Учитель математики
Учитель математики проводить навчальні заняття з математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Він організовує навчальний процес відповідно до навчальних програм і плану роботи, розроблених для конкретного навчального закладу.
Професійні обов’язки
- надання учням знань про математичні поняття: числа, множини, функції, рівняння та нерівності, послідовності, геометричні фігури та методи вимірювання, елементи ймовірності, статистики, значення математики в різних сферах життя;
- надання учням необхідних знань, формування в них основних практичних навичок у галузі математики, зазначених у навчальному плані;
- викладання навчальних програм з математики згідно з принципами сучасної педагогіки та із застосуванням новітніх методів навчання і навчальних посібників;
- оновлення навчальних програм у відповідності з розвитком математичних наук, удосконалення методів та принципів навчальних і виховних програм;
- оцінювання знань та навичок учнів, їхнього прогресу в навчанні, аналіз причин невдач;
- співпраця з викладачами інших предметів з метою вдосконалення навчального та виховного процесу і методів педагогічної роботи;
- забезпечення учнів безпечними умовами навчання, контроль за ефективною роботою та правильною експлуатацією лабораторного обладнання;
- навчання учнів з метою розвитку у них здатності до самостійної, систематичної роботи та самостійного вирішення питань у галузі математики;
- виховання учнів таким чином, щоб збагачувати їхні знання, розвивати самостійне мислення, інтерес до математики, творчий потенціал до точних наук;
- визначення індивідуальних завдань та змісту уроків з урахуванням віку, підготовленості та індивідуальних психофізичних особливостей учнів;
- розширення та оновлення власних знань з математики, педагогіки і психології, підвищення кваліфікації шляхом проходження відповідних курсів;
- турбота про психологічний та фізичний стан учнів, своєчасне реагування на нездорову обстановку в сім’ї та оточенні учня, співпраця з державними установами з захисту прав дітей;
- співпраця та надання консультацій батькам чи опікунам учня в питанні прийняття важливих виховних, освітніх та педагогічних рішень щодо своїх дітей;
- контроль за збереженням навчально-матеріальної бази з математики, обладнання та інвентарю математичного кабінету;
- ведення навчальних занять з дотриманням правильності та чистоти української мови;
- проведення навчальних занять і практичних робіт з дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища;
- дотримання етичних норм поведінки на уроках, у навчальному закладі, у побуті та громадських місцях;
- ведення обліку навчального процесу, успішності учнів та відвідування занять, систематичне інформування батьків чи опікунів учня про його успіхи і труднощі в навчанні;
- дотримання в професійній діяльності правил внутрішнього регламенту навчального закладу, законодавства про освіту та про працю.
Додаткові професійні завдання
- виконання обов’язків вихователя, консультанта чи методиста;
- ведення гуртка з математики, організація шкільних поїздок як частини організованих форм відпочинку для учнів;
- виконання ролі класного керівника, заміна тимчасово відсутніх вчителів з інших навчальних дисциплін;
- участь у роботі методичного кабінету, педагогічної ради школи та інших нарадах, організованих дирекцією навчального закладу;
- керівництво проходженням практики вчителя математики студентами педагогічних закладів вищої освіти.
Освіта.ua
07.06.2020