Кар'єрний радник

Кар'єрний радник допомагає молодим спеціалістам, безробітним, студентам, людям з інвалідністю розпочати та будувати свою кар’єру. Допомагає вибирати необхідний рівень та напрямок подальшої освіти, професію та місце роботи з використанням індивідуальних та групових методів, що сприяють самопізнанню, отриманню інформації про існуючі професії. Радник співпрацює з роботодавцями щодо відбору кандидатів на посаду, державними службами зайнятості, іншими установами та організаціями ринку праці, закладами освіти, професійної підготовки та перепідготовки кадрів. Веде облік осіб, які звертаються за консультаціями, оцінює якість та контролює ефективність консультаційних послуг.

Професійні обов’язки

  • проведення досліджень соціальних інтересів, здібностей та рівня освіти за допомогою стандартизованих методів діагностики знань та професійних можливостей різних груп клієнтів;
  • збір даних, розробка, оновлення та управління навчальною та професійною інформацією з урахуванням сучасних засобів масової інформації та новітніх форм передачі інформації на ринку праці (Інтернет-бази даних, комп’ютерні програми, відеофільми тощо);
  • проведення семінарів з молоддю та дорослими, що сприяють плануванню кар’єри та активному пошуку роботи;
  • надання у всіх сферах діяльності індивідуальних та групових консультацій для полегшення вибору професії, працевлаштування чи зміни роботи, зміни професійної кваліфікації з використанням для цього спеціалізованих досліджень: психологічних, педагогічних та медичних;
  • надання навчальної та професійної інформації молоді, безробітним у питаннях, пов’язаних із пошуком роботи, у формі групових занять та індивідуальних консультацій;
  • надання консультацій вчителям та батькам, діти яких приймають освітні та професійні рішення;
  • ведення обліку людей, які звертаються за консультацією до кар’єрного радника;
  • надання інформації та співпраця з роботодавцями на ринку праці у відборі кандидатів на робочі місця, що потребують особливих психофізичних навичок та професійної підготовки;
  • аналіз та перевірка ефективності консультаційних послуг;
  • підвищення якості послуг з професійного консультування, участь у тренінгах, конференціях, семінарах;
  • співпраця з усіма організаціями та установами ринку праці, школами та закладами професійної освіти з метою допомоги молоді у виборі майбутньої професії і подальшого працевлаштування.

Додаткові професійні завдання

  • організація та участь у ярмарках професій та обміну досвідом, «Днях відкритих дверей» у різних навчальних закладах;
  • створення власних баз даних та мультимедійних презентацій з метою надання мультимедійних послуг;
  • підготовка посадових інструкцій, які цікавлять потенційних клієнтів;
  • управління приватними кадровими агенціями, консультаційними центрами з питань працевлаштування.

Освіта.ua
20.03.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Карина
Скажіть, будь ласка, згідно якого докумену цей текст або на що базується, джерело?