Osvita.ua Журнал "Відкритий урок" Про журнал 5 кроків назустріч авторам
5 кроків назустріч авторам

Час від часу читачі нашого журналу звертаються до редакції із запитаннями щодо критеріїв відбору матеріалів, що публікуються

5 кроків назустріч авторам

Пропонуємо вашій увазі певний алгоритм роботи над матеріалами, що ви збираєтесь надіслати до журналу.

Крок перший. Ще раз ретельно перегляньте декілька останніх номерів журналу та дайте собі чітку відповідь на такі запитання:

  • Чи усвідомили ви, що наш часопис не є вузькофаховим? Ми ставимо за мету оприлюднювати такі матеріали, котрі цікаві будь-якому вчителю незалежно від того, який предмет він викладає у школі. Публікація має бути корисною не тільки вчителям, а й менеджерам навчального закладу, управлінцям, методистам і т. ін.
  • Чи вдалось вам побачити, що вітаються такі матеріали, котрі розкривають творчий доробок освітян, їх авторський досвід? Своєрідність, особистісне бачення проблеми, оригінальність арсеналу методів і технологій, що використовуються – запорука надання сторінок журналу такому автору.
  • Чи звернули ви увагу на ті проблеми, що вже висвітлювались на сторінках журналу? Навряд чи буде цікаво вашим майбутнім читачам ще й ще раз перечитувати про особливості проведення "мозкового штурму" чи складання "сенкану", якщо в журналі все це вже було опубліковано.
  • Чи визначились ви, до якої саме рубрики готуєте матеріал? Кожний розділ журналу, а їх три, кожна рубрика, а їх 24, має свої особливості, тому вимагає певного підходу. Скоріше за все ви готуєте матеріал до рубрики "Практика" й це зрозуміло. Але й конкуренція там із боку ваших колег вища. Вітаються матеріали до рубрик "Мікрофон", "Трибуна", "Родина", "Особистість", бо саме такого напряму публікацій у нас менше.

Крок другий. Оберіть тему вашої бажаної публікації та спроможіться розкрити її чітко, послідовно та в такий спосіб, щоб читати ваші матеріали було цікаво всім.

Не намагайтесь описати весь свій педагогічний досвід, оберіть певний напрям роботи чи проблему, а інше залиште для подальших публікацій. Наприклад, як особисто ви використовуєте групові чи інтерактивні форми роботи на уроці чи як ураховуєте психологічні особливості ваших учнів тощо.

Розкажіть про ваші надбання такою мовою, що буде зрозумілою й учителю математики, і вчителю філології. Поставте за мету розповісти так, щоб "родзинки" вашого досвіду захотілось „покуштувати” учителям і початкової, і старшої ланки.

Крок третій. Не тільки розкрийте, а й подайте проблему в різних формах. Наприклад, якщо ви надсилаєте розробку плану-конспекту уроку чи сценарій проведення позакласного заходу, то вам у ньому здається все зрозумілим. Проте читачі можуть не побачити головного. Дайте преамбулу до матеріалу, акцентуйте увагу на його особливості, подайте в додатках методичний матеріал для вчителя, дидактичний ‑ для учнів тощо.

Крок четвертий. Не вдавайтесь у деталі. Звісно, що для вашої школи має значення ‑ учні 5-го "А" чи 5-го "Б" виявилися кращими. Списки переможців районних олімпіад учнів вашої школи справляють враження, але чи цікаво зачитувати їх у іншому навчальному закладі?

Ведіть довірливу розмову від свого імені, але не варто використовувати "я", тим більше неодноразово в одному абзаці.

Спроможіться закласти в матеріал певну інтригу, обираючи відповідну сюжетну лінію. Будьте переконливими, а для того, щоб переконати інших, потрібно мати небайдуже ставлення до власних матеріалів і проблеми, що вони висвітлюють.

Не варто відправляти до редакції просто матеріали вашої доповіді чи виступу на педраді вашої школи. – Це зовсім інший жанр, а доклавши зусилля, можна підготувати цікаву змістовну статтю, принаймні скоротивши все другорядне та нудне.

Крок п’ятий. Подолайте проблему підготовки ваших матеріалів у електронному вигляді. Зрозумійте, що рамочки, малюнки чи фото, різноманітність шрифтів і кольорів тощо, не тільки зажадають від вас зайвого часу, а й додадуть не аби якої роботи нашим редакторам, коректорам і верстальникам.

Журнал має певний формат і жорсткі технічні вимоги, тому все, чим ви "оздоблювали" ваші матеріали, доведеться "витягувати" з ваших електронних файлів.

Набирайте ваші матеріали у стандартних установках Word – і вам простіше, і нам зручніше.

Шановні автори! Якщо ви маєте сумніви, стосовно відповідності ваших матеріалів нашим вимогам – відкиньте їх геть. Маєте слушні, на вашу думку, матеріали – надсилайте до редакції, а наші редактори зроблять усе можливе, щоби найкраще та найцікавіше потрапило на шпальти нашого часопису.

Успіхів!

З повагою, головний редактор журналу Олег Іванов.

Інформація для авторів>>>

Форум педагогічних ідей „УРОК”>>>

Освіта.ua
31.01.2009

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
заболотна Ольга
Духе цікавий журнал, корисний для нас. вчителів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!