Запитання та відповіді на нього

Які є важелі впливу на ЗДВР?

Olena Tyrtyshna
Доброго дня. Я переселенка з Луганська, працюю у сільській школі протягом майже 3 років. Цього року наш ЗДВР поставила мене працювати у таборі.
В травні нам було видано графік роботи, але ЗДВР там трохи наплутала час роботи, тож вона з одного одного боку виправила графік і роздрукувала з іншого боку листочка.
Сьогодні вона на мене написала доповідну на ім'я директора, ніби я не з'явилася на роботу згідно з новим графіком роботи, з яким вона НІКОГО з вчителів не ознайомила. Я на роботі була присутня, крім роботи у таборі (куди я прийшла одразу після того, як мене про це повідомив інший вихователь мого загону) я ще провела консультацію перед іспитом, яки має відбутися наступного дня.
На питання стосовно графіка ЗДВР почала відповідати мені грубо, після невдалих спроб дізнатися причини зміни графіку я повернулася до свого загону.
Після цього ЗДВР написала на мене доповідну, де зазначено, що я взагалі не з'явилася на роботу.
Під час написання пояснювальної записки, ЗДВР влетіла у кабінет директора, почала на мене тикати, кричати, що я поводжуся «па—луганскі», що усі її графіки(з її підписами, доречі) це якісь видумані папірці, які вона ніколи не бачила.

Після цього вилаялася на мене та вилетіла з кабінету. Єдиний свідок цієї розмови — наш директор школи. У пояснювальній записці я записала і про поведінку ЗДВР. Після цього почула погрози від ЗДВР у свою адресу, що вона «поховає мене, влаштує
«солодке» життя».

Скажіть, які є важелі впливу на ЗДВР через булінг, сепаратизм?

Аватар
   Наказ МОНмолодьспорт №01 від 01.01.2001
   //osvita.ua/legislation/Ser_osv/
Додати ще посилання...
Залишилось 1500 символів. «Правила»

Поділитись:

Увага! Розділ змінює адресу!

На сайті сворена нова сучасна платформа для запитань.

Щоби поставити запитання перейдіть за посиланням:

forum.osvita.ua