Osvita.ua Журнал "Відкритий урок" Номери журналу Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №11-12/2005

Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №11-12/2005

ЗМІСТ НОМЕРА

ВІДКРИТА ТЕМА НОМЕРА «Я ЙДУ НА ТРЕНІНГ»
В. Бевз, О. Главник. Основні положення щодо проведення тренінгів.
Б. Жаліло. Як забезпечити результативність тренінгу
А. Бугрименко, Д. Луньов. Уміти чи знати?
Л. Астафьева. Навигатор для желающих учиться, или по каким критериям оценивать семинар.
М. Баранова. Про користь післятренінговоі роботи
Є. Михайлова. Тренер як професіонал.
Ефективний тренер.
О. Вишневський. Із тренерського «портфеля».
Тренінг — небезпечна гра.
Особливості навчання дорослих. Пам’ятка тренеру.
«Не хочу вчитися».
Роль тренера в організації.
Л. Кроль. Тренер для «перехідного періоду»
Десять заповідей тренера-професіонала.

ВІДКРИТА ПЕДАГОГІЧНА ШКОЛА «ПСИХОЛОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ»
О. Мерзлякова. Психологічний театр імпровізації.
Методика оволодіння навичками вирішення проблемних ситуацій взаємодії.

ВІДКРИТИЙ ФЕСТИВАЛЬ «МІЙ КРАЩИЙ УРОК»
Т. Маринкевич. Позитивні та негативні емоції, їх значення для здоров'я

ВІДКРИТИЙ СВІТ «СВІТ ВІДКРИВАЮТЬ МОЛОДІ»
И. Стащук. День защиты… от кого?
И. Стащук. Сколько стоит детский голос?
К. Голенко, И. Стащук. Молитва.
И. Стащук. Дети радуги.
«Молодь України — XXI століття». Всеукраїнський молодіжний конкурс.
Р. Гаврилюк. Лоція в педагогічному морі.
Педагогічні реформи зарубіжжя.

Освіта.ua
06.06.2005

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!