спеціальних предметних умінь і навичок, впливають на розвиток пізнавальних здібностей, логічного і продуктивного мислення дітей, спонукають їх до творчої діяльності", - наголошують в установі.

"Зміст навчального матеріалу та способи його організації формують в учнів стійке позитивне ставлення як до вивчення окремих предметів, так і до процесу навчання в цілому, розвивають загальнолюдські позитивні якості та риси особистості. У теоретичному й практичному матеріалі навчальних книг втілено моделі, спрямовані на формування компетентного ставлення до життя", - запевняють в Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

Також в установі зазначили, що в цілому схвалюючи новостворені підручники для учнів 11-го класу, учителі висловлюють ряд зауважень щодо якості їх окремих компонентів та формулюють конструктивні побажання відносно шляхів усунення виявлених недоліків. Так, наприклад, у деяких підручниках педагоги виявили невідповідності, помилки й неточності тощо. Частина проаналізованих підручників, на думку опитаних учителів, потребують удосконалення поліграфічного виконання.

В інституті зазначають, що узагальнені результати дослідження будуть оприлюднені наприкінці 2013 року після аналітичної обробки отриманої інформації. З результатами опитування учителів-предметників можна ознайомитися за наступним посиланням.

Як відомо, одним з напрямів діяльності Інституту інноваційних технологій і змісту освіти є забезпеченні навчальних закладів різних типів новим поколінням підручників та навчально-методичних посібників.

Освіта.ua
19.09.2013

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Николай Хмеленок
Судить надо за такие учебники. Подробнее https://www.facebook.com/MONmolodsport/posts/719039451455969?comment_id=7826715&offset=0&total_comments=8 Пишите мне chmelenok@yandex.ru я вышлю свою рабочую тетрадь по английскому для 1-2 класса
Вчитель
А попробуй сказати, що не подобається. Наслідки будуть невідомо якими. Вчителі пишуть про книжки те, що їм каже директор та робітники районо чи гороно
Ирина Шульгина
Для Вчитель: и осужлать тут их никто не будет, потому что понятно, что никому не хочется последствий, а последствия могут быть ооочень серьезными, даже если банально с директором взьешься, я уже не говорю про горно
Николай Хмеленок
Для Вчитель: Судить надо за такие учебники. Подробнее https://www.facebook.com/MONmolodsport/posts/719039451455969?comment_id=7826715&offset=0&total_comments=8 Пишите мне chmelenok@yandex.ru я вышлю свою рабочую тетрадь по английскому для 1-2 класса
Коментувати
Ego
Знову МОН себе хвалить, що "жить стало лучше, жить стало вєсєлєє". Цікаво тільки подивитись хоча б на одного з опитаних. Може у нього не такі підручники, як у решти учителів України, що вони йому подобаються.
Николай Хмеленок
Для Ego: Судить надо за такие учебники. Подробнее https://www.facebook.com/MONmolodsport/posts/719039451455969?comment_id=7826715&offset=0&total_comments=8 Пишите мне chmelenok@yandex.ru я вышлю свою рабочую тетрадь по английскому для 1-2 класса
Коментувати
Елена
И снова ложь! Интересно-ГДЕ? КОГДА? КОГО? и КАК? "питали" про підручники?
Маша
Скоро будут жечь книги на школьном дворе, антифашисты наши... 37-Й год возвращается? А черные воронки будут хватать учителей на улицах за негрифованную книгу? Или сразу расстрел на школьной линейке? Зачем я 20 лет собирала метод. и дидакт. литературу? Чтобы за нее меня сделали преступником? Боже, избавь нас от маразматиков и сволочей из МОН, т.к. уже не смешно, а реально страшно! Это называется обыкновенный фашизм, с этого Гитлер начинал, а еще так наши чиновные уроды боролись с вейсманизмом-морганизмом и угробили Вавилова. Что нас ждет дальше? Неавижу Табачника!
Ирина Гунина
А самих вчителів хтось про це спитав? та вони просто жахливі! кожна родина, котра цікавиться навчанням своїх дітей вже зуміла оцінити науково- абсурдисьтський стиль їх написання, коли дитина, дочитуючи до кінця речення, вже й забула, чим воно починалося. Я вже не говорю про перевантаженість нікому не потрібними термінами. таке навчання не розвиває, а зомбує дитину.
Николай Хмеленок
Для Ирина Гунина: Судить надо за такие учебники. Подробнее https://www.facebook.com/MONmolodsport/posts/719039451455969?comment_id=7826715&offset=0&total_comments=8 Пишите мне chmelenok@yandex.ru я вышлю свою рабочую тетрадь по английскому для 1-2 класса
Коментувати
sergey1979
Добре, що інші класи не опитували - в підручниках з англ.мови в різних класа не розбреш що на малюнку!!! А від підручника - інформатика 9 - дівчата шарахаються - бояться намальованих мишей.
Ирина Шульгина
Зачем врать так нагло?? Все понимают, что получают взятки и откаты на каждом уровне - выбор автора, печать, и тд, и тп. В итоге несколько человек озолотились, а детям надо учиться по откровенно плохим книгам. Но зачем из нас дураков делать? Я благодарна маме, что она не повыбрасывала наши с сестрой учебники советские. Да, терминология отличается, но если надо обьяснить что-то, беру их и вперед
Ирина Гунина
Для Ирина Шульгина: більше того, переважна більшість дітей просто не хоче брати їх до рук.Це всео одно, що читати на сухілі - ефект засвоєння матеріалу аналогічний. От тому й пропадає у дітей бажання вчится. А звинувачують учителя - мовляв, не зміг зацікавити
Ego
Справжньої роботи над підручниками не ведеться. Ведеться заробляння грошей на підручниках. Тому так звана апробація проводиться фіктивно, коли підручники уже запущено в масове виробництво і щось змінювати в них ніхто не збирається. Звідси і їх рівень - перенасичений зарозумілими науковими сентенціями. Для чого це? Щоб відбити бажання вчитися у школярів. Неграмотними баранами керувати легше. От і всі реформи, які успішно здійснює МОН, попутно кладучи собі до кишені чималі суми відкатів за ті ж підручники.
Ирина Шульгина
И мне кажется, что все делается для того, чтобы воспитывать стадо. Образованные люди могут задавать слишком много вопросов...
Коментувати
Неопитаний вчитель
Чогось ні мене, ні жодного мого знайомого вчителя ( в різних куточках України0 ніхто про підручники не питав. Невже хтось схвально відгукнувся про "Екологію" під редакцією Царків? Хотілося б подивитися на цих людей? Підручник, по якому вчитися ВЗАГАЛІ неможливо.
Жінки
Для того, щоб визначити Який саме підручник більш годиться саме для наших учнів, МИ повинні мати хоча б можливість вибору їх. Якщо ж такого не є, то й визначити - подобається/не подобається неможливо. Вже добре, що є хоча б щось.
Полина Осипенко
Звичайно, якщо питати у вчителів наближених до Міністерства, то відгуки точно будуть схвальні. А от на практиці потрібно впроваджувати вільни вибіп вчителем посібника для навчання, а інакше це все попахує корупцією.
Ирина Гунина
Для Полина Осипенко: та я сумніваюся, що до міністерства наближені саме вчителі - практики. Інакше такого абсурду в підручниках би не друкували. Там сидять одні чиновники, які реального школяра ніколи й бачили. їх основне завдання отримати чималенькі гроші, а те, що діти виростають безграмотними - то проблеми їх та їхніх батьків
Николай Хмеленок
Для Полина Осипенко: Судить надо за такие учебники. Подробнее https://www.facebook.com/MONmolodsport/posts/719039451455969?comment_id=7826715&offset=0&total_comments=8 Пишите мне chmelenok@yandex.ru я вышлю свою рабочую тетрадь по английскому для 1-2 класса
Коментувати
Володимир
Як завжди, стидно читати такі характеристики від центру інноваційних технологій. Навіть не чули, що таке опитування проходило (сам вчу в 11-му класі). Рівень підручників перевантажений і в більшості не відповідає меті навчання. Руки би повиривати тим, хто складає підручники і хто дає дозвіл ними користуватись. А цікаво, яке враження у них від підручників для 5-го класу, напевно, також неперевершено ;)
вчитель
Для Володимир: Интересно, каких учителей опрашивали? Нас - точно нет. Учебники 2013 года просто безобразны. Если по ним учить детей, мы будем иметь поколение дебилов. Почему в экспертные комиссии не включают рядовых школьных учителей, которые точно знают, какой уебник нужен современной школе?
вчитель
Для вчитель: сорри, учебник
учитель фізики
мене запитували і скажу що підручник фізики 11 клас (Божинова) - це краще що ми на сьогодні маємо - за винятком поліграфії - що до речі відмічено
Коментувати