Менеджер з продажів

Менеджер з продажів організовує та координує весь процес продажу товарів чи послуг, починаючи від аналізу ринку і підготовки пропозиції до підписання контракту з замовником та здійснення продажу товару чи послуги.

Він несе відповідальність за виконання запланованих обсягів продажів, здійснює маркетингову діяльність для збільшення продажів товару чи послуги.

Професійні обов’язки

  • розробка чи участь у формуванні політики збуту продукції чи послуг компанії;
  • збір інформації щодо обсягів продажу того чи іншого товару або послуги з метою проведення аналізу ринку та оцінки пропозицій конкурентів;
  • надання рекомендацій щодо необхідних обсягів продажу на основі проведеного аналізу;
  • створення пропозицій щодо продажу з урахуванням ринкових цін на конкретний вид товару чи послуги;
  • проведення розрахунку оптимальної ціни за підготовлені позиції товарів чи послуг;
  • координація процесу продажу товарів та послуг на внутрішньому та міжнародному ринках;
  • участь у затвердженні та контроль за дотриманням визначеного бюджету продажів;
  • залучення та підтримка довгострокових взаємин з індивідуальними та оптовими клієнтами, постійна робота над залученням нових клієнтів;
  • ведення переговорів про продаж товарів чи послуг, обговорення умов співробітництва та підписання контрактів з клієнтами;
  • виконання затверджених планів продажів у повному обсязі;
  • надання технічної підтримки в обслуговуванні і транспортуванні реалізованої продукції;
  • надання консультативної підтримки та якісне обслуговування клієнтів протягом усього процесу продажу;
  • прийняття скарг та вирішення проблем, пов'язаних з рекламаціями на товари чи послуги, повідомленнями про відхилення продукції від стандартів і вимог щодо якості;
  • підготовка щоденних та щомісячних звітів про продаж у питаннях проведеної комерційної та маркетингової політики;
  • організація роботи з дотриманням принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.

Додаткові професійні завдання

  • проведення тренінгів та навчання для працівників відділу продажу, торгових представників та мерчандайзерів;
  • представлення компанії на галузевих заходах, конференціях, торгових ярмарках;
  • організація та проведення презентацій певного виду товару чи послуги.

Освіта.ua
18.07.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів