Osvita.ua Новини Опитування на Освіта.ua Чи зможуть чиновники МОН відмовитись від впливу на вчителя?
Чи зможуть чиновники МОН відмовитись від впливу на вчителя?

Беріть участь в опитуванні Освіта.ua щодо впливу чиновників на освітній процес у школі

Чи зможуть чиновники МОН відмовитись від впливу на вчителя?

Попри заяви чиновників Міносвіти про зміну філософії діяльності школи та обіцянки щодо автономії і дебюрократизації навчальних закладів, освітнє відомство продовжує здійснювати безпосередній вплив на шкільний процес.

Цього разу Міністерство освіти і науки підтримало ініціативу одного із громадських об’єднань, завдяки чому навчальні заклади країни мають відсвяткувати Всесвітній день заощаджень 31 жовтня й взяти участь у Всеукраїнському просвітницькому заході «Тиждень фінансової грамотності в Україні», а також надати традиційні звіти про проведення заходів у вигляді фото, презентацій, текстової інформації, тощо.

Освіта.ua
28.10.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Новоселиця, Буковина
У нашій неньці люблять народ, як собак дражнити. Та ми введемо ЗНО 9 і 4 класі, як тільки запрацює реформа, так одразу. Авторитет учителя теж зміцнимо. "За царя опенька, коли Земля буде тоненька". Зарплата буде, як у Європі, тільки не уточняють якої саме історичної епохи. І так обманюють й без кінця обманюють. Ще дуже наболіло. Учителі мають йти на ЗНО бо не вміють учнів готувати. А ЗНАЙТЕ УЧИТЕЛІ, ЩО ВИ САМІ ВИННІ. ЙДЕ ДЕПАРТАМЕНТ МОНІТОРИТИ. ТО НЕХАЙ ПИШУТЬ УЧНІ ЙОГО НА ДВА І ТРИ. ВИ ЙДЕТЕ ШУКАЙТЕ ДОРІГ ЩОБ РЕЗУЛЬТАТИ БУЛИ ДОБРИМИ. А ПОТІМ ХТО ВИНЕН? УЧЕНЬ ГАРНИЙ, РОЗУМНИЙ ВИПРАВДОВУЄ СЕБЕ. ЛИШАЄТЬСЯ КРАЙНІЙ УЧИТЕЛЬ. ОТ ВАМ І ЗА ВАШІ ТРУДИ ЗНО. Кажу правду. Дістала вже ця робота учителя! Результативності на продажних олімпіадах нема. Починаєш проводити якісь заходи, на тебе дивляться як на опудало бо всі навченні, що можна і без цього. Хочеш підготувати дитину до олімпіади. А звідки її взяти. Одна дитина їде на 5 і 6 олімпіад. Хіба з неї візьмеш результативність.
Вольдемар Таврійський
Нічого не маю проти пані міністр освіти, але вона ще й представник політичної групи. Політики майже всі понтогони. Державні школи майже не фінансуються. Райво виглядять як шкідливі загрозливі паразити. Підручники роблять як попало, ще й на "вибір". На вчителя навішали всіх собак. У суспільстві культивується думка, що всі проблеми від вчителів. Всі чекають на чудо у вигляді нових молодих вчителів. Часто ці вчителі не відрізнять Карден від кардана. Та й мали вони на увазі працювати за такі гроші з сучасними дітьми. Реформа освіти потрібна, але нинішні зміни схожі на кінець будь-якої системи освіти без створення нової.
Ліцей №4 Чернівці
https://www.0372.ua/news/1871325 "Нам сьогодні плюнули в душу, - колектив Чернівецького ліцею № 4 спростовує всю інформацію, озвучену на сесії" www.0372.ua Прагну тільки одного, щоб суспільство почало поважати професію учителя.
александр македонский
это что-то из разряда: будут ли люди всегда честными
Букоивна, батьки учнів
У нас до такої міри жорстокі районні відділи освіти, що навіть паперу жаліють для того щоб нагородити сертифікатами усіх учнів, які брали участь у районних олімпіадах.
пане Миколо Хоменко,
на Вашу думку ЧОМУ в Україні мілліонери та люди з надфінансуванням колишні трійочники (там,де "ставимо 3 думаємо 2")? Цікава думка думаючої людини У напрямку "навіщо вчитися, он він не вчився а грошви в нього на всю країну вистачить" дивитися не будемо, бо то работа ОБС та інших ЗМІ,які напартачили, задля того аби... (Безголові, тобто)
Микола Хоменко
Треба подумати про мотивацію різних конкурсів і олімпіад. А також про мотивацію освіти взагалі. В основному у нас міліонери і багаті люди це колишні трійочники !
Кіцманчани, Буковина
Дуже хочемо сказати буквально декілька слів про олімпіади. По-перше, дійшли до висновку, що олімпіади потрібно проводити не в одній, а декількох школах. Наприклад у нашому районі до 6 шкільних автобусів. Один рік, дві одні школи, а інший наступні. Такого висновку дійшли після того, як зрозуміли наскільки господарі зловживають своїм становищем. Мало того, що підсовують своїм учням готові виконані завдання та відповіді, цього року відкрито перед іншими дозволяли користуватися телефонами. По- друге, зважаючи на те, що після закінчення олімпади всі відповіді надсилають, журі потрібно змінювати кожного року. Очевидно не совпадєніє. як тільки учитель потрапляє в цю шайку, одразу в нього починають з’являтися призові місця. По-третє, олімпіади взагалі треба відмінити. Діти бачуть цю несправедливість і розуміють, що держава вчить бути не чесними. Мабуть таке коїться у кожному районі. На Буковині вже пропонували щоб через директорів, кожен учитель мав змогу придбати призове місце. Мовчуть!
Ваші сусіди
Для Кіцманчани, Буковина: Чому ви свій кіцманчанський дебілізм у проведенні олімпіад узагальнюєте на всіх? Цікаво було б побачити, чи здатні написати олімпіадну роботу ті вчителі, які тут всіх критикують. Щось не дуже в це віриться.
Коментувати
Пипецьосвіті
А давайте дітей повиганяємо зі школи, щоб не заважали тупим чиновникам конкурси показувати. Під ногами путляються. Які ще уроки? КОНКУРСИ! І все...
2017
Добре конкурси, але коли не має переможців. Тоді кожен учасник викладається тільки в міру своєї компетентності та кваліфікації. Поняття "переможець" в першу чергу заохочує всіма красивими і не дуже красивими методами показати всім свою перевагу. Це гірше від всього. Якщо і має бути переможець, то один. А всі інші лауреати.
alex
працюю у відділі освіти. учителі не хочуть брати участь у конкурсах, говорять таку маячню як і всі Ви. проте коли стали фінансаово мотивувати участь у конкурсах , то вони між собою почали сваритися(всі хочуть брати участь, і непотрібні конкурси стали такими необхідними з їх слів , що здається без них- конкурсів неможливий освітній процес) ось і все :))))))))))))
Олег
Для alex: А хиба ви незгодні з тим, що кожна робота повинна бути чимось вмотивована. А участь у конкурсах - це великий шмат роботи, затрачений час і чому він повинен неоплачуватись. А грошові винагороди - це гарний мотиватор.
Вчитель
Для alex: Зверніть увагу на те, о котрій годині ви пишете цей та інший коментар. Наголошую! О 09:41. А про що це говорить? Що ви замість того, щоб займатися роботою, пишете коментарі. А "ледарі" , як ви називаєте вчителів, проводять уроки, виховні заходи, готують учнів до конкурсів, які напридумували такі самі як ви "труженікі". То ж хто з нас ледар??? Соромно, шановний працівник відділу освіти.
Коментувати
рор
вони задрали вже тими конкурсами, місячниками ,декадами і всім ііншим.Не має,ні бажання. ні сил все це терпіти вже.
тет-а-тет
у наш клас МОН дало парти і дошку. от хай стануть і зроблять свято. оформлять клас, костюми пошиють за свої, куплять фотокамеру(мої зарплати на неї не вистачить) і дадуть звіт, який треба оформити на тому комп’ютері, щодали вони вчителю. з "г" пряника не зліпиш
Тет-а-тет
Для тет-а-тет: Ви не Тет-а-тет, навіщо косите під мене, хоча я Вами згоден.
alex
ви шановний ледар
Вчитель
Для alex: ви, шановний, дійсно справжній ледар і безсовісна людина, яка зовсім не поважає людей. Мені б дуже хотілося взнати, який же ви педагог, подивитися на ті заходи, які підготували саме ви (пишу ви з маленької букви, бо не відчуваю поваги до такої людини, як ви). Мені, як вчителю, було дуже образливо читати ваші коментарі. Ви. людина, яка не достойна поваги.
Коментувати
Вчитель
Броварський район. Будь-яке свято, що проводиться повинно супроводжуватися фото-звітом, висвітлене на сайті закладу. Через день на скриньку присилають накази щодо проведення тих чи інших свят і по кожному звіт + форма у якій цей звіт повинен бути. Восени та весною двічі на місяць необхідно відзвітувати: яку територію прибрали, скільки дерев та кущів посадили, які парки та памятки прибрали. ШАНОВНІ ВІДДІЛИ ОСВІТИ - ВІДЧЕПІТЬСЯ ВІД НАС!!! Чи все для того щоб показати, яку важливу роботу ви виконуєте!!!
Тет-а-тет
Біда ще й у тому, що у нас в освіті немає авторитетних новаторів-реформаторів. Ми чи не єдина держава в Європі яка утримує АПН, але немає з неї ніякої користі.На протязі кількох років йшла дискусія навколо нового Закону про освіту, хоч один академік виступив зі своїм баченням? Понавидумували собі титулів, грошових надбавок і ходять з надутими щоками мало не тріснуть. Зате мистецтво словоблудства засвоїли прекрасно, прикриваючи свою непотрібність і неробство. Наша пед.наука існує сама по собі, а ми теж варимося у власному соці. Щоб в організації освіти настав прогрес потрібен двосторонній рух-знизу і зверху. Коли наше МОНУ це усвідомить?
Микола
Для кого свято під час канікул? Всі чекатимуть чергових папірців із звітом про проведені заходи. Суцільна показуха.
Ніна
Сьогодні в школі вчителям оголосили, тільки вдумайтеся , що вони не допрацьовують академічні години.Вчителі 1-х класів 10 хвилин, вчителі 2-3-4-х класів 5 хв.Не вчителі придумали таку тривалість уроків. А зважаючи на складність програми, нехай тривалість уроку буде 50 хвилин, то вчителі тоді встигнуть без напрягу виконати програму з дітьми у повному обсязі. Це що за "Брєд"? Ми ж не йдемо чай пити, ми весь час з дітьми.Ми готуємося до наступних уроків, ми слідкуємо за дітьми на перервах.Та в кінці кінців в туалет страшно відійти, щоб голови собі не поскручували.
Вчитель Чернігів
Для Ніна: Хто оголосив?Чому?
Критичне мислення
Шановна колеги! Ви, мабуть, не звернули увагу на зміни у Законі "Про загальну середню освіту", які викладені у прикінцевих статтях Закону "Про освіту". ось читаємо:• 5. Тривалість уроків у закладах освіти становить: у перших класах - 35 хвилин, у других - четвертих класах - 40 хвилин, у п’ятих - одинадцятих класах - 45 хвилин. Заклад освіти може обрати інші, крім уроку, форми організації освітнього процесу. • Різниця в часі навчальних годин перших - четвертих класів обов’язково обліковується і компенсується проведенням додаткових, індивідуальних занять та консультацій з учнями";
Коментувати
Алла
Спочатку звільніть всіх чиновників з минулого СРСР. В них застарілий погляд на все нове, можуть перекрутити будь-які зміни на свій лад, щоб тільки мати владу, впливати та тиснути на вчителів. Ми зараз не відчуваємо зменьшення тиску та контролю- вони посилюються. Створіть гарячу лінію та реагуйте на звернення вчителів!
Француз
Для Алла: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Система роботи відділів освіти стала комуно-диктаторська. Після затвердження Закону про освіту вони наче з "цепу" зірвалися. Без плану, наказу та попереднього попередження "вриваються" в заклади, в першу чергу беруть журнали, вишукують "блошки", погрози доганами та тим що школи самі не в змозі існувати без управлінської "надбудови". (Можливо це не всі відділи). У нас на Черкащині битує думка, що наша державна освіта не підніметься з колін без методичних "курників".
Коментувати
ОЛЕНА
Дуже прикро, але дебюрократизація шкіл залишається тільки на паперах. Керують школами люди, які не хочуть нічого змінювати. Їм подобається радянська система освіти, адже роками вони працювали за нею: школа розділюється навпіл-на підлабузників директора і звичайних учителів, які працюють. В районнних управліннях освіти теж прикривають все, бо для чого їм самим потім проблеми від МОН.Прикривають все і харчування дітей, і вчителів, які просто вже неадекватно викладають предмети, постійно кричать на дітей, і нещасні випадки, і ще усілякі проблеми аби тільки ніхто не дізнався!!! А ви говорите реформа!!! Причина в тому, що для молодих і ініціативних учителів немає місця у школах,або вони не хочуть працювати за такі гроші. А пенсіонери вже звикли до цієї роботи і їм вигідно отримувати і пенсію і зарплату, а що знатимуть діти їх мало хвилює. З ким починати реформу і як??? Початок медичної реформи непоганий, а в освіті нічого не видно, бо на місцях у школах нічого не змінилося.
також ОЛена
Для ОЛЕНА: Мабуть Ви молодий , талановитий медичний працівник, якому не дають "розвернутися" у школі. Хочу нагадати Вам ,що вік людини швидко зростає і дуже скоро і Ви будете пенсіонеркою. До речі мені до пенсії ще 15 років, а ви мені нагадуєте дуже самовпевнену , недооцінену людину
Коментувати
Буковина, Батьки
Читаючи новий закон дійшли до деяких важливих висновків. Прийшов час як слід взятися за освіту учителів. Тут не дарма було сказано. "Джунглям дали возможность рулить". Це кого тепер будуть приймати до школи працювати? Хочемо попередню репліку доповнити. "Колгосп дружба". Навіть уявити не можемо щоб до наших діток йшли особи без педосвіти, чи принаймні фахової освіти. Якщо вже така значна проблема оприлюднити документи про освіту на сайтах шкіл. То може у кожній школі організують куток з такою інформацією. Нам оцінок не потрібно, а тільки копію тих сторінок де вказана кваліфікація та профправа. Закономірні вимоги. Вони через довантаження своїх, доведуть хороших учителів, а ті у свою чергу будуть звільнятися. Що тоді отримаємо ми? Рівень навчання опуститься нижче за той, який є сьогодні.
Буковина, Батьки
Хтось уявляє школу де директор та, заступники навіть уяви не мають що працюють за структурою 8 годинного робочого дня. А точніше 40 годин на тиждень. Лише це для деяких блазнів ДОН нічого не говорить. Бачити того не бачили, але Укрпошта вже скоро випустить спеціальні іменні конверти. Як інакше пояснити той безлад який панує в освіті. Закликаємо усіх батьків до цих речей ставитися серйозно. Інколи фраза "довантаження" заслуговує на особливу увагу. Часто так стається і замість навчання, учні отримують непотрібні учительські моралі, товсті зошити конспектів з підручника, жодних пояснень навчального матеріалу або ще краще дискусії на життєві теми, бесіди про майбутнє. Систематичні контрольні, самостійні, тести, опитування. І - головне, по матеріалу, який учитель не уважав за потрібне пояснити. Це очевидно нам саме таку хочуть запропонувати школу майбутнього.
Буковина, Батьки
Де замість учити і виховувати, учителі повинні навчитися робити вигляд, що працюють, а учні вірогідно так само мають вдавати з себе розумних, кмітливих, допитливих. Правильно підказали одні активісти. Більшій частині батьківської спільноти однаково. Але принципово давайте не будемо закривати очі. Людина без освіти - гірше колхозу. Жодної етики, поваги до учнів, розуміння того як має відбуватися навчальний процес. Вони дійсно вміють демонструвати себе, як хороших учителів. На перервах, чи за межами уроків це звичайно правильно. Але треба вчити учнів. І робити свою роботу якісно. Повторюємо, принципово не залишаємо усе так, як нам хочуть підкинути. "Кіт у мішку" - от правильна назва реформи.
Буковина, Батьки
"У Чернівецькій ЗОШ №27 отруїлося 55 дітей: проводиться санітарно-епідеміологічне розслідування". http://bukinfo.com.ua/show/news?lid=97134
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!