Osvita.ua Журнал "Відкритий урок" Номери журналу Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №3/2010
Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №3/2010

ЗМІСТ НОМЕРА

Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №3/2010

ПОДІЯ

МІНІСТЕРСТВО

АКЦЕНТ
Від одного до дванадцяти — ціна людини
Оцінка в табелі й батьківська оцінка

ШКОЛА
Віддзеркалення карантину
ЗНО–2010: особливості, переваги, недоліки

ТРИБУНА
Проектні технології — порятунок вітчизняної освіти

МІКРОФОН
Освіта сьогодні: державно-громадська чи громадсько-державна?

ПЕРЕРВА
Цілителі: від амулета до комп’ютера...

ТЕОРІЯ
Зміст методу самоорганізації особистості

ТЕХНОЛОГІЯ
ТРВЗ та життєві компетентності школярів
Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок
Створення тестів у Visual Basic

ВИХОВАННЯ
Творчі здібності учнів на уроках і в позаурочний час
Класне керівництво як самореалізація вчителя
Лицедейство: вариант общества будущего?

ПСИХОЛОГІЯ
Гендерні стереотипи

ПРАКТИКА
Замітка в газету
Творчі здібності через сучасні технології освіти
Уроки-практикуми з української мови
Безпека вдома
Формування навичок швидкого читання
Сенкан на уроках української
Ігрові завдання та інтерактивні технології
Золота пропорція. Золотий перетин
"Кухня" вчителя фізики, Або дещо з досвіду роботи

МАЙСТЕРНЯ
Взаємопов’язане вивчення зарубіжної літератури та іноземної мови

МОНІТОРИНГ
Моніторинг професійної компетентності педагога

ПОЗАШКІЛЛЯ
Здоров’язбереження у школі

РОДИНА
Батьківські збори

ВЕЛИКА ПЕРЕРВА
Сказала... Як відрізала

ФОРУМ
Роботи учасників форуму. Березень 2010

ОСОБИСТІСТЬ
Я — педагог!
Професія і характер
Публікація статей у журналі

ПРАВО
Спадкування

ЗДОРОВ’Я
Кава для здоров’я?

ДОЗВІЛЛЯ
Історія кохання: хроніки самотнього чоловіка
Дні тижня і характер

Освіта.ua
01.03.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!