Учитель математики

Учитель математики проводить навчальні заняття з математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Він організовує навчальний процес відповідно до навчальних програм і плану роботи, розроблених для конкретного навчального закладу.

Професійні обов’язки

  • надання учням знань про математичні поняття: числа, множини, функції, рівняння та нерівності, послідовності, геометричні фігури та методи вимірювання, елементи ймовірності, статистики, значення математики в різних сферах життя;
  • надання учням необхідних знань, формування в них основних практичних навичок у галузі математики, зазначених у навчальному плані;
  • викладання навчальних програм з математики згідно з принципами сучасної педагогіки та із застосуванням новітніх методів навчання і навчальних посібників;
  • оновлення навчальних програм у відповідності з розвитком математичних наук, удосконалення методів та принципів навчальних і виховних програм;
  • оцінювання знань та навичок учнів, їхнього прогресу в навчанні, аналіз причин невдач;
  • співпраця з викладачами інших предметів з метою вдосконалення навчального та виховного процесу і методів педагогічної роботи;
  • забезпечення учнів безпечними умовами навчання, контроль за ефективною роботою та правильною експлуатацією лабораторного обладнання;
  • навчання учнів з метою розвитку у них здатності до самостійної, систематичної роботи та самостійного вирішення питань у галузі математики;
  • виховання учнів таким чином, щоб збагачувати їхні знання, розвивати самостійне мислення, інтерес до математики, творчий потенціал до точних наук;
  • визначення індивідуальних завдань та змісту уроків з урахуванням віку, підготовленості та індивідуальних психофізичних особливостей учнів;
  • розширення та оновлення власних знань з математики, педагогіки і психології, підвищення кваліфікації шляхом проходження відповідних курсів;
  • турбота про психологічний та фізичний стан учнів, своєчасне реагування на нездорову обстановку в сім’ї та оточенні учня, співпраця з державними установами з захисту прав дітей;
  • співпраця та надання консультацій батькам чи опікунам учня в питанні прийняття важливих виховних, освітніх та педагогічних рішень щодо своїх дітей;
  • контроль за збереженням навчально-матеріальної бази з математики, обладнання та інвентарю математичного кабінету;
  • ведення навчальних занять з дотриманням правильності та чистоти української мови;
  • проведення навчальних занять і практичних робіт з дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища;
  • дотримання етичних норм поведінки на уроках, у навчальному закладі, у побуті та громадських місцях;
  • ведення обліку навчального процесу, успішності учнів та відвідування занять, систематичне інформування батьків чи опікунів учня про його успіхи і труднощі в навчанні;
  • дотримання в професійній діяльності правил внутрішнього регламенту навчального закладу, законодавства про освіту та про працю.

Додаткові професійні завдання

  • виконання обов’язків вихователя, консультанта чи методиста;
  • ведення гуртка з математики, організація шкільних поїздок як частини організованих форм відпочинку для учнів;
  • виконання ролі класного керівника, заміна тимчасово відсутніх вчителів з інших навчальних дисциплін;
  • участь у роботі методичного кабінету, педагогічної ради школи та інших нарадах, організованих дирекцією навчального закладу;
  • керівництво проходженням практики вчителя математики студентами педагогічних закладів вищої освіти.

Освіта.ua
07.06.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів