Фінансовий аналітик

Фінансовий аналітик бере участь у розробленні коротко- та довгострокових фінансових стратегій, у підготовці бюджету та контролі за його виконанням. Підтримує процес прийняття рішень з фінансових питань, готує фінансовий аналіз, розробляє методики та варіанти рішення, презентує остаточні висновки, співпрацює з фінансовими установами.

Професійні обов’язки

  • участь у процесі підготовки річного бюджету чи довготермінового фінансового плану, здійснення контролю за виконанням цих планів;
  • підготовка звітів та фінансових аналізів, аналіз рентабельності підприємств, організацій, продукції, регіонів тощо;
  • контроль за витратними статтями та співробітництво в цих питаннях з фінансовим відділом компанії;
  • проведення детальних аналізів фінансового стану компанії;
  • підготовка фінансових аналізів підприємств та інвестиційних проектів;
  • отримання та перевірка даних перед проведенням відповідного аналізу;
  • моніторинг та аналіз ситуації на фінансовому ринку та впливу цих змін на фінансовий стан компанії;
  • визначення проблем, пов'язаних з фінансовим становищем компанії;
  • проведення зовнішнього та внутрішнього фінансового аудиту компанії;
  • розробка фінансових моделей для аналізу інвестиційних проектів;
  • підготовка фінансових звітів для клієнтів;
  • подання фінансових звітів та заяв до керівництва компанії, які базуються на проведених фінансових аналізах;
  • напрацювання фінансових рекомендацій для покращення фінансової стабільності підприємства;
  • аналіз економічних прогнозів, визначення основних показників, оцінка фінансових відхилень на короткостроковий і довгостроковий період;
  • співпраця з інвестиційними компаніями, банками, страховими фірмами, податковими органами та іншими фінансовими установами;
  • побудова фінансових моделей з метою отримання або реструктуризації фінансування компанії;
  • підготовка техніко-економічного обґрунтування та аналіз економічної ефективності діяльності фірми;
  • підготовка документації для кредитування, фінансування виробничої діяльності компанії: інформаційні та аналітичні меморандуми, аналізи, презентації;
  • надання інформаційної та консультативної допомоги іншим фахівцям компанії;
  • моніторинг фінансових операцій, укладених договорів та підготовка фінансової документації для її підписання;
  • виконання довірених професійних завдань відповідно до чинного законодавства та забезпечення високої якості наданих послуг;
  • дотримання правил техніки безпеки, охорони праці, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.

Додаткові професійні навички

  • моніторинг фінансових результатів компанії.

Освіта.ua
16.03.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів