Osvita.ua Журнал "Відкритий урок" Форум педагогічних ідей "УРОК" Червень 2010 Практика - червень 2010

Практика - червень 2010

На цій сторінці розміщуються матеріали з досвіду роботи учасників Форуму, які будуть опубліковані в журналі "Відкритий урок" №6/2010

Відповідно до Умов участі у Форумі педагогічних ідей "УРОК", усі учасники Форуму можуть отримати поштою Сертифікат автора на публікацію матеріалу в журналі "Відкритий урок: розробки, технології, досвід".

Увага! Реєстрація робіт для публікації в журналі №3/2010 триває до 30 квітня 2010 року включно.

 

 

 

 

Роботи учасників Форуму педагогічних ідей "УРОК"
(Розділ практика - червень 2010)

 

*****

Назва: Мифы Древней Греции (рос. мова)

Автори:

  • Жигло І. В., учитель англійської мови, Донецький багатопрофільний ліцей № 37;
  • Ступак Л. В., учитель російської мови та літератури, Донецький багатопрофільний ліцей № 37.

Анотація: План-конспект інтегрованого уроку з літератури й англійської мови для 6 класу з використанням мультимедійного обладнання, інтернет-ресурсу, у т. ч. в режимі On-Line. Емоційний вплив на учнів спрямовано на формування особистісного ставлення до побаченого, а мережа Інтернет допомагає розвитку психічної діяльності учнів завдяки створенню у класі атмосфери спільної пізнавальної діяльності.

*****

Назва: Еритроцити. Переливання крові.

Автор: Ігнатенко О. С., учитель хімії та біології, заступник директора з НВР, Новомосковська школа № 15 Дніпропетровської обл.

Анотація: План-конспект уроку з біології для 9 класу (тема "Кров") проводиться у формі лабораторії. Мета уроку - формування понятійного апарату учнів і встановлення взаємозв’язків біологічних явищ із математичними діями.

*****

Назва: Яка на дотик дитяча фантазія.

Автор: Ільєнко Н. В., учитель інформатики, Бориспільський ліцей "Дизайн-освіта" імені Павла Чубинського Київської обл.

Анотація: Матеріал статті учителя-практика присвячено проблемі використання іграшки та ігрових елементів на уроках комп'ютерної грамотності для молодших школярів.

*****

Назва: Физкультминутки на уроках. (рос. мова)

Автор: Ковтун Н. А., учитель початкових класів, Одеська приватна художньо-естетичного профілю школа "Костанді".

Анотація: У зв’язку з тим, що згідно зі статистикою рухова активність молодших школярів на 50% нижче, ніж у дітей дошкільного віку, проблема практичної організації фізкультурних хвилинок є актуальною.

*****

Назва: Опис досвіду роботи.

Автор: Лісовець О. В., учитель початкових класів, Прилуцька гімназія № 1 Чернігівської обл.

Анотація: Учитель описує власний досвід практичної роботи (проектна технологія) за системою розвивального навчання Ельконіна–Давидова в початкових класах.

*****

Назва: Синтаксис. Узагальнення вивченого.

Автор: Осатюк Н. А., заступник директора з наукової роботи, учитель української мови та літератури Хмельницької гімназії № 2.

Анотація: План-конспект уроку-роздуму за типом узагальнення та систематизації знань учнів із української мови в 11 класі про складне речення та складності життя, де використовуються методи інтерактивного навчання.

*****

Назва: Навчання у співробітництві.

Автор: Пищик О. В., завідувач навчально-практичного центру ресторанного сервісу, Державний професійно-технічний навчальний заклад "Чернігівський центр професійно-технічної освіти".

Анотація: Текст доповіді з позначеної теми складається з таких основних частин: застосування методу "Робота у групах" на уроках теоретичного навчання та характеристика методу навчання у співробітництві у варіанті "Ажурна пилка". У вступі аргументуються переваги використання інтерактивних технологій у педагогічній практиці.

*****

Назва: Як захистити особисті немайнові та майнові права.

Автор: Прокопів Д. В., учитель історії та правознавства, Чернівецька гімназія № 5.

Анотація: План-конспект уроку з курсу "Правознавство. Практичний курс" для 9 класу, мета якого ознайомити учнів з особливостями та порядком захисту особистих немайнових і майнових прав.

*****

Назва: Портфель учителя.

Автор: Румянцева Н. І., директор, Запорізька школа № 92.

Анотація: Опис технології, що об’єднана під назвою "Портфель учителя", розробленої науково-методичною радою загальноосвітньої школи. Мета методичної розробки ‑ формування в учителя здатності до самооцінки ‑ рефлексії.

*****

Назва: Важливість упровадження в навчальний процес інтерактивних технологій, як одного із засобів особистісно зорієнтованого навчання.

Автор: Цевкова Т. І., учитель української мови та літератури, Прилуцька школа № 12 Чернігівської обл.

Анотація: Реферативна робота вчителя щодо впровадження в навчально-виховний процес відносно нової педагогічної технології – особистісно зорієнтованого навчання.

*****

Назва: Творчість Івана Малковича.

Автор: Чернець Н. В., учитель української мови та літератури, Червонозаводська школа № 2 Лохвицького району Полтавської обл.

Анотація: Методична розробка циклу уроків з української літератури у 8 класі з позначеної теми. Мета ‑ ознайомлення учнів із творчістю видатного митця українського слова.

*****

Назва: Природа України.

Автор: Яременко О. В., учитель початкових класів, Чкаловська школа-родина Нікопольського району Дніпропетровської обл.

Анотація: Розробка уроків з українознавства з позначеної теми. Мета ‑ розширити та поглибити знання учнів про природу, як джерело багатства нашої мови та виховувати відчуття краси та сили рідного слова.

*****

Назва: Тести з читання для 2-го класу.

Автор: Ігнатійчук С. Д., учитель початкових класів, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: У збірнику подані тести до всіх творів, що вивчаються за чинним підручником О. Я. Савченко "Читанка. 2 клас". Кожен тест містить вісім запитань із трьома варіантами відповідей.

*****

Назва: Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання та віднімання в межах 10. Вимірювання та побудова відрізків.

Автор: Броль Н. О., учитель початкових класів, Шепетівський НВК № 2 Хмельницької обл.

Анотація: План-конспект уроку метою якого є формування навичок лічби, закріплення вміння та навичок додавання та віднімання, удосконалення навичок вимірювання та побудови відрізків, а також розвиток мислення учнів.

*****

Назва: Широка панорама життя середньовічної Англії в романі В. Скотта „Айвенго”.

Автор: Гладка Л. П., учитель зарубіжної літератури, Прилуцька спеціалізована школа № 6 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Чернігівської обл.

Анотація: План-конспект уроку вивчення нового матеріалу звертає увагу учнів на панорамність зображення англійської дійсності у творі, розвиває навички використання комп’ютерних технологій.

*****

Назва: Розвиваючі ігри та вправи на уроках української мови.

Автор: Карпенко Л. П., учитель початкових класів, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: Збірка ігор і вправ для розвитку уваги, пам’яті, мислення й уяви молодших школярів на уроках мови. Провідна мета введення ігор у навчальний процес ‑ викликати стійкий інтерес учнів до навчання.

*****

Назва: Методико-практические аспекты занятия по творчеству Б. Пастернака. (Рос. мова.)

Автор: Клочанова Т. В., викладач-методист, Миколаївський коледж культури та мистецтв.

Анотація: Мета розробки цього заняття для студентів багатоаспектна: ознайомити з основними етапами життєвого та творчого шляху письменника, особливостями його поезії та прози, духовним обліком, моральними позиціями, як людини та митця.

*****

Назва: Чергування звуків [о], [е], [і] у коренях слів.

Автор: Коваленко Т. В., учитель української мови та літератури, Донецька школа № 97 з поглибленим вивченням англійської мови.

Анотація: План-конспект уроку з української мови у 3 класі, мета якого на основі практичних вправ ознайомити учнів із чергуванням голосних у коренях спільнокореневих слів; закріплювати знання про будову слова; розвивати вміння зіставляти, узагальнювати; формувати навички самостійної роботи з підручником; виховувати почуття поваги до старших.

*****

Назва: Лексикологія й фразеологія.

Автор: Кочмар І. О., заступник директора з НВР, учитель української мови та літератури, Луганська школа № 43.

Анотація: План-конспект уроку узагальнення та систематизації знань з української мови в 10 класі філологічного профілю, ставить за мету розвивати зв’язне мовлення, навички мовного аналізу, уміння користуватися словником, виховувати повагу до рідної мови та пошану до слова.

*****

Назва: Кругленькі, мов клубочки. Закріплення звукових значень букви і та ї. Читання тексту "Їжаченята" за В. Сухомлинським.

Автор: Матоніна Р. Д., учитель початкових класів, Чернівецька школа № 24.

Анотація: Розробка уроку українського читання в 1 класі за технологією розвитку критичного мислення з позначеної теми, ставить за мету формувати навички читання тексту в особах, розвивати навички інтонування запитальних речень, розвивати уміння правильно вживати форми звертання.

*****

Назва: Використання вправ народознавчого змісту на уроках української мови.

Автор: Сохацька Л. В., учитель початкових класів, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: У збірнику подано методичні рекомендації щодо використання вправ ігрового характеру на народознавчому матеріалі: казках, загадках, прислів’ях і фразеологізмах. Така робота сприяє розвитку творчих здібностей у дітей, виховує любов до рідного краю.

*****

Назва: Практичне застосування відсотків.

Автор: Сторожук В. М., учитель математики та фізики, Дзержинська школа № 12 Донецької обл.

Анотація: План-конспект уроку формування умінь і навичок із математики в 5 класі, ставить за мету виховувати в учнів позитивну мотивацію до навчання, відповідальність за власні навчальні досягнення.

*****

Назва: Вірші-діалоги. Марійка Підгірянка "Розмова про сонце". Тамара Коломієць "Вітрисько".

Автор: Тимчук Н. Є., учитель початкових класів, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: Урок українського читання у 2 класі, мета якого вчити читати в особах, правильно інтонувати речення, різні за метою висловлювання, удосконалювати навички свідомого та виразного читання.

*****

Назва: Греко-перська війна.

Автор: Бривко М. В., учитель історії та правознавства, Сніжнянська школа № 11 Донецької обл.

Анотація: Розробка комбінованого уроку з історії за позначеною темою в 6 класі. Ставить за мету визначити причини та розглянути битви греко-перських війн, а також навчити дітей давати моральну оцінку війнам, як способу вирішення суперечностей між людьми.

*****

Назва: Диференційований підхід до підвищення професійної компетентності педагогів у інноваційній школі.

Автор: Вовчук І. С., учитель початкових класів, Запорiзький НВК "Еврика".

Анотація: Особисті роздуми автора з проблеми підвищення професійної майстерності сучасного педагога. Це не випадково, так як саме вчитель є головною дійовою особою будь-яких перетворень у системі освіти. Специфіка сучасного етапу розвитку школи зумовлена новими завданнями, які стоять перед освітніми установами: створити в навчальному закладі демократичний клімат для вчителів і учнів.

*****

Назва: Вода у природі.

Автор: Герштанська Г. Є., учитель початкових класів, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: Розробка уроку (природознавство) закріплення та систематизації набутих знань, умінь і навичок із курсу "Я і Україна", з використанням новітніх технологій і нетрадиційних методів навчання. Проведено у формі засідання клубу "Чомучок".

*****

Назва: Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через розряд. Складання та розв’язування задач за коротким записом. Периметр прямокутника.

Автор: Денисюк Н. М., учитель початкових класів, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: План-конспект уроку вивчення нового матеріалу у 3 класі у нестандартній формі ‑ казки-подорожі "Льодовиковий період". Урок із використанням елементів інноваційних технологій допомагає учням успішно засвоїти навчальний матеріал.

*****

Назва: Віночок народних символів.

Автор: Перепічка І. В., учитель початкових класів, Старокостянтинівська гімназія Хмельницької обл.

Анотація: План-конспект уроку у формі усного журналу в 4 класі з предмету "Я і Україна" (громадянська освіта) з позначеної теми, що є доцільною напередодні святкування Великодня.

*****

Назва: Складання й розв’язування прикладів на додавання та віднімання. Задачі на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізків.

Автор: Савчук Л. Я., учитель початкових класів, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: План-конспект уроку в 1 класі за чинною навчальною програмою загальноосвітньої школи у вигляді віртуальної мандрівки, з використанням різнорівневих та ігрових завдань, що сприяють емоційному забарвленню змісту навчання.

*****

Назва: Свойства паров, жидкостей, твёрдых тел. (рос. мова)

Автор: Боровик Н. М., старший викладач фізики, Алчевський професійний торгово-кулінарний ліцей Луганської обл.

Анотація: План-конспект уроку-заліку у формі конференції з позначеної теми. Ставить за мету перевірити рівень засвоєння основних понять і вміння їх застосовувати, а також сприяти співробітництву між учнями.

*****

Назва: Вправи на визначення роду та числа прикметників за відповідними іменниками. Вживання прикметників у мовленні.

Автор: Колотило Н. А., учитель початкових класів, Старокостянтинівська гімназія Хмельницької обл.

Анотація: План-конспект уроку в 3 класі з позначеної теми ставить за мету, окрім дидактичної, навчити учнів висловлювати свої думки та розвивати у молодших школярів творчі здібності.

*****

Назва: Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників.

Автор: Красько С. І., учитель початкових класів, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: Урок української мови у 3 класі розроблено у формі подорожі вулицями рідного міста. Для удосконалення навичок правопису власних і загальних іменників використовуються інтерактивні методи навчання.

*****

Назва: Звуки [ф], [ф´]. Позначення їх буквами "Ф", "ф" (еф).

Автор: Левчук Л. Я., учитель початкових класів, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: Розробка уроку з елементами інтерактивних прийомів, навчання на якому проводиться через виконання фонетичних вправ, організацію мовленнєвої діяльності учнів, використання ігрових форм роботи.

*****

Назва: Хімічні властивості основ.

Автор: Ленська Н. А., учитель хімії, Київська гімназія № 179.

Анотація: Розробка уроку розширення та поглиблення знань учнів. Ставить за мету проконтролювати знання, розвивати логічне мислення та творчі здібності учнів, виховувати витримку, силу волі, уміння співпрацювати.

*****

Назва: Ліплення на тему "Дивовижні баранці, коники і птахи".

Автор: Половець Д. С., учитель початкових класів, Уманська школа № 5 ім. В. І. Чуйкова Черкаської обл.

Анотація: Розробка уроку образотворчого мистецтва у 3 класі. Ставить за мету поглибити поняття про розмаїття форм і пропорційні особливості будови тварин і птахів; удосконалювати навички роботи з пластиліном, уміння передавати форму та пластику на основі перегляду творів декоративно-прикладного мистецтва; розвивати відчуття гармонії у процесі попереднього перероблення реальних форм у декоративні.

*****

Назва: Квадратні корені. Перетворення ірраціональних виразів.

Автор: Русецька Т. В., учитель математики, Смілянська школа № 11 Черкаської обл.

Анотація: Сценарій мультимедійного уроку узагальнення та систематизації навчальної інформації з алгебри у 8 класі. Ставить за мету розвивати логічне мислення, пам’ять, культуру математичних записів, пізнавальний інтерес до історії математики, уміння користуватись мультимедійними засобами; виховувати працьовитість і позитивне ставлення учнів до навчання.

*****

Назва: Білки, складність їх будови. Розчинення й денатурація білків.

Автор: Скоропадська С. О., викладач хімії та валеології Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури та спорту.

Анотація: План-конспект уроку ставить за мету розширити уявлення учнів про різноманітність органічних речовин на прикладі білків як природних полімерів; розвивати вміння здійснювати хімічний експеримент і аналізувати одержані дані; навчити складати реакції синтезу первинної структури білків. У додатках ‑ мультимедійна "Хімічна мозаїка".

*****

Назва: И. А. Крылов "Кукушка и Петух". (Рос. мова.)

Автор: Спірке О. А., учитель початкових класів, Донецька школа № 97.

Анотація: План-конспект уроку читання у 3 класі ставить за мету познайомити учнів із творчістю І. Крилова, розвивати мову, навчити аналізувати, узагальнювати та робити висновки, формувати вміння співпрацювати в парах.

*****

Назва: Сонце – джерело світла і тепла. Тінь.

Автор: Стасюк О. С., учитель початкових класів, Миколаївська школа № 17.

Анотація: План-конспект уроку з курсу "Я і Україна" у 2 класі з використанням музико-терапевтичної технології "ПіснеЗнайка" та технологій розвитку критичного мислення: "Мікрофон", "Асоціативний кущ", "Знаю, хочу знати, дізнався" тощо. Урок формує вміння учнів спостерігати об’єкти природи шляхом розвитку уяви, логічного мислення.

*****

Назва: Що є людина на землі? Духовні шукання доктора Фауста в трагедії Гьоте.

Автор: Щолок Г. В., учитель зарубіжної літератури, Барвінківська гімназія №1 Харківської обл.

Анотація: План-конспект уроку-роздуму із зарубіжної літератури в 9 класі з використанням інтерактивних форм навчання. Ставить за мету розкрити гьотевське розуміння проблеми сенсу буття, як невпинного пошуку; розвивати навички групової роботи, уміння аналізувати та порівнювати літературні образи, уміння розв’язувати проблему, вести діалог і дискусію, розвивати комунікативну компетентність учнів.

*****

Назва: Виховання в учнів стійкого інтересу до занять фізкультурою, потреби в дотриманні здорового способу життя.

Автор: Горпиніч В. М., учитель фізичної культури, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: Учитель ділиться надбаннями власного досвіду з позначеного питання, впроваджуючи інноваційні форми та методи роботи та системи занять ритмічною гімнастикою.

*****

Назва: Изменение имен существительных по падежам. (Рос. мова.)

Автор: Дзюба Л. П., учитель початкових класів, Куп’янська школа № 11 Харківської обл.

Анотація: Автор презентує міні-підручник з російської мови для учнів 4 класу. У додатку – сценарії модульних занять до підручника із заявленої теми.

*****

Назва: Життєвий і творчий шлях Олександра Довженка.

Автор: Дубова А. В., учитель української мови та літератури, Донецька школа № 89.

Анотація: План-конспект уроку засвоєння нового матеріалу з української літератури в 11 класі. Метою уроку є ознайомлення з життям і творчістю видатного українського митця.

*****

Назва: Загадки як засіб розвитку логічного мислення.

Автор: Іщук Н. О., учитель початкових класів, Шепетівський НВК №2 Хмельницької обл.

Анотація: Авторка розповідає про власний досвід використання загадок у навчально-виховному процесі. На її думку – це надійний спосіб розвитку логічного мислення учнів.

*****

Назва: Решение квадратных уравнений. (Рос. мова)

Автор: Кліменкова Т. М., учитель математики, Краснодонська школа № 2 Луганської обл.

Анотація: Сценарій підсумкового уроку з представленої теми. Цілями уроку ставляться: дидактичні – систематизувати, узагальнити й розширити знання та навички учнів, сприяти формуванню математичних знань із теми; розвиваючі – розвиток творчих здібностей учнів шляхом розв’язання завдань різними способами; виховні – виховувати інтуїцію й охайність.

*****

Назва: Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Автор: Лотоцька О. В., заступник директора з НВР, Скадовська школа № 3 Херсонської обл.

Анотація: Розробка уроку засвоєння нових знань, умінь і навичок з української мови в 7 класі із презентованої теми. Цілями уроку ставляться такі: поглибити знання учнів про прислівник як самостійну незмінну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; формувати навички дослідно-пошукової діяльності; розвивати усне зв’язне мовлення учнів, увагу, уяву, творчі здібності; виховувати людяність, доброту, почуття прекрасного, любов до рідної мови.

*****

Назва: Роль баскетболу на уроках фізичної культури у школі.

Автор: Перевознік В. І., учитель фізичної культури, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: Учитель ділиться надбаннями власного досвіду із питання виховання в учнів стійкого інтересу до фізичної культури через систематичні заняття баскетболом у школі.

*****

Назва: Звідки взявся м’яч.

Автор: Байда А. С., учитель фізичної культури в початкових класах, Нововолинська школа № 7 Волинської обл.

Анотація: У розробці пізнавальної гри-змагання пропонується проведення спортивного свята для учнів 1 класів. Метою такої форми рухової діяльності є ознайомлення з історією виникнення м’яча та розвиток фізичних якостей учнів.

*****

Назва: Інтелектуальні ігри на уроці української мови з використанням комп’ютера.

Автори:

  • Беседа Л. І., учитель української мови та літератури, Донецька школа № 85;
  • Шудрук Н. М., учитель інформатики, Донецька школа № 85.

Анотація: План-конспект бінарного уроку (українська мова з інформатикою) у 8 класі ставить за мету закріпити вивчені орфограми, фразеологізми, односкладні речення; заохочувати учнів до вивчення української мови, використовуючи можливості комп’ютера.

*****

Назва: Життя і наукова діяльність Д. І. Менделеєва.

Автор: Левадна В. О., заступник директора з НВР, учитель хімії, Вознесенська школа Мелітопольської району Запорізької обл.

Анотація: Навчально-методичний комплекс до проектного уроку з хімії, що ставить за мету більш докладно ознайомити учнів із життям і науковою діяльністю Д. Менделєєва; розвивати вміння пошуково-дослідницької роботи та вміння аналізувати й узагальнювати досліджуваний матеріал.

*****

Назва: Диференціація навчання.

Автор: Адамович О. В., учитель початкових класів, Запорiзький НВК "Еврика".

Анотація: Автор на теоретичному рівні висвітлює проблему сучасного бачення диференціації навчання, обговорюються сильні та слабкі сторони розподілу учнів на групи, як за рівнем складності опрацювання навчального матеріалу, так і за рівнем їхньої самостійності.

*****

Назва: Екосистеми світу.

Автори:

  • Волосевич І. О., учитель англійської мови;
  • Миргородська Л. М., учитель біології, Тельманівський НВК Донецької обл.

Анотація: План-конспект інтегрованого уроку з англійської мови та біології в 11 класі природничого профілю. Ставить за мету узагальнити та перевірити знання учнів про екосистеми та взаємозв’язки всередині них; сприяти розвитку екологічного мислення учнів та формуванню в них соціальних компетенцій. На уроці використовується інтерактивне обладнання та медіа-презентація.

*****

Назва: Маленька подорож у велике майбутнє.

Автор: Гомелько І. В., учитель початкових класів, Миколаївська школа № 19.

Анотація: План-конспект комбінованого уроку українського читання в 4 класі ставить за мету познайомити з творчістю Казимири Полякової; удосконалювати навички правильного, виразного та свідомого читання учнів, уміння визначати головну думку твору; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу; збагачувати словниковий запас учнів новими словами; виховувати гордість за свою країну, її досягнення в космосі.

*****

Назва: Струм у металах.

Автор: Крицька Л. З., учитель інформатики та фізики, Хоростківський НВК "Загальноосвітня школа І‑ІІІ ступенів № 1 – гімназія" Гусятинського району Тернопільської обл.

Анотація: Урок-презентація з вивчення нового матеріалу з фізики в 10 класі. На уроці ставляться такі цілі: а) з фізики ‑ ознайомити учнів з елементами класичної електронної теорії; з’ясувати природу носіїв заряду в металах; б) з інформатики ‑ практичне застосування знань із теми "Створення презентації у програмі Power Point".

*****

Назва: Робота в текстовому редакторі Wordpad.

Автор: Мондра Т. П., учитель інформатики та фізики, Бальковецька школа Волочиського району Хмельницької обл.

Анотація: План-конспект уроку ставить за мету удосконалювати вміння обробляти, редагувати текст, розвивати логічне мислення, виховувати любов до предмету. На уроці використовується мультимедійне обладнання та широко впроваджуються ігрові форми організації навчальної діяльності учнів.

*****

Назва: Розвиток креативного мислення учнів під час пізнавальної діяльності.

Автор: Охременко Н. О., учитель фізики, астрономії, заступник директора школи з НМР Свеської спеціалізованої школи № 1 Ямпільського району Сумської обл.

Анотація: Матеріали з практичного досвіду роботи вчителя фізики щодо організації такої навчальної діяльності учнів, котра приводить до стійкого розвитку їх креативного мислення. Подається наукова ретроспектива проблеми, а також опис власної активної моделі навчання як спеціальної форми організації пізнавальної діяльності.

*****

Назва: Дорога до себе. Образ жінки в новелі Ольги Кобилянської "Некультурна".

Автор: Палійчук Ж. В., учитель української мови та літератури, Чернівецька гімназія № 5.

Анотація: Подано авторське бачення методики викладання твору видатної української письменниці О. Кобилянської за планом: а) роздуми про жіночу долю; б) про методику викладання новели "Некультурна" О. Кобилянської; в) план-конспект до уроку з позначеної навчальної теми.

*****

Назва: Електромагнітні коливання. (Рос. мова.)

Автор: Полупан О. В., учитель фізики, Стахановська гімназія № 26 Луганської обл.

Анотація: План-конспект узагальнюючого уроку з фізики в 11 класі фізико-математичного профілю. Ставить за мету формування наукового світогляду учнів; розвиток мислення, пам’яті та фантазії; виховання цілеспрямованості, дисципліни та почуття дружби.

*****

Назва: Потужність. (Рос. мова.)

Автор: Ряшко С. В., учитель фізики та математики, Донецька школа № 85.

Анотація: План-конспект комбінованого уроку фізики у 8 класі з використанням проектної технології. Ставить за мету повторити певні фізичні поняття, показати їх практичне значення, а також розвивати життєві компетентності учнів. На уроці широко використовуються інтерактивні методи роботи.

*****

Назва: „Подорож із України до Німеччини”.

Автори:

  • Беркович О. Г., учитель німецької мови, Макіївська міська гімназія Донецької обл.;
  • Харченкова О. М., учитель географії, Макіївська міська гімназія Донецької обл.

Анотація: сценарій бінарного уроку з німецької мови та географії в 6-у класі в ігровій формі. Ставить за мету відпрацювати ЛО на тему, активізувати навички роботи з географічними картами, дати учням новий країнознавчий матеріал про Німеччину та ЄС, розповісти про символіку країн-сусідів України та Німеччини.

 

 

Освіта.ua
01.04.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!