У якому форматі розпочинає навчання ваша школа?

Беріть участь в опитуванні Освіта.ua щодо початку навчального року

У якому форматі розпочинає навчання ваша школа?

Українські школи розпочинають новий навчальний рік. Навчальний процес у закладах середньої освіти може відбуватися в різних формах: онлайн, офлайн або змішаній.

Так, більшість шкіл Києва розпочне навчання офлайн. Про це повідомив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

За словами посадовця, працюватимуть в офлайн-режимі лише ті школи, де є укриття або такий об’єкт є поруч у пішій доступності.

Натомість школи Харкова розпочнуть навчальний рік дистанційно. Про це розповів міський голова Ігор Терехов.

Таким чином, вибір формату навчання в регіонах України залежить від конкретних умов на місцях.

Освіта.ua
30.08.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Чернівчани
Керівники на Буковині докладають дуже багато зусиль щоб у колективах сіяти розбрат. І взагалі на Буковині дуже активно обговорюється те, що СРСР незаконно відібрала Буковину у Румунії. Оскільки Буковина ніколи до України не належала. Прикро, але такі люди убогі розумом. Адже тільки маленька частина Буковини, переважно Підведена Буковина дійсно не була Україною. Решта Україна. Буковина це Україна. Так є. Подавляти погляди людей не має сенсу. Чим більше будете їх подавляти, тим все набуде нових оборотів. Владі треба намагатися наводити порядок. Усіма силами. Бо свавілля керівників до доброго не доведе.
учителька з Буковини
Буде дуже правильно, якщо школи на своїх сайтах виставлять копії дипломів вчителів. Це буде чесно перед батьками і перед самими собою. Бо директори у діловій документації такі професії вчителям приписують що інколи не снилося. Про це вже не рік пишуть і чесно кажучи ніхто вже не вірить, що це буде. Те що робиться, робиться за гроші. І не будь- кому, а угодним. Такі угодні - одиниці. А всі решта в шоці від того як таке під час війни можливо.
Батьки з Чернівців
Ми так само вважаємо, що навчання повинно бути очним. Ніхто хвору дитину не змушує ходити до школи. Якщо таки учень дуже хоче не відставати від програми, то вчителі можуть їм надіслати завдання для асинхронної роботи. Зрозумійте! По трохи починаються проблеми з електроенергією, а це означає що синхронне навчання може опинитися під загрозою, у нас залишається не багато виходів. Або школи перейдуть на асинхронне навчання, що звісно понизить якість знань. Або організовувати змішане очне навчання. І групами чи окремими класами ходити до школи. Як варіант можна чергувати очне і асинхронне навчання. Це ще йшло, куди не йшло. А більше виходів не бачимо. Також від себе хочемо дати поради тим громадам, які фінансово спроможні. Ставте на школи сонячні батареї. Кращої альтернативи немає. Можна купити генератори, але вони не на воді працюють.
директор Тернопільська об.
Якщо ми будемо дуже чесними, то ніколи не вийдемо з дистанційок. В мене в школі 375 учнів. Офіційно хворих ковідом 15. 3 класи відправили на тижневий карантин. Вони продовжують вчитися, але дистанційно. 75 учнів також хворіє, але ГРВІ. Тільки хворими вони ніде не рахуються. Батьки написали заяви і класні керівники кожного відпустили на скільки треба. Інакшого виходу, окрім занижувати статистику по хворих учнях, я не бачу. Якщо вимкнуть електроенергію геть, до поки буде тепло будемо ходити до школи. А підуть морози, то доведеться переходити на асинхронне навчання. Будуть вчителі ходити до роботи, будуть готувати учням завдання, закупимо до школи дизель-генератор. Тоді вчителі зможуть учням готувати презентації, пояснення, тести. Будемо забезпечувати навчальний процес усіма можливими силами. Це якщо вимкнуть електроенергію і буде дуже кепсько. А за сприятливих умов дистанційне навчання навіть не плануємо. Хіба буде багато ковідних хворих і 50% класів піде на карантин.
Батьки також
Для директор Тернопільська об.: Ми у свої роки вчилися, коли у класі було +5. А тепер не подуй на них! Добре одягатися і до школи! Уроки по 25 хвилин. Фізкультуру, труди, ОБЖ, музику, мистецтво асинхронно. І отак по трохи йти в школу. Якщо ви і решта школи опустите дітей, то наздогнати вже буде пізно. Хоч основні предмети і хоч тих хто хоче вчитися і бачить в освіті смисл, держава не має права опустити!
Коментувати
Батьки
Давайте шукати шляхів очного навчання в умовах карантину! Шостий день електроенергії майже не має. Яке може бути дистанційне навчання? Якщо раніше у нас були онлайн уроки, то тепер одні завдання і переписка між вчителями у чаті. Вважаємо так. Хто здоровий і добре себе почуває, той повинен ходити до школи. Хто хворий, той пролікується, а пізніше наздожене програму. Якщо навіть регіон, чи громада потрапить у "червону" зону організовувати змішане очне навчання. Одного тижня 1 половина класу ходить до школи вчиться і разом з тим отримує завдання на наступний тиждень. Іншого тижня - 2 половина класу ходить до школи, вчиться і отримує завдання на наступний тиждень. Вийде так. 1 половина очно, друга дистанційно асинхронно. 2 половина очно, перша дистанційно асинхронно. Розумійте не має іншого виходу. Ну не має! Тиждень, два ще можна погодития із завданнями у Viber і консультаціями у чаті. Бо це батареї без підзарядки витримують. Але не весь час. Дотримуватися дистанції, провітрювати класи т.д
освітяни
Пропонуємо повністю заборонити Viber в Україні. Наводимо аргументи. Підключили до Viber 2 комп’ютери, один ноутбук, здійснили декілька викликів, раховані повідомлення і вже чорний список. 200 учнів надіслали роботи, вже чорний список, здійснюємо груповий виклик, а там замість презентації чорний екран. На нашу думку такий застосунок в Україні має бути заборонний. Якщо не може бути як треба то не треба взагалі.
Якось так
Для освітяни: дивна логіка. Хіба вайбер розроблявся для потреб української освіти? З таким же успіхом можна вимагати заборонити в Україні холодильники, бо в них не дуже зручно проводити уроки. Спробуйте використовувати спеціалізовані застосунки. Ну, наприклад Google Classroom. Або пошукайте щось із пропонованого МОНом "ДИСТАНЦІЙНІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ, САМОРОЗВИТКУ ТА ОТРИМАННЯ ДОПОМОГИ Й ПЕРЕВІРЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ" за посиланням https://mon.gov.ua/ua/news/distancijni-platformi-dlya-navchannya-samorozvitku-ta-otrimannya-dopomogi-j-perevirenoyi-informaciyi
освітяни
На Android 4 Classroom? Не смішно!
Якось так
Для освітяни: але ж на вайбер мав забезпечити учасників навчального процесу сучасною технікою? Може претензії варто адресувати за належністю - Департаменту освіти чи МОН?
Коментувати