Як ви ставитеся до інтеграції предметів у школі?

Беріть участь в опитуванні Освіта.ua щодо інтеграції шкільних навчальних предметів 

Як ви ставитеся до інтеграції предметів у школі?

У новому Держстандарті базової середньої освіти передбачена можливість ухвалення школами рішень про викладання предметів або інтегрованих курсів. 

У Міністерстві освіти і науки звертають увагу на те, що якщо вчительська спільнота школи обере варіант інтеграції, до прикладу, української і зарубіжної літератури або історії України та всесвітньої історії, то кількість годин з кожного предмета не зменшиться, а може навіть і збільшуватися за рахунок перерозподілу годин між галузями.

Галузь може викладатись як окремий предмет, як кілька предметів, або ж окремі аспекти кількох галузей можуть бути об’єднані в інтегрований курс. Як окремі предмети, так і інтегровані курси в сукупності мають охопити всі обов’язкові результати навчання. Водночас інтеграція шкільних предметів не є обов’язковою.

«Рішення про вибір предметів або інтегрованих курсів приймає заклад освіти, зважаючи на кадровий потенціал школи. Рекомендована кількість навчальних годин, передбачена стандартом для кожної з освітніх галузей, не утискає жоден із предметів, тож його втілення не призведе до звільнення вчителів», – наголошують у Міністерстві освіти і науки.

 

Освіта.ua
22.10.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Кучер Ольга
Підтримую Andrew Brown. Додам. На мій погляд, інтеграція мае бути на уроці за потреби. А базові курси - фундамент професійної фаховоїосвіти освіти.
Andrew Brown
"Агенти змін", "модератори реформ" (які жахливі словосполучення!) і старі совдепівські кадри, які вдало "косять" під новаторів, остаточно доконають крихти позитиву, які залишилися у нашій кволій освіті. Інтеграція є одним із методів цього розвалу.
Засєкіна Тетяна
Абсолютно не коректно поставлено запитання. Навчальний предмет/інтегрований курс - це рівнозначні структурні елементи формування змісту. Практично не існує жодного навчального предмету, який би не був інтегрованим. Постійне протиставлення не сприяє правильному трактуванню педагогічної інтеграції. Це не лише інтегрований курс. Це й інтеграція знань!!!! Це й інтеграція форм і методів навчання!!! Ділити ми навчились добре! А хто допоможе дитині об’єднати знання у цілісність???
Марія
Супер! Вже давно викладаю літературу в історичному контексті і інтегрую історію в свій предмет. Учні бачать зв’язок між предметами, та розуміюсь, що вони не відірвані один від одного. Для тих, хто хоче зрозуміти, як це працює, почитайте про навчальну систему IB.
Небайдужий
Ага, мова, історія, аби навішати лапши на вуха. Об’єднувати будуть хімію, фізику та всі природничі науки, бо вчителів з цих предметів вже немає, дореформувались.
Михайло
МОН не виконує свої функції і своїми дурними опитуваннями робить видимість активної діяльності.
Віка
"Галузь може викладатись як окремий предмет, як кілька предметів"... Навіщо інтегрувати тоді? Знову видимість активної діяльності розумак???
Вікторія
ННГАТИВНО! Учителі-філологи незліченну кількість разів висловлювали свої думки проти інтеграції предметівв мовно-літературної галузі. Було підписано 10 колективних звернень, написано безліч листів, статей! Яке ще опитування потрібне?!
Світлана
Якщо кількість годин не зменшується, то я не проти. Наприклад, на уроці із зарубіжної літератури я об’єднала вивчення байкарів як зарубіжних, так і українських. Хоча в програмі цього нема. Але вони ж колись на тій же українській літературі всерівно це вчитимуть. То чому не варто їх об’єднати і порівняти?! Але, звичайно, на це треба по дві години додатково. Бо прочитати фізично не зможемо
Віка
Для Світлана: то робіть на уроці компаративн й аналіз творів( байок українських та зарубіжних письменників)! Навіщо інтегрувати???
Вікторія
Думаю, пані Світлана не зовсім розуміє, про що йдеться. На жаль...
Коментувати
unforgiven 2
Н е г а т и в н о ! Так само, як і до більшості моральних ідіотів, які працюють у міністерстві освіти і науки України!
Тетяна Кіба
"Вимоги до результатів навчання учнів визначено за такими освітніми галузями: мовно-літературна; математична; природнича; технологічна; інформатична; соціальна і здоров’язбережувальна; громадянська та історична; мистецька; фізична культура". Мене цікавить, як будуть оцінювати результат навчання: за галузями чи по предметах? Які записи будуть у атестатах? Але не здивуюсь сонечкам і хмаркам )))
ovv
Розробники Антидержстандарту трохи не знають математики. Як може збільшитись кількість годин на предмети, коли на галузь закладено сумарно менше, ніж є натепер?
Тетяна Кіба
Для ovv: "...до прикладу, української і зарубіжної літератури або історії України та всесвітньої історії, то кількість годин з кожного предмета не зменшиться, а може навіть і збільшуватися за рахунок перерозподілу годин між галузями" Їх навіть не бентежить, що приклади інтеграцій навели з ОДНІЄЇ галузі: у першому випадку - мовно-літературної, у другому - громадянської та історичної. Ой, біда...
Коментувати