Osvita.ua Журнал "Відкритий урок" Форум педагогічних ідей "УРОК" Жовтень 2010 Практика – жовтень 2010

Практика – жовтень 2010

На цій сторінці розміщуються матеріали з досвіду роботи учасників Форуму, які будуть опубліковані в журналі "Відкритий урок" №10/2010

Відповідно до Умов участі у Форумі педагогічних ідей "УРОК", усі учасники Форуму можуть отримати поштою Сертифікат автора на публікацію матеріалу в журналі "Відкритий урок: розробки, технології, досвід".

Увага! Реєстрація робіт для публікації в журналі №10/2010 триває до 31 серпня 2010 року включно.

 

 

 

 

Роботи учасників Форуму педагогічних ідей "УРОК"
(Розділ практика – жовтень 2010)

 

*****

Назва: Дружити треба вміти. В. Близнець "Крилаті дерева" з повісті "Звуки павутинки", Ю. Збанацький "Берізка".

Автор: Батусь В. П., учитель початкових класів, Свеська спеціалізована школа-ліцей № 2, Ямпільського району Сумськой обл.

Анотація: План-конспект уроку позакласного читання в 4 класі з позначеної теми. Дидактична мета такого уроку — навчити учнів виразно читати та розуміти текст, а також добирати робочий матеріал до складання характеристики літературного героя, давати характеристику дійовим особам та їх вчинкам. Урок розвиває читацькі інтереси учнів, навички стислого переказу, увагу, а також формує судження щодо норм поведінки.

*****

Назва: Арифметическая и геометрическая прогрессии. (Рос. мова.)

Автор: Бондарева Л. О., учитель математики, Луганський НВК середня школа-ліцей № 24.

Анотація: План-конспект повторювально-узагальнюючого уроку в 9 класі з використанням нестандартних задач. Мета — формувати вміння використовувати одержані знання в нестандартних ситуаціях, навчити аналізувати та систематизувати навчальну інформацію.

*****

Назва: В гостях у казки.

Автор: Головко І. А., учитель початкових класів, Дніпропетровська школа № 143.

Анотація: План-конспект підсумкового уроку позакласного читання у 2 класі. Мета — узагальнити та систематизувати знання учнів, отримані при вивченні теми "Казки українських письменників" і "Казки народів Європи".

*****

Назва: Таблицы и их роль в изучении теоретических основ физики в школе. (Рос. мова.)

Автор: Золотухіна Н. П., учитель фізики й астрономії, Луганський НВК школа-ліцей № 24.

Анотація: Авторка презентує досвід роботи в 11 класі за програмою профільного навчання. Роботу присвячено використанню таблиць як засобу поглиблення знань учнів, оптимізації їх навчальної діяльності на завершальній стадії вивчення фізики у школі.

*****

Назва: Задания к итоговому уроку по творчеству Булгакова. (Рос. мова.)

Автор: Мельнікова О. С., учитель російської мови та літератури, Луганський НВК школа-ліцей № 24.

Анотація: Представлений дидактичний матеріал з літератури в 11 класі. Його складено з метою перевірити знання учнів щодо обізнаності життям і творчістю М. Булгакова, тексту роману "Майстер і Маргарита", а також вміння учнів щодо аналізу прочитаного твору.

*****

Назва: Нравственное воспитание на уроках физики в среднем звене. (Рос. мова.)

Автор: Шилєнкова Л. В., учитель фізики, Луганський НВК школа-ліцей № 24.

Анотація: На прикладі уроків захисту теми "Сообщающиеся сосуды", "Плавание судов", "Воздухоплавание" в 7 класі, показано як застосувати у процесі навчання прозу, поезію, образотворче мистецтво. На уроці приділяється увага вивченню не тільки фізичних явищ, а й історії, що збагачує гуманітарну складову навчання.

*****

Назва: Переосмислення євангельських сюжетів і образів у творі М. О. Булгакова "Майстер і Маргарита", прийом "роману в романі".

Автор: Вовк Т. В., учитель російської мови та зарубіжної літератури, Гнівенська альтернативна школа № 1 ім. А. С. Макаренка Тиврівського району Вінницької обл.

Анотація: План-конспект уроку з позначеної теми. Мета — дослідити роман "Майстер і Маргарита" та сформувати в учнів особисте ставлення до морально-етичних проблем, порушених у творі; розвивати логічне мислення; показати зв’язок літератури з іншими науками; виховувати відповідальність за свої вчинки.

*****

Назва: Шукайте метали у їжі.

Автор: Ігнашева О. О., учитель математики, Дніпропетровський НВК № 33 "Школа І ступеня — багатопрофільна гімназія".

Анотація: План-конспект уроку математики в 6 класі з теми "Розв’язування вправ і задач на додавання, віднімання та множення звичайних дробів". Мета — закріплення навичок учнів додавати, віднімати та множити звичайні дроби, познайомити дітей із металами, які є в організмі людини.

*****

Назва: Калинець "Писанки".

Автор: Крим Ю. Є., учитель української мови та літератури, Дружківська школа № 1 Донецької обл.

Анотація: План-конспект уроку закріплення знань. Мета - ознайомити учнів із творчістю І. Калинця; розкрити цінність і символіку унікального витвору української культури – писанки, познайомити з технікою розписування писанок, а також виховання інтересу до поезії, пошани до народного мистецтва.

*****

Назва: Ти та твої друзі. Вибір друзів. Уміння товаришувати та спілкуватись у класі. Прийняття рішень.

Автор: Лахман Т. В., учитель початкових класів, Хмельницький НВК № 4.

Анотація: План-конспект уроку з курсу основ здоров’я у 1 класі та практична робота з моделювання ситуації спілкування дівчаток і хлопчиків. Мета — навчати учнів оволодівати культурою спілкування з друзями, однокласниками, рідними.

*****

Назва: Зв’язок додавання й віднімання. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання.

Автор: Луценко Н. О., учитель початкових класів, Оріхівська школа № 5 Запорізької обл.

Анотація: Ілюстрований план-конспект уроку математики. Мета — на основі дидактичних ігор розкрити зміст додавання й віднімання; учити використовувати зв’язок між ними під час розв’язування прикладів; закріплювати знання про склад чисел.

*****

Назва: Творчість поетів-гумористів Оріхівщини. Оріхівський гумористичний курінь “Гусак”.

Автор: Ляшенко З. М., учитель української мови та літератури, Оріхівська школа № 5 Запорізької обл.

Анотація: План-конспект уроку-презентації з літератури рідного краю. Мета — розширити знання про творчість поетів-гумористів Оріхівщини та поглибити знання про жанри гумористичних творів, дібрати гуморески поетів-земляків; розуміти значення гумору в житті українців.

*****

Назва: Ми працюємо, щоби зробити нове відкриття.

Автор: Мартинюк Т. С., учитель географії, Білоцерківська школа № 18 Київської обл.

Анотація: Публіцистична стаття в якій проаналізовано можливості використання основних аспектів освіти для сталого розвитку та показано діяльнісну спрямованість уроків географії в системі ОСР. Обґрунтовано зміну ролі вчителя та запропоновано трансформовану структуру діяльнісно спрямованого уроку.

*****

Назва: Безпека у школі.

Автор: Нікіщина Н. М., учитель початкових класів, Донецька школа № 97 з поглибленим вивченням англійської мови.

Анотація: План-конспект уроку з основ здоров’я у 3 класі. Мета — розширювати знання про правила поведінки у школі; формувати навички безпечної поведінки у спортивному залі, їдальні, на східцях, під час проведення рухливих ігор на перервах, у позаурочний час; виховувати відповідальність за свою поведінку. У додатках – дидактичні матеріали до уроку.

*****

Назва: Генії починаються змалку…

Автор: Осатюк Н. А., заступник директора з НР, учитель української мови та літератури, Хмельницька гімназія № 2.

Анотація: План-конспект уроку української літератури з теми "О. Довженко "Зачарована Десна". Проблематика твору. Характеристика образів” в 11 класі з використанням інтерактивних методів. Мета — познайомити зі змістом автобіографічного твору письменника; удосконалювати навички проблемного аналізу художнього твору; уміння вести дискусію; виховувати повагу до землі батьків, історичного минулого.

*****

Назва: Нові технології в навчанні англійської мови в початковій школі.

Автор: Палій Ю. С., учитель англійської та німецької мов, Енергодарський НВК № 5, Запорізької обл.

Анотація: План-конспект уроку-проекту з використанням ІКТ за темою "Ласкаво просимо до столиці" курсу "Around the City", 4 клас. Мета — систематизувати та закріпити вживання лексичних одиниць теми; практикувати учнів у всіх видах мовної діяльності; навчати відтворювати ступені порівняння багатоскладних прикметників; розширювати обсяг потенційного словника учнів у плані географічної проблематики; виховувати повагу до культури країни, мова якої вивчається.

*****

Назва: Око. Дефекти зору. Окуляри.

Автор: Стоячко В. О., учитель фізики, інформатики Оріхівська школа № 5 Запорізька обл.

Анотація: План-конспект уроку вивчення нового матеріалу з фізики в 7 класі. Мета — показати учням, яким чином дослідження оптичних явищ сприяли розвитку вмінь керувати ходом світлових променів і конструюванню різних оптичних приладів; сприяти екологічному вихованню учнів.

*****

Назва: Творчий підхід до вивчення математики.

Автор: Яковенко Т. В., учитель математики, Дніпродзержинська школа № 25 Дніпропетровської обл.

Анотація: Реферативна робота автора з позначеної теми за планом: формування творчої особистості учня (властивості творчої особистості, методика її формування); роль гри та нестандартних уроків у підвищенні інтересу учнів до вивчення математики; реалізація міжпредметних зв’язків на уроках математики; незвичайні творчі вправи до уроків.

*****

Назва: Використання інтерактивних технологій у вивченні іноземних мов.

Автор: Яновська О. В., учитель іноземної мови, Соболівська школа-садок Одеської обл.

Анотація: Матеріали з досвіду роботи вчителя щодо впровадження інтерактивних технологій: прийоми ситуативного моделювання й опрацювання дискусійних питань, технології колективно-групового та кооперативного навчання тощо. Авторка намагається створити такі умови, за яких говоріння за заданою темою було би природно мотивованим.

*****

Назва: Элементы постмодернизма в притче П. Коэльо "Рождественская сказка". (Рос. мова.)

Автор: Бак С. К., учитель російської мови та зарубіжної літератури, Троянська школа Голованівського району Кіровоградської обл.

Анотація: План-конспект уроку зарубіжної літератури з позначеної теми. Основний методичний прийом його проведення полягає в тому, що вчитель повідомляє учням про задачі, але не дає назву твору та його автора. У той же час учням роздається текст твору частинами й після кожної точиться бесіда.

*****

Назва: ВІЛ/СНІД: передбачити, уникнути, не захворіти.

Автор: Боса Т. Г., Крижопільська школа № 1 ім. Героя Радянського Союзу О. А. Бичковського Вінницької обл.

Анотація: План-конспект відкритого уроку-тренінгу для 7 класу. Наприкінці учні мусять: пояснити відмінність між ВІЛ і СНІД; оцінити ризики інфікування; назвати три стадії ВІЛ-інфекції та їх ознаки. У якості домашнього завдання учням доручається скласти лист про хворобу ХХ сторіччя.

*****

Назва: Краса природи у творах Марійки Підгірянки.

Автор: Іванова С. В., учитель початкових класів, Білоцерківська школа № 18 Київської обл.

Анотація: План-конспект уроку читання з використанням мультимедійного обладнання. Мета — формувати вміння усвідомлювати, бачити красу та багатство поетичного слова; виховувати любов до поетичного слова, до природи. У додатках – слайди презентації та картки для групової роботи.

*****

Назва: Тематичні тестові завдання з природознавства.

Автор: Балезіна Н. М., учитель початкових класів, Білоцерківська школа № 11 Київської обл.

Анотація: Авторка презентує тематичні завдання в тестовій формі для учнів 3 класу. Збірка охоплює запитання та завдання з 26 навчальних тем за чинною програмою у двох варіантах кожне. Набори завдань запропоновано в різних тестових формах: закритої, відкритої, з вільним вибором відповідей тощо. Для вчителів початкових класів щодо тематичного тестового оцінювання.

*****

Назва: Історія комп’ютеризації освіти Голованівського району.

Автор: Бак Ю. А., директор школи, учитель історії, Троянська школа Голованівського району Кіровоградської обл.

Анотація: Матеріали з досвіду управління навчальним закладом, присвячені процесу комп’ютеризації освіти Голованіського району, який першим у Кіровоградській області став на шлях комп’ютеризації освіти.

*****

Назва: Л. Н. Толстой и В. А. Сухомлинський о моральной ответственности человека за все происходящее вокруг. (Рос. мова.)

Автори:

  • Громчакова Л. М., заступник директора з НВР, учитель російської мови та літератури, Донецький багатопрофільний ліцей № 37;
  • Жигло І. В., учитель англійської мови, Донецький багатопрофільний ліцей № 37.

Анотація: На прикладі твору Л. Толстого "Після балу" та книги В. Сухомлинського "Листи до сина", учні знайомляться з моральною відповідальністю людини не тільки за свої власні вчинки, а й за все, що відбувається навколо неї. При підготовці уроку використані Інтернет-ресурси (електронні словники та енциклопедії, електронні каталоги та бібліотеки).

*****

Назва: Математичні розминки в початкових класах.

Автори: Деркач Л. В., Бодня Л. М., Степанова М. М., Пальчик О. Є., учителі початкових класів, Решетилівська школа Полтавської обл.

Анотація: Творча група учителів початкових класів "Гармонія" представляє набір математичних розминок для учнів початкової школи (1—4-й клас) різноманітної спрямованості. Презентовані дидактичні матеріали стануть у пригоді як учителям-початківцям, так і тим, хто має достатній педагогічний досвід.

*****

Назва: Про доброту й милосердя.

Автор: Жиленко Д. І., учитель початкових класів, Хорольська гімназія Полтавської обл.

Анотація: Розробка уроку з курсу "Я і Україна" ("Громадянська освіта") у 2 класі. Мета уроку — з’ясувати зміст понять; навчити аналізувати ситуації морального вибору; розвивати вміння критично мислити; виховувати бажання творити добро.

*****

Назва: Портфоліо вчителя або тека досягнень.

Автор: Москаленко М. В., учитель інформатики, Мелітопольська школа № 8 Запорізької обл.

Анотація: Авторка презентує своє бачення портфоліо вчителя, яке на шкільному конкурсі посіло призове місце. У роботі подано гіперпосилання на відповідні сайти, де можна ознайомитися з різними формами портфоліо вчителя.

*****

Назва: Тотожні перетворення виразів. Подорож стежками Холодного Яру.

Автор: Погоріла Т. М., учитель математики, Лубенська школа Кам’янського району Черкаської обл.

Анотація: Сценарій нестандартного уроку алгебри в 7 класі, цілі якого — корекція та систематизація знань із метою підготовки до тематичної контрольної роботи. На уроці ставиться завдання виховання патріотизму на тлі ознайомлення з програмою "Золота підкова Черкащини".

*****

Назва: Интегрированный урок внеклассного чтения по новелле А. Конан Дойла "Голубой карбункул".

Автори:

  • Семенова М. О., учитель російської мови та літератури, Донецький багатопрофільний ліцей № 37;
  • Жигло І. В., учитель англійської мови, Донецький багатопрофільний ліцей № 37.

Анотація: Розробка уроку позакласного читання для 7 класу з позначеної теми. Дидактична мета уроку – ознайомити з творчістю А. Конан Дойла; практична – формування вміння розуміти англійську мову в типових ситуаціях під час спілкування; виховна – прищеплювати почуття справедливості та віру у кращі якості людини.

*****

Назва: Склад числа у віршах.

Автор: Толосюк Т. П., учитель початкових класів, Луцька школа № 5 Волинської обл.

Анотація: Авторка презентує свої вірші, що допомагають шестирічним дітям опанувати склад числа. Така навчальна робота учнів передбачена чинною навчальною програмою для початкової школи, а віршована форма допомагає легко опрацьовувати навчальний матеріал.

*****

Назва: Програмне забезпечення ПЕОМ. Завантаження операційної системи Windows. Робота в середовищі Windows.

Автор: Федій О. Г., викладач інформатики та комп’ютерної техніки, Полтавський комерційний технікум.

Анотація: Матеріали методичного забезпечення практичного заняття предмету "Комп’ютерна техніка". Вони містять інструктивно-методичну карту уроку, схему організації позааудиторної самостійної роботи студента. Заняття розроблено з елементами проблемного навчання, самостійної та творчої роботи студентів.

*****

Назва: Освітній округ як нова модель задоволення освітніх потреб.

Автор: Воробей Н. І., директор, Маріупольська школа № 47 Донецької обл.

Анотація: Автор презентує інноваційний проект із позначеної теми. Висвітлюються актуальність проекту, його мета та завдання, змістовне та технологічне наповнення, очікувані результати та контрольно-узагальнюючий менеджмент. Зроблено висновок, що освітній округ — одна з сучасних і дієвих форм профільної освіти.

*****

Назва: Презентаційне портфоліо учениці.

Автор: Погрібняк Ю. М., учитель української мови та літератури, Червонозаводська школа № 2 Лохвицького району Полтавської обл.

Анотація: Автор презентує презентаційне портфоліо, створене у програмі Microsoft Power Point. На слайдах презентації – багаточисельні здобутки, дипломи, грамоти тощо та фотоілюстрації вподобань учениці як особистості. Учениця є фіналісткою Всеукраїнського конкурсу "Безмежний світ Шекспірівських сонетів" і нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України.

*****

Назва: Акваріум.

Автор: Таран В. О., викладач, ВКНЗ СОР "Лебединське педагогічне училище імені А. С. Макаренка".

Анотація: План-конспект семінарського заняття для студентів спеціальності "Дошкільна освіта" з позначеної теми. Мета такого заняття — закріпити знання студентів про влаштування акваріуму в ДНЗ, навчитись здійснювати підбір рибок і засвоїти правила догляду за ними; підтримувати інтерес до майбутньої професії.

*****

Назва: Основи молекулярно-кінетичної теорії та їх дослідне підтвердження. Броунівський рух. Маса й розміри молекул. Взаємодія атомів і молекул речовин у різних агрегатних станах.

Автор: Бендас Н. М., викладач фізики та інформатики, Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської обл.

Анотація: Розробка уроку засвоєння нових знань із позначеної теми. Мета — формулювати основні положення молекулярно-кінетичної теорії, показати сутність фізичних явищ, навчити учнів знаходити масу й розмір молекул; розвивати вміння застосовувати отримані знання в повсякденному житті та своїй майбутній професії.

*****

Назва: Усе про рекламу.

Автор: Шкребтій Л. В., учитель початкових класів, Старокостянтинівська гімназія Хмельницької обл.

Анотація: Розробка уроку курсу "Основи економічних знань", 4 клас. Мета — розширювати знання про рекламу, її роль в нашому житті та в ринкових відносинах; розвивати вміння висловлювати свою думку, аргументувати відповіді, розширювати словниковий запас.

*****

Назва: Шукаємо скарб, або вчимось аналізувати текст.

Автор: Томчишина Т. П., заступник директора з виховної роботи, учитель української мови та літератури, Хмельницька гімназія № 2.

Анотація: Розробка уроку-пошуку аналізу тексту твору в 5 класі. Мета — узагальнити теоретичний матеріал про текст, стилі, типи та види мовлення, розширити відомості про текст, формувати вміння виконувати аналіз тексту; виховувати любов до людей різних вікових категорій і соціальних груп.

*****

Назва: Суспільно-політичний устрій Київської Русі.

Автор: Переходова О. І., учитель історії та правознавства Димитровська Українська гімназія Донецької обл.

Анотація: Розробка уроку засвоєння нових знань з історії України в 7 класі (тема № 1, урок № 5 ). Мета – навчити учнів характеризувати суспільно-політичний устрій, працюючи з джерелами інформації; розвивати в учнів уміння знаходити необхідну інформацію шляхом використання текстових і візуальних джерел, уміння виділяти головне й другорядне в отриманій інформації, робити висновки й узагальнення.

*****

Назва: Реформація в Німеччині.

Автори:

  • Дудар Т. Ю., заступник директора з НВР;
  • Дудар Р. Я., учитель історії, Погибляцький НВК Лисянського району Черкаської обл.

Анотація: Запропонована презентація розкриває позначену навчальну тему у 8 класі. Мапи, зображення дійових осіб, печаток, документів, схеми тощо, допоможуть учням навіть без супроводу вчителя зрозуміти причини, суть і наслідки Реформації. Додається методична розробка уроку.

*****

Назва: Обережно: незнайомці.

Автор: Іщук Н. О., учитель початкових класів, Шепетівський НВК № 2 Хмельницької обл.

Анотація: План-конспект уроку з основ здоров’я в 1 класі. Мета — ознайомити учнів з основними правилами особистої безпеки в житті, побуті тощо; формувати навички правильної поведінки; розвивати вміння оцінювати небезпеку.

*****

Назва: Українська народна іграшка.

Автор: Паньковець І. Л., учитель англійської мови, Сарненська школа-економіко-правовий ліцей "Лідер" Рівненської обл.

Анотація: Позаурочний захід для 9 класу з позначеної теми з використанням медіапроектора. За формою – години української культури, мета — ознайомити учнів з історією виникнення української народної іграшки, з їх видами, з технікою виготовлення; відроджувати традиції у виготовленні іграшок, як частки матеріальної та духовної культури народу; виховувати зацікавленість народною іграшкою.

*****

Назва: П. Тичина "Осінь така мила..." І. Прокопенко "Як берізка листя роздарувала".

Автор: Спірке О. А., учитель початкових класів, Донецька школа № 97.

Анотація: Розробка уроку з українського читання в початкових класах. Мета — ознайомити учнів із творами українських письменників, які описували красу осені; удосконалювати вміння читати та розказувати текст; активізувати словниковий запас учнів; виховувати любов та пошану до української мови, бережливе ставлення до природи.

*****

Назва: Людські чесноти та недоліки. Намагайся не обманювати.

Автор: Голоцукова Л. М., учитель початкових класів, Маріупольська школа № 64 Донецької обл.

Анотація: Розробка уроку курсу "Я і Україна. Громадянська освіта", 3 клас. Мета — продовжити формування уявлення про людські чесноти й недоліки, а саме про правдивість і брехливість; учити добувати інформацію з різних джерел; формувати риси соціально компетентної особистості; виховувати бажання завжди говорити правду.

*****

Назва: Halloween.

Автор: Груша А. М., учитель англійської мови, Олександрійська гімназія-інтернат Кіровоградської обл.

Анотація: Розробка уроку з англійської мови для учнів 5 класу з позначеної теми. Objectives: to develop pupils’ reading and writing skills; to broaden pupils’ knowledge on the topic "Holidays in Great Britain"; to practise talking about Halloween; to teach pupils to cooperate in pairs and groups.

*****

Назва: Подорож океанами.

Автор: Козак І. В., учитель географії та економіки, Мар’янівська школа Новомосковського району Дніпропетровської обл.

Анотація: Розробка підсумкового уроку в 7 класі, що можна використовувати як позакласний захід для учнів 7—10 класів. На такому уроці учні-учасники діляться на команди й кожна команда змагається в конкурсах на час. Хто відповідає першим і його відповідь є найповнішою та найточнішою – той і переміг. Кількість балів за кожен конкурс визначає вчитель.

*****

Назва: Малі жанри усної народної творчості.

Автор: Муляревич В. В., учитель початкових класів, Уманський НВК № 1 Черкаської обл.

Анотація: Розробка уроку позакласного читання з позначеної теми. Мета — збагатити уявлення дітей про малі форми усної народної творчості та навчати виділяти в них головний зміст, уживати у власному мовленні прислів’я та приказки; розвивати інтерес до читання та народної творчості.

*****

Назва: Спостереження за будовою тіла та процесами життєдіяльності найпростіших із водойми або акваріума.

Автор: Скоморох В. Ф., учитель біології та хімії, Олександрійська гімназія-інтернат Кіровоградської обл.

Анотація: Розробка проведення лабораторної роботи № 2 з курсу біології для учнів 8 класу на підставі узагальнюючого повторення. Мета — систематизувати знання учнів про особливості будови, процесів життєдіяльності найпростіших; розвивати навички роботи з лабораторним обладнанням та прийоми безпечного поводження з мікроскопом. У додатках – медіапрезентація та звуковий супровід.

*****

Назва: За добро добром платять.

Автор: Хуторянська Л. П., учитель початкових класів, Острожанська школа Жашківського району Черкаської обл.

Анотація: Розробка уроку читання в 1 класі з позначеної теми. Мета — удосконалювати вміння учнів правильно інтонувати мову дійових осіб, членувати текст для складання плану; поглиблювати уявлення про етику людських стосунків; виховувати доброту й чуйність.

*****

Назва: Фізкультхвилинки з історії.

Автор: Цапенко Г. О., учитель історії та правознавства, Смілянський НВК "ЗОШ І—ІІІ ступенів № 3-колегіум" Черкаської обл.

Анотація: Автор презентує цікаві й оригінальні хвилинки фізичної культури для учнів 5 класу до теми "Княжа Русь Україна". Своєрідність роботи полягає в тому, що автор тісно ув’язує матеріал теми та фізичні рухи учнів.

*****

Назва: Мультимедійні матеріали до уроків етики.

Автор: Ястреба Н. М., учитель зарубіжної літератури, Червонозаводська школа № 2 Лохвицького району Полтавської обл.

Анотація: Учитель представляє слайди мультимедійної презентації до уроку з позначеної теми. Починається урок із постановки проблемного запитання: "Як ви вважаєте, що є своєрідною візитною карткою людини, що інформує про її внутрішній світ, уподобання та внутрішній світ?".

*****

Назва: Дії з десятковими дробами.

Автор: Вихватенко Т. В., учитель математики, Старобільська школа № 4 Луганської обл.

Анотація: Розробка уроку з математики в 6 класі. Мета — повторити та вдосконалити навички виконання вправ із десятковими дробами, учити застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях; розвивати навички використання обчислювальної техніки, усної лічби, розумову активність.

*****

Назва: Системи схрещувань організмів та їхні генетичні наслідки.

Автор: Зінченко В. В., викладач біології та хімії, Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської обл.

Анотація: Методична розробка уроку формування нових знань із біології з позначеної теми. Мета — сформувати поняття про суть процесу гібридизації; розвивати вміння аналізувати явища з різних точок зору, виділяти причинно-наслідкові зв’язки; спілкуватись і працювати у групі.

*****

Назва: Музика серця.

Автор: Кашуба Є. І., учитель російської мови та зарубіжної літератури, Малорублівська школа Котелевського району Полтавської обл.

Анотація: Розробка уроку позакласного читання з елементами компаративного аналізу за оповіданням Г. Сенкевича "Янко-музикант". Мета — розглянути тему "Світ дитинства в літературі" на прикладі оповідань Г. Сенкевича й А. Чехова "Ванька"; навчати розмірковувати над проблемними питаннями уроку; розвивати вміння працювати в парах.

*****

Назва: Апостроф.

Автор: Людна Л. М., учитель української мови та літератури, Орлівська школа Покровського району Дніпропетровської обл.

Анотація: Розробка уроку засвоєння нових знань і розвитку вмінь і навичок із використанням інтерактивних технологій з української мови в 5 класі за темою "Правила вживання апострофа". Мета — повторити й систематизувати знання, здобуті в початкових класах.

*****

Назва: Тематичні тестові завдання.

Автор: Міськова Т. А., учитель початкових класів, Білоцерківська школа № 11 Київської обл.

Анотація: Збірка тестових завдань у двох варіантах для учнів 2 класу, куди ввійшли такі розділи: "Ми — українці", "Природа навколо нас", "Сонце. Термометр", "У царстві рослин", "У царстві тварин", "Людина – частина живої природи" тощо. Усього 20 навчальних тем, кожна з яких розроблена у двох варіантах, закритої форми тестових завдань.

*****

Назва: Имя существительное. (Рос. мова.)

Автор: Толстова А. М., учитель початкових класів, Донецька школа № 97 з поглибленим вивченням англійської мови.

Анотація: Конспект уроку узагальнення вивченого матеріалу з російської мови в 4 класі. Мета – повторити й узагальнити тематичні знання та оглядово повторити інші частини мови, а також прищеплювати любов до природи та її красоти.

*****

Назва: Добре того вчити, хто хоче усе знати.

Автор: Зайчук Т. І., учитель початкових класів, Старокостянтинівська гімназія Хмельницької обл.

Анотація: Конспект уроку читання у 2 класі за англійською народною казкою "Сорочаче гніздо". Мета — учити учнів стежити за логікою описування подій; орієнтуватись у структурі тексту; формувати вміння визначати головну думку та пояснювати її; виховувати наполегливість у здобутті знань.

*****

Назва: Тема "поезія – душі перлина".

Автор: Колодяжна Л. А., учитель початкових класів, Охтирська школа № 3 Сумської обл.

Анотація: Розробка уроку позакласного читання з позначеної теми в 4 класі. Мета — розширювати знання дітей про поезію, знайомити з віршами поетів-класиків, поетів-сучасників, поетів-земляків. Формувати вміння аналізувати віршовані твори, удосконалювати навички виразного читання віршів, збагачувати активний словник учнів і виховувати любов до поезії, до рідного слова.

*****

Назва: Створення блогу на порталі „Мета”.

Автор: Португальський О. В., Миколаївська школа № 56.

Анотація: Інформаційні технології стають усе більш актуальними, подолано психологічні бар’єри, пов’язані з освоєнням комп’ютера та виходом у Інтернет. Але не всі електронні освітні ресурси активні чи інтерактивні, а вміння користуватись комп’ютером у інтересах свого предмету стає нагальним, оскільки "продвинуті" учні випереджують учителя.

Освіта.ua
05.08.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!