Фінансовий директор

Фінансовий директор відповідає за стратегію та фінансове становище організації, здійснює контроль і координує підготовку бюджету підприємства. Контролює результати економічної діяльності, здійснює контроль за правильністю ведення облікових записів відповідно до затверджених регламентів та процедур. Фінансовий директор оцінює ризики, розробляє рекомендації щодо покращення фінансової та інвестиційної діяльності підприємства чи організації.

Професійні обов’язки

  • формування та реалізація фінансової стратегії організації;
  • здійснення контролю за підготовкою консолідованої фінансової звітності та аналітичних звітів для правління компанії, керівництва, акціонерів, зовнішніх організацій тощо;
  • контроль за підготовкою річного бюджету та перспективних фінансових планів, контроль за їх виконанням;
  • відповідальність за функціонування відділу внутрішнього контролю організації;
  • оптимізація податкової політики підприємства;
  • оптимізація структури витрат та рівня оборотних активів організації, проведення оцінки інвестиційних проектів;
  • відповідальність за фінансову ліквідність організації, управління валютним ризиком, ризиком кредитних та інвестиційних угод;
  • встановлення контактів та співпраця з аудиторами, банками, страховими установами, інвесторами та податковими органами;
  • співпраця з відділом продажу при визначенні цін на продукцію або послуги;
  • нагляд за роботою фінансового відділу, бухгалтерського апарату, контролюючими підрозділами;
  • здійснення кадрової політики у підпорядкованих підрозділах: облік підлеглих працівників, контроль за виплатою заробітної плати і заохочення, підвищення їх кваліфікації та оновлення знань з бухгалтерського обліку, податкового права тощо;
  • співпраця з іншими членами керівництва та іншими відділами організації;
  • постійне підвищення рівня власної професійної підготовки та покращення знань у даній сфері;
  • забезпечення безпечного робочого середовища для підлеглого колективу, контроль за дотриманням трудового законодавства, правил охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.
  • щоденне управління та контроль за роботою підлеглого колективу.

Додаткові професійні завдання

  • побудова позитивного іміджу підприємства чи організації в зовнішньому середовищі;
  • участь у галузевих та спеціалізованих конференціях, семінарах і нарадах.

Освіта.ua
20.03.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів