Osvita.ua Журнал "Відкритий урок" Номери журналу Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №1/2006
Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №1/2006

ЗМІСТ НОМЕРА

Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №1/2006

ТЕОРIЯ СУЧАСНОГО УРОКУ
Мартиненко С., Хоружа Л. Методи навчання та їх класифікація

МЕТОДИКА ТА ТЕХНОЛОГIЯ УРОКУ
Лещенко М. Пізнавально-активне поле уроку
Андросова Н. Поєднання методів у логічному мисленні
Овдій В. Активізація розумової діяльності учнів
Овдій В. Розвиткок каліграфії молодших школярів
Митник О. Логіка. Програма курсу для 2–4-х класів загальноосвітньої школи

ПСИХОЛОГIЧНИЙ АСПЕКТ УРОКУ
Киричок В. Ціннісне ставлення до однолітків
Киричок В. Етика спілкування вчителя з учнями
Киричок В. Тренінги на розвиток комунікацій

ВИХОВНИЙ АСПЕКТ УРОКУ
Мартиненко С. Пріоритети виховної роботи в сучасній школі

СЦЕНАРIЇ НЕТРАДИЦIЙНИХ УРОКIB
Наврузова Т. Мультимедійні системи на уроці
Білей Г. Трапеція в задачах.
Ципенюк І., Мартиненко О., Замниус Т. Казки українських письменників.
Зоценко Т., Ваганова Н., Замниус Т. Карта півкуль. Океани. Материки.
Інтегрований урок із природознавства, географії, англійської мови, 4-й клас.
Чухно Т. Життя та творчість поета.
Інтегрований урок української літератури, історії, образотворчого мистецтва, 7-й клас.

МОНIТОРИНГ СУЧАСНОГО УРОКУ
Островерхова Н. Концепції аналізу уроку

Освіта.ua
05.01.2006

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!