Керівник туристичного агентства

Керівник туристичного агентства організовує, керує та координує роботу туристичної фірми. Надає послуги індивідуальним та корпоративним клієнтам у сфері внутрішніх та закордонних туристичних і ділових поїздок.

Керівник відповідає за продаж туристичних турів, подорожей, поїздок тощо. Забезпечує виконання планів з продажів туристичного агентства та керує роботою співробітників турфірми.

Професійні обов’язки

  • розробка принципів ціноутворення для клієнтів на основі аналізу власних витрат туристичної агенції та ситуації на ринку туристичних послуг;
  • підготовка пропозицій для індивідуальних та корпоративних клієнтів щодо туристичних заходів;
  • залучення нових клієнтів турфірми, підтримка контактів з підрядниками, які співпрацюють з фірмою в питанні організації туристичних заходів;
  • налагодження співпраці з екскурсоводами, іншими туристичними агенціями, компаніями, що організовують туристичні поїздки, перевізниками, готелями, пансіонатами тощо;
  • організація та координація обслуговування індивідуальних та корпоративних клієнтів у сфері внутрішніх, закордонних туристичних та ділових подорожей;
  • контроль за виконанням фінансових планів турфірми;
  • розгляд скарг клієнтів туристичного агентства;
  • проведення рекламних заходів для просування пропозицій турфірми на ринку;
  • координація адміністративного забезпечення туристичного агентства, що здійснюється офісними працівниками та зовнішніми організаціями;
  • прийом нових працівників, розподіл обов'язків, визначення завдань та постійний нагляд за дотриманням правил внутрішнього розпорядку;
  • оцінка роботи підлеглих працівників та контроль за виконанням доведених планів продажів;
  • ведення обліку робочого часу для розрахунку заробітної плати;
  • проведення навчання з працівниками та створення необхідних умов для професійного розвитку співробітників;
  • укладання страхових договорів, передбачених законодавством;
  • представлення туристичної агенції у зовнішніх перемовинах і ділових відносинах;
  • підготовка звітів та презентацій про діяльність туристичного агентства для потреб правління та інвесторів;
  • дотримання принципів професійної етики, професійної таємниці, правових норм організації туристичних поїздок;
  • забезпечення підлеглого персоналу безпечним робочим місцем, турбота про дотримання принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.

Додаткові професійні завдання

  • проведення навчання працівників туристичного агентства;
  • турбота про позитивний імідж турфірми;
  • участь у туристичних конференціях, тематичних симпозіумах і нарадах.

Освіта.ua
12.04.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів