HR аналітик

HR аналітик збирає та узагальнює інформацію про робочі місця, аналізує їх ефективність та ініціює зміни для покращення функціонування робочої системи.

HR аналітик - це спеціаліст, який регулює процеси управління людськими ресурсами на підприємстві. Завдання аналітика полягає у встановленні та вивченні взаємозв'язків між матеріальним, організаційним та соціальним середовищем в організації. Аналітик збирає дані про робочі місця, класифікує їх, проводить стандартизацію робочих процесів, готує описи та характеристики спеціальностей та професій. Застосовує методи оцінки праці та ефективності роботи людини, вивчає взаємозв'язок між поведінкою та працездатністю працівників. HR фахівець розробляє принципи оплати праці, розміри ставок та окладів, готує звіти з питань оптимізації зайнятості та рекомендує зміни щодо ефективного використання трудових ресурсів. Надалі здійснює контроль за впровадженням затверджених змін на підприємстві. HR аналітик може працювати в приватному і в державному секторах. Аналітик з трудових ресурсів надає консультації в питанні впровадження систем оплати праці, управління людськими ресурсами, в організації та проектуванні робочого процесу. HR спеціаліст може обіймати наукові посади у сфері аналізу робочих процесів і трудових ресурсів.

Професійні обов’язки

  • здійснення аналізу роботи, професій та спеціальностей;
  • розробка опису та характеристик робочих процесів, професій та посад;
  • проведення стандартизації встановленого об’єму робіт на даній посаді;
  • використання методів оцінки праці та ефективності робочих процесів;
  • напрацювання рекомендацій щодо методів оптимізації роботи;
  • розробка системи оплати праці, розміру окладів та ставок;
  • складання аналітичних звітів та рекомендації щодо вдосконалення робочих процесів.
  • організація робочого місця відповідно до правил охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту, та охорони навколишнього середовища.

Претендентові на посаду HR аналітика необхідно мати вищу освіту в галузі психології, соціології, педагогіки зі спеціалізацією в управлінні трудовими процесами: трудова психологія, трудова соціологія, трудова педагогіка. Можлива наявність вищої освіти з інших наукових дисциплін, таких як економіка, інженерія, управління та організація або навчання в аспірантурі з управління людськими ресурсами.

HR аналітику знадобляться базові ділові знання, здобуті під час навчання або в процесі самоосвіти, та досвід роботи на посадах, пов'язаних з управлінням або розвитком людських ресурсів, не менше п’яти років.

Освіта.ua
16.03.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів