Торговельний брокер
Торговельний брокер збирає інформацію про товари, що підлягають купівлі-продажу, вивчає середньо-ринкові ціни на ці товари. Брокер визначає ціни на товари, що підлягають торгівлі на брокерській біржі, надає посередницькі послуги з пошуку товарів та рекомендації щодо відповідності пропозицій купівлі чи продажу запитам клієнта.
Професійні обов’язки
- отримання та збір пропозицій і замовлень на придбання чи продаж товарів;
- підготовка пропозицій про купівлю чи продаж для різних замовників та клієнтів;
- моніторинг цін на товари, їх властивості та технічні характеристики;
- перевірка після збору пропозицій про купівлю, включення пропозиції купівлі до переліку товарів або перевірка після отримання пропозиції про продаж, включення її у пропозицію про закупівлю;
- ведення переговорів з клієнтами, які бажають продати чи купити товари, визначення умов та способів проведення угоди;
- складання агентської угоди між клієнтами та брокером;
- складання біржових контрактів з деталізацією зобов'язань сторони купівлі-продажу та товарного брокера як представника брокерської біржі;
- забезпечення належної підготовки та підписання договору між продавцем та покупцем;
- узгодження із замовниками умов купівлі чи продажу з визначенням прийнятної для сторін договору та брокера ціною на товар;
- визначення строків оплати, поставки продукції, гарантій якості та способу транспортування товару;
- організація за бажанням клієнта доставки вантажів, надання інформації про транспортні компанії або пошук компанії-перевізника;
- збір інформації про товари, їх ціни, кількість та якість на національних та світових торгових біржах;
- розміщення узгоджених із замовником цін на конкретні групи товарів на брокерській біржі;
- підтримання постійного контакту з іншими брокерами товарної біржі у країні, надання їм інформації про ціни на товари та їх кількість на брокерському ринку;
- надання інформації про ціни на товари засобам масової інформації місцевого та національного рівнів;
- ведення обліку підготовлених договорів та пропозицій;
- використання в роботі телефонів, факсиміле, комп’ютерів, інших новітніх засобів комунікації для надання інформації клієнтам, брокерам, журналістам, ведення обліку типу, кількості, якості та цін на товари, підготовки пропозицій і контрактів.
Додаткові професійні завдання
- проведення торгових переговорів з іноземними замовниками чи представниками товарних бірж;
- складання договорів між покупцями та продавцями в торгівлі на експорт, визначення умов гарантії іноземного партнера.
Освіта.ua
17.05.2020