Менеджер з кредитування

Менеджер з кредитування відповідальний за активний продаж готівкових позик та інших банківських продуктів. Він займається підготовкою та верифікацією типових кредитних договорів та оформленням юридичної документації щодо забезпечення застави по кредиту.

Кредитний менеджер забезпечує ефективне обслуговування клієнтів у питаннях кредитування, співпрацює з кредитними радниками та відповідними структурними підрозділами банківських установ у сфері ефективного адміністрування кредитів.

Професійні обов’язки

  • досягнення цілей продажів банківських установ шляхом активного продажу банківських продуктів, з особливим акцентом на кредитні продукти;
  • активний пошук нових клієнтів, підтримка постійного контакту з існуючими клієнтами;
  • придбання та підтримка довгострокових відносин з клієнтами з метою формування позитивного іміджу банку;
  • підготовка та перевірка умов надання кредитів, перевірка та моніторинг встановленої юридичної застави для позики;
  • підготовка заявок на кредити, проведення попереднього аналізу та оцінка економічного та фінансового стану клієнтів, які звертаються для отримання позики;
  • аналіз кредитних заявок, проведення оцінки кредитоспроможності клієнтів, оцінку кредитних операцій та ризиків, підготовка кредитних висновків;
  • підготовка аналітичних фінансових даних та прогнозів у питанні впровадження кредитних заявок з урахуванням економічної ситуації компанії, конкурентноспроможності продукції та послуг;
  • підготовка та перевірка необхідної кредитної документації;
  • реєстрація кредитної застави в системі електронного банкінгу;
  • здійснення професійної діяльності з дотриманням банківських процедур та відповідно до кредитної політики банку;
  • організація робочого місця відповідно до принципів та норм охорони праці, протипожежного захисту, техніки безпеки та охорони навколишнього середовища.

Додаткові професійні завдання

  • підготовка аналізу короткострокової та довгострокової стратегії компанії чи групи компаній у питаннях кредитування;
  • участь у розробці маркетингової, фінансової, інвестиційної стратегії компанії та надання висновків щодо економічної доцільності інвестицій чи придбання інших суб'єктів господарювання, злиття компаній тощо.

Освіта.ua
21.06.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів