Osvita.ua Журнал "Відкритий урок" Номери журналу Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №9/2010
Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №9/2010

ЗМІСТ НОМЕРА

Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №9/2010

ПОДІЯ

МІНІСТЕРСТВО

АКЦЕНТ
Як діяти методкабінетам

ШКОЛА
Чинники професійного самовизначення школярів
З новим роком! Навчальним!

ТРИБУНА
Школа — це майстерня гуманності

МІКРОФОН
Проблеми сучасної школи очима пересічного громадянина

ПЕРЕРВА
Діти–індиго...

ТЕОРІЯ
Витоки методу самоорганізації особистості

ТЕХНОЛОГІЯ
Технології рольової гри
Мультимедійні технології на уроках
Інформаційні технології на уроках математики
Розрахунок середнього бала

ВИХОВАННЯ
Максимум зусиль — і ви на вершині успіху
Учнівське самоврядування та компетентнісна особистість

ПСИХОЛОГІЯ
Підлітковий вік. Семирічні цикли
Цели подростка, или «Зона ближайшего развития»
Гормональная буря

ПРАКТИКА
Виборчі системи
Технології навчання й творчі здібності учнів
Посилення єдності навчання та виховання
Мій найголовніший вибір
Продуктивне навчання
Творческая компетентность на уроках литературы
На пороге школы

МАЙСТЕРНЯ
Как использовать ресурсы Интернета

МОНІТОРИНГ
Система діагностики та моніторингу

ПОЗАШКІЛЛЯ
Народознавство в навчально-виховному процесі

РОДИНА
Золотые правила Интернета
Школа і батьки: соціальне партнерство

ВЕЛИКА ПЕРЕРВА
Правила, про які дітям не розповідають у школі

ФОРУМ
Роботи учасників форуму за вересень 2010 року

ОСОБИСТІСТЬ
Чому всі одинокі люди — заядлі трудоголіки

ПРАВО
Санаторно-курортне лікування

ЗДОРОВ’Я
Фітотерапія: альтернативна медицина?

ДОЗВІЛЛЯ
Про людей, клонів і роботів...

Освіта.ua
29.08.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!