Учитель дистанційного навчання

Учитель дистанційного навчання надає знання, формує навички, консультує та підтримує учня при вивченні конкретної навчальної дисципліни в процесі самостійного засвоєння матеріалу за допомогою телекомунікаційних, ІТ-технологій, електронних листів, ЗМІ тощо. Він розробляє плани, програми, методологію дистанційного навчання, готує мультимедійні та традиційні навчальні матеріали.

Учитель дистанційного навчання проводить лекції, семінари та інтерактивні заняття в університетах, на курсах, на різноманітних навчальних майданчиках та платформах дистанційного навчання. У процесі навчання він систематично оцінює засвоєння учнем навчальної програми та контролює ефективність дистанційного навчання.

Професійні обов’язки

  • підготовка навчальної програми чи адаптація існуючої програми до вимог навчального плану, розподіл навчального матеріалу на модулі;
  • розробка змісту модулів у текстовій формі за допомогою мультимедійних засобів та елементів;
  • розробка планів занять у традиційній текстовій формі та за допомогою мультимедійних презентацій;
  • підбір методів і прийомів передачі змісту та форм навчального процесу з метою ефективної взаємодії з учнями, визначення методів навчання у відповідності з основними цілями навчання;
  • підготовка нових мультимедійних або використання існуючих матеріалів: ілюстрацій, звукових коментарів, анімацій, короткометражних фільмів, прикладів, вправ, презентацій, текстів та завдань, записаних на електронних носіях;
  • розробка матеріалів, доступних у вигляді веб-сайтів, що містять навчальне програмне забезпечення;
  • проведення віртуальних лекцій та інтерактивних занять у режимі реального часу за допомогою відеоконференцій;
  • моніторинг результатів навчання через систему контролю за прогресом у навчанні, проведення дистанційного опитування, тестів та іспитів;
  • використання в навчанні дистанційних стимулів та мотивацій до навчання, таких як заохочення, активізація, оцінка та контроль результатів навчання;
  • дотримання в роботі принципу об’єктивності оцінювання навчання, медіа диференціації у дистанційному навчанні;
  • підготовка друкованих матеріалів для учнів, студентів, учасників дистанційних курсів чи тренінгів;
  • надання консультацій та підтримка контактів зі студентами та учнями електронною поштою, обміну повідомленнями, через соціальні мережі та безпосередньо на періодичних зустрічах;
  • участь у аудіо- та відеоконференціях на платформах електронного навчання;
  • підтримка учнів та студентів дистанційного навчання шляхом надання інформації, електронного консультування, просування та рекомендації навчальних матеріалів тощо;
  • постійне вдосконалення власних знань та навичок у галузі нових інформаційно-комунікаційних технологій, розвитку соціальних медіа, платформ дистанційного навчання тощо.

Додаткові професійні завдання

  • самостійне створення навчальних посібників: мультимедійних презентацій, інтерактивних вправ, ігор та вікторин для дистанційного навчання, створення та редагування навчальних фільмів та звукозаписів;
  • поєднання традиційного викладання з дистанційним навчанням у вигляді курсів та тренінгів «змішаного навчання».

Освіта.ua
13.06.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів