Керівник рекламного агентства

Керівник рекламного агентства керує і координує роботу рекламного агентства. Він розробляє та впроваджує стратегію розвитку агентства, бере участь у розробці та впровадженні коротко- та середньострокових планів.

Керівник рекламного агентства відповідає за фінансову діяльність агентства та досягнення планових завдань. Організовує та керує роботою підлеглого колективу.

Професійні обов’язки

  • розробка стратегічних планів діяльності рекламного агентства в коротко- та довгостроковій перспективі та контроль за їх виконанням;
  • контроль за створенням оперативних планів агентства та індивідуальних завдань для виконання окремими працівниками чи відділами агентства;
  • проведення рекламної кампанії з популяризації пропозицій агентства та залучення клієнтів у сфері рекламних послуг;
  • створення та контроль за реалізацією рекламних проектів для клієнтів, наприклад, розробка рекламної кампанії, підготовка рекламної діяльності, розробка торгівельних марок тощо;
  • контроль за виконанням ключових агентських проектів, у тому числі: нагляд і контроль за станом реалізації проекту, контроль за витратами на реалізацію проекту, нагляд за використанням ресурсів агентства тощо;
  • контроль за фінансовими результатами агентства в частині постійних витрат на операційну діяльність, виконання річного плану, витрат на зовнішні послуги, визначення перспективних напрямків для збільшення доходу, спрямованих на оптимізацію та управління ресурсами та витратами агентства;
  • представлення інтересів рекламного агентства у співпраці з клієнтами, постачальниками, інвесторами та іншими установами;
  • налагодження співпраці з субпідрядниками та контрагентами у реалізації рекламних проектів, таких як агентства зі зв’язків з громадськістю, організатори заходів, власники рекламних ЗМІ тощо;
  • підбір працівників для агентства відповідно до стратегії розвитку компанії та кваліфікаційних вимог;
  • управління роботою підлеглого колективу, включаючи розробку системи оплати мотиваційних виплат для працівників та контроль за їх дотриманням і впровадженням;
  • турбота про професійний ріст співробітників відповідно до стратегії розвитку агентства;
  • підготовка звітів та презентацій про діяльність рекламного агентства для внутрішніх потреб та інвесторів;
  • дотримання принципів професійної етики, забезпечення безпечного робочого середовища для підлеглого персоналу з дотриманням принципів охорони праці, техніки безпеки, застосування закону про протипожежний захист та охорону навколишнього середовища.

Додаткові професійні завдання

  • реалізація рекламних проектів відносно зв’язків з громадськістю;
  • участь у конкурсах та демонстраціях проектів рекламних кампаній.

Освіта.ua
12.04.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів