Мерчандайзер

Мерчандайзер відповідає за правильність та ефективність продажів, сприяє збільшенню обсягів реалізації товарів, рекламуючи товар та підвищуючи його привабливість.

Професія мерчандайзера пов’язана з комерційною діяльністю. Мета мерчандайзера – підвищити привабливість та цінність товару в очах потенційних покупців, що має збільшити його споживання. Мерчандайзер зобов'язаний знати та застосовувати елементарні принципи мерчандайзингу, мистецтво презентації, основи соціальної психології та механізми ефективного продажу товарів.

Завдання мерчандайзера включають контроль за вибором правильного способу реклами, представлення та упорядкування товарів, розміщення торгової марки або товару на прилавках чи полицях магазинів, забезпечення постійної наявності продукції на прилавках, перевірка термінів їх придатності, моніторинг обігу товару та поповнення запасів товарів на складі та в торгівельній мережі.

Професійні обов’язки

  • підготовка дизайнерського оформлення демонстрації товарів;
  • отримання продукції чи товарів, необхідних для підготовки демонстрації чи показу;
  • підготовка демонстрації виробів чи виставок відповідно до попередньо затвердженого плану;
  • контроль відповідності представлених товарів плану продажів, забезпечення позитивного іміджу товару, послуг чи бренду;
  • підготовка документації щодо результатів проведеної виставки;
  • організація робочого місця відповідно до принципів техніки безпеки, охорони праці, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.

Мерчандайзер повинен мати середню освіту з комерційним профілем та основними знаннями техніки продажу та маркетингу. Художня спеціалізована освіта буде бажаною у випадку роботи з промисловими та художніми виробами.

Підтвердженням навичок та знань, необхідних для роботи мерчандайзером, являються сертифікати про закінчені курси та професійне навчання, а також стажування на посаді торгового консультанта. Досвід роботи, який роботодавці часто вимагають для працевлаштування, є додатковим плюсом для влаштування на дану посаду.

Участь у тренінгах та конференціях у галузі мерчандайзингу, активних продажів, механізмів продажів на ринку для постійного удосконалення професійних знань збільшує шанси на працевлаштування мерчандайзером, а також збільшує можливості кар’єрного росту. Мерчандайзер, який бажає працювати в конкретній компанії, повинен знати галузеві особливості та специфіку організації.

Освіта.ua
25.03.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!