Інспектор торговельний

Інспектор торговельний контролює роботу суб’єктів господарювання, захищає інтереси окремих покупців та споживачів товарів і послуг.

У процесі перевірок інспектор виявляє порушення в сфері торгівлі та надання послуг, економічні зловживання, недотримання затверджених нормативних актів, недоліки в якості товарів. Він має право вилучати з торгової мережі або не допускати до реалізації товари і послуги неналежної якості.

Професійні обов’язки

  • постійне відстеження та вивчення змін у законодавстві, що регулює торгівлю товарами і послугами, діяльність підприємств у даній галузі, та правил ведення бізнесу;
  • контроль надійності, ефективності та належної культури обслуговування покупців товарів і споживачів послуг;
  • контроль за якістю товарів і напівфабрикатів, призначених для постачання підприємств торгівлі та громадського харчування
  • моніторинг якості продукції в мережі торгівлі та громадського харчування, відбір зразків для дослідження продукції в лабораторних умовах;
  • проведення експертизи та вивчення технологічних документів, за потреби підготовка копій та витягів з даної документації;
  • перевірка торгових та технологічних приміщень підприємства при підозрі у вчиненні правопорушення, огляд товарів, обладнання, інструментів, документів тощо;
  • вилучення та забезпечення належного аналізу документів, обладнання чи товарів, якість яких не відповідає заявленій;
  • отримання усних та письмових пояснень, висновків та рекомендацій представників компанії, свідків та експертів;
  • проведення перевірок з дотриманням етичних норм поведінки та в межах повноважень, наданих інспектору в галузі торгівлі;
  • участь у якості свідка експерта чи представника сторони обвинувачення у слуханнях справ про адміністративні чи кримінальні правопорушення в галузі торгівлі і надання послуг;
  • накладення штрафу за виявлені правопорушення в рамках професійних повноважень;
  • контроль за дотриманням положень та правил у сфері торгівлі: розгляд скарг та рекламацій клієнтів, контроль за зберіганням, транспортуванням та захистом товарів та відходів;
  • перевірка правильності застосування діючих стандартів, рецептів та інших нормативних актів щодо якості товарів та послуг;
  • контроль за ефективним і правильним використанням вимірювального обладнання та приладів, за дотриманням встановлених цін на товари і послуги;
  • видача письмових приписів про негайне усунення недоліків у разі серйозного порушення інтересів споживачів чи якості товарів та послуг;
  • керівництво процесом інвентаризації товарів, обладнання, інвентарю;
  • проведення інструктажу, роз'яснення та інформування суб'єктів, що контролюються, про діючі норми та правила торгівлі товарами та наданням послуг;
  • посередництво у випадках, коли одна із сторін є споживачем: документування у формі протоколу та повідомлення обох сторін конфлікту про обсяг та результати перевірки;
  • ознайомлення підконтрольного суб'єкта господарювання з підготовленою документацією та висновками щодо результатів перевірки;
  • підготовка письмових пропозицій та рекомендацій після завершення інспекторської перевірки.

Освіта.ua
02.08.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів