Менеджер з інтернет-маркетингу

Менеджер з інтернет-маркетингу розробляє стратегію інтернет-маркетингу організації, здійснює контроль за її виконанням та контролює її ефективність. Він працює над створенням позитивного іміджу компанії, торгової марки чи бренду на ринку за допомогою електронних носіїв інформації та комп'ютерних програм.

Менеджер з інтернет-маркетингу організовує проведення або проводить аналітичні дослідження відповідного сегменту ринку. Планує бюджет інтернет-маркетингу організації, керує співпрацею з постачальниками послуг. Менеджер організовує, контролює та керує роботою підлеглих працівників відділу інтернет-маркетингу.

Професійні обов’язки

  • розробка та реалізація стратегій інтернет-маркетингу компанії, контроль за їх виконанням та моніторинг їх ефективності;
  • координація діяльності в галузі інтернет-маркетингу, що проводиться різними відділами компанії;
  • створення впізнаваності та позитивного іміджу компанії, торгової марки чи бренду на ринку;
  • підготовка аналізів та звітів про ефективність діяльності в галузі інтернет-маркетингу та моніторинг конкурентного середовища;
  • організація або замовлення аналітичних та статистичних досліджень ринку та конкурентного середовища;
  • підготовка та контроль за виконанням бюджету компанії у сфері інтернет-маркетингу;
  • співпраця з внутрішніми відділами продажу, логістики, зв'язків із громадськістю та іншими у сфері здійснення маркетингових завдань в інтернет-мережі;
  • співпраця із постачальниками, рекламними агентствами, розробниками комп’ютерних програм і баз даних для вирішення питань відносно маркетингової діяльності в інтернеті;
  • участь у розробці та затвердженні асортименту продукції;
  • розробка сучасних інноваційних інструментів інтернет-маркетингу для підтримки запланованих обсягів продажів;
  • організація та контроль за роботою підлеглого колективу відділу інтернет-маркетингу;
  • планування та проведення тренінгу та навчання для працівників відділу інтернет-маркетингу;
  • створення безпечного робочого середовища, контроль за дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.

Додаткові професійні завдання

  • участь у галузевих конференціях, нарадах та ярмарках;
  • вдосконалення власних знань в області інтернет-маркетингу і новітніх маркетингових інструментів.

Освіта.ua
12.04.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів