Бренд-менеджер

Бренд-менеджер відповідає за розробку бренду компанії чи виробу та просування його на ринку всіма доступними засобами маркетингу.

Він організовує та контролює рекламні кампанії та рекламні акції бренду, планує бюджети маркетингових витрат та відповідає за належне виконання завдань у межах запланованого бюджету.

Професійні обов’язки

  • розробка стратегій розвитку та просування бренду на ринку, запуск нових продуктів під брендом компанії;
  • планування та виконання маркетингових бюджетів для окремих брендів;
  • управління процесом планування та розвитку продукту в межах конкретної товарної категорії;
  • проведення моніторингу та аналізу даних про продажі та дослідження ринку в питаннях попиту та очікувань споживачів продукції;
  • розробка нових стратегій продажу відповідно до потреб клієнтів і сучасних тенденцій на ринку;
  • розробка стратегій комунікації з партнерами та постачальниками на ринку;
  • співпраця з зовнішніми компаніями в рамках створення та розвитку бренду;
  • моніторинг маркетингової діяльності конкурентів для створення конкурентоспроможного продукту;
  • контроль за ефективністю та рівнем реалізації маркетингових проектів;
  • побудова та зміцнення іміджу даної марки в області реалізації подібних маркетингових завдань;
  • проведення рекламних кампаній та заходів для даного бренду з метою просування нових товарів, підвищення ефективності продажів та впізнаваності бренду на ринку;
  • підготовка звітів про товари та ціни, складання планів продажу компанії;
  • участь у галузевих заходах, національних, міжнародних конференціях та симпозіумах;
  • активна співпраця з виробничим і науково-дослідним відділом та відділом продажу компанії.

Додаткові професійні завдання

  • проведення занять для співробітників, відповідальних за продаж та рекламу продукції даної марки;
  • надання експертних висновків у технічній і технологічній галузі для внутрішнього та зовнішнього використання;
  • налагодження контактів та змістовної співпраці з потенційними клієнтами компанії.

Освіта.ua
23.05.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів