Osvita.ua Новини Опитування на Освіта.ua Чи необхідним є ЗНО для випускників коледжів?
Чи необхідним є ЗНО для випускників коледжів?

Беріть участь в опитуванні Освіта.ua щодо необхідності провадження ЗНО для випускників коледжів

Чи необхідним є ЗНО для випускників коледжів?

Починаючи з 2018 року державну підсумкову атестацію у формі ЗНО складатимуть випускники професійно-технічних училищ і коледжів. Про відповідне рішення повідомив директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим Карандій. За його словами, кращі результати цьогорічного тестування з усіх предметів продемонстрували випускники шкіл 2017 року, трохи нижчі – випускники минулих років, а найнижчі результати ЗНО отримали випускники інших закладів системи загальної освіти, зокрема, професійно-технічних навчальних закладів, спеціальних шкіл, коледжів і вечірніх шкіл.

 

Освіта.ua
10.08.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
cos
Для Ollesia. Шановні абітурієнти, якщо у вас є гроші і нeма розуму—приходьтe до МАУП. Тут з вас викачають гроші, алe знань ви нeотримуєтe. Викладачі вам будуть раді. Приходьтe, нe пожалкуєтe. Алe нe забувайтe головнe—всe чeсно і прозоро, так як такого корупційного унівeрситeту в нашій дeржаві ви нідe нe знайдeтe. Раді вас бачити з оригіналами докумeнтів.
Ollesia
ЗНО не потрібно вводити після коледжу. Краще поверніть вступні іспити до вищих навчальних закладів. Кожна приймальна комісія чесно та прозоро вирішить, який відсоток абітурієнтів вступить до ВНЗ. Абітурієнти, приходьте до МАУП. Подавайте до нас оригінали документів. Це самий кращий університет з найкращими викладачами, який дає якісні та європейські знання. Випускники дуже задоволені по закінченню університету. Приходьте, і ви не пожалкуєте. Це самий чесний університет- такого не знайдете ніде в Україні.
cos
Наприклад, набравла абітурієнтка 170-190 балів, але не пройшла на фармацію чи на інший факультет медичного ВНЗ на бюджет, але пройшла до педагогічного на викладача початкових класів, значить вона підніме прохідний бал на бюджет на цю спеціальність, і більш розумні абітурієнти отримають можливість навчатися за бюджетні кошти.Це дуже добре.
cos
По-тертє, зробити прохідний бал на медичні спеціальності 150 з трьох предметів. Багато абітурієнтів будуть вимушені таким чином йти на педагогічні спеціальності. Таким чином на бюджеті будуть навчатися не слабкі абітурієнти з 100-120 балами, а абітурієнти з мінімальним значенням 140 на бюджеті, бо сильніші абітурієнти, які хотіли вступити на медичні спеціальності створять конкурс на бюджетне місце. Кількість бюджетних місць можна і не скорочувати в такому випадку, так як конкурс розіграється не поганий (бо багато абітурієнтів можуть набрати 160-170 з двох предметів, а третій 140-145), а ті, хто раніше вступали на бюджет (110-130) вже не зможуть отримати бюджетне місце таким чином, і їхні позиції займуть більш розумні абітурієнти, які хотіли вступити до медичного ВНЗ, але в них не вийшло, бо трохи не дотянули.
cos
Пропоную МОН підвищити конкурс на педагогічні спеціальності. По-перше, для цього рекомендую, щоб випускники коледжів вступали не на третій курс за скороченою програмою, а на перший (бакалавр), як і звичайні абітурієнти (просто зарахувати таким абітурієнти ті дисципліни, які вони вивчали, а ті, які вони не вивчали нехай вивчають разом з тими студентами, які поступили на перший курс після шкіл). По-друге, необхідно зробити, щоб той, хто здавав перший предмет українську мову, другий предмет математику, третій предмет історію або біологію могли подати заяви тільки на педагогічні або медичні факультети. Спеціальності такі- стоматологія, медицина, лікувальна справа, охорона здоров’я, педіатрія, медична психологія, фармація, початкова освіта, дошкільна освіта, психологія, історія, біологія, хімія. На інші факультети дисципліна біологія не діє.
N
Для cos: Та конкурси не піднімаються чи опускаються зверху. Вони формуються на підставі поданих заяв. Якщо він не високий, то й піднімати нічого.
cos
Правильно, алe кількість заяв то збільшиться в пeдагогічні ВНЗ за рахунок мeдичних унівeрситeтів (за рахунок тих, хто нeнабрав 3 прeдмeта по 150 балів— а таких нeмало). Значить і конкурс на бюджeт на пeдагогічні спeціальності збільшиться в кілька раз, а ось кількість бюджeтних місць на пeд.спeціальності залишити стільки само (нe скорочувати і нe збільшувати, і абітурієнти з високими балами будуть вчитися на бюджeті нe тільки в мeдичних, а і в пeдагогічних ВНЗ (наприклад, нe той, що лeдь набрав 100 балів на ЗНО, а 170-190-бальник). Цe.дужe хороша ідeя щодо підвищeння прохідного на мeдичні спeціальності. Конкурeнція в пeд.вузи підвищeться при вступі в рази таким чином.
Коментувати
а своё мнение
без разницы, Анна, почему дети идут в коледж-за знаниями, за профессией или чтобы попасть в ВУз на второй курс. А вот ЗНО после 9 класса следует вводить для того, чтобы по результатам ЗНО направлять детей - либо в старшую академическую школу, то бишь академический лицей, либо в профессиональную школу,то бишь в ПТУ, либо в коледж. Но сделать это надо таким образом, чтобы результат ЗНО давал РЕАЛЬНУЮ возможность направления дальнейшей судьбы.Не будет этого, не будет ничего. А для подобного направления необходимо хорошо прописать, пусть закон,который распределяет детей ПО НАЛИЧИЮ ЗНАНИЙ в голове (не в инете, а то набегут сейчас те,кто позволяет им пользоваться при контроле знаний,а это 90% всех учителей,а после и ЗНО хотят при помощи проводить, мол "эпоха инета")
Гость
Для а своё мнение: Хіба учителі вигадали ГДЗ до підручників та посібників? З власної практики можу вам сказати. Часу для того щоб всім дати власні завдання не завжди вистачає.
а своё мнение
Для Гость: ))))))), а каким боком здесь ГДЗ ? Проверить знания всегда есть вариант. Главное, НЕ позволять НИЧЕМ пользоваться. НО как так??? Вы имеете себе представить, чтобы 90% учителей решили проверить РЕАЛЬНЫЕ знания своих учеников? Не смешите... Эта страна обречена. Учителям главное - собственное спокойствие, поскольку проверка РЕАЛЬНЫХ знаний подтвердит их профНЕПРИГОДНОСТЬ
cos
Для Гость: Шановний гость, дозвольтe будь—ласка і мeні вставити п’ять копійок щодо надання кожному учнeві індивідуальних завдань. Якщо ви викладач матeматики чи фізики (наприклад), то можна на комп’ютeрі набрати пeрший і другий варіант завдань для учнів у microsoft word, потім скопійувати і вставити разів 10 ці самі варіанти (цe робиться контрл—с та контрл—в). Після цього у скопійованих копіях 1 варіанту змінюємо на цифри 3,5,7,9,...,2х (1,3,5,7 або 9) а у парних варіантів двійку на 4,6,8,10,...,2х (2,4,6,8). Для пeршого і другого умову залишаємо, а для трeтього, чeтвeртого і т.д варіантів просто змінюємо трошки умову, або поставити інші просто напросто числа для обрахунків Наприклад, для пeршого і трeтього варіанта початок умови однаковий, алe кінeць трохи змінити Спільна умова Можe бути так: знайти довжину вeктора АВ, якщо Для 1-го варіанту А (3,4,6), В (5,9,11) Для 3 —го А (4,6,8), В (7,9,17). Для 5-го А (6,15,7), В (4,12,3). Для 7,9,11,.. аналогічно подібні цифри.
Коментувати
Олена Фоміна
Не варто запроаджувати ЗНО поголовно для всіх категорій лише для того, щоб "порівняти рівень знань" випускників загальноосвітніх і профільних закладів, адже і так ясно, що вони будуть суттєво відрізнятись, а по-іншому і бути не може. По-перше, в ПТУ в основному ідуть діти, які не тягнули шкільну програму, то як вони здадуть ЗНО всім і так ясно. Випускники коледжів вивчають шкільну програму лише на першому курсі за рівнем стандарту і за три роки професійної підготовки шкільну програму вже майже забувають і зосереджуються на професійній підготовці (практика, диплом та ін.). А випускники шкіл весь 10-11 клас готуються до ЗНО з репетиторами, бо їм треба вступати до ВУЗів. По-друге, більшість випускників ПТУ і коледжів не ідуть далі вчитись в ВУЗи, а ідуть відразу на роботу. То виникає питання: навіщо на ці "порівняння" витрачати державні кошти і що власне порівнювати? Невже теоретичні знання випускників шкіл важливіші, ніж практичні навички випускників профільних закладів? Може краще вкласти ці...
Anna
Для Олена Фоміна: очень многие идут в колледж чтобы потом без ЗНО поступить в вуз на бюджет (сразу на второй курс), ибо понимают что с ЗНО они никогда никуда не поступят. Стоит вводить ЗНО для тех кто хочет после колледжа поступить в универ
Олена Фоміна
Для Anna: То що ви пропонуєте, із-за цих декількох дітей, які нібито пішли в коледж, щоб не здавати ЗНО, тепер витратити шалені державні кошти, щоб всіх змусити поголовно здати це ЗНО? І чому ви вирішишили, що всі після коледжів ідуть на 2-й курс і відразу на бюджет? Це зовсім не так, адже бюджетних місць дається дуже мало, а в основному ідуть на контракт за скороченою формою навчання або довчаються заочно і теж платно. Мої діти навчались в коледжі і пішли вони туди за професією, а не щоб уникнути ЗНО. Я дуже задоволена тими професійними якостями, які дав коледж і не бачу ніякої потреби в тому, щоб вони здавали ЗНО по шкільним предметам. Якщо вже на то пішло і без поголовного ЗНО ніяк прожити не можна, то нехай зроблять ЗНО по фаховим дисциплінам.
Николай Иванов
Для Anna: на технические специальности многих периферийных вузов уже много лет наблюдается недобор. Его закрывают за счет поступающих из колледжей и техникумов на 2-й/3-й курс. Если эту лазейку прикрыть, то начнутся повальные сокращения преподавателей. С одной стороны это логично и хорошо, с другой это безвозвратная утрата определенного сектора в.о. в определенном регионе.
Коментувати
Ірина
Для випускників Пту ЗНО не варто вводити,діти можливо не вчаться,але свою спеціальність добре знають і виходять непоганими майстрами . Тай їхня мета не вищий навчальний заклад,а бодай якась спеціальність ,щоб заробляти гроші. А для випускників коледжів вважаю ,що так.Нікому не секрет,що багато хто останнім часом саме туди всупає,щоб не здавати ЗНО і проступити в виш,ще й глузують з тих хто вчився в 1о - 11 класі (ти здавай, а ми і так туди поступимо після коледжу і зразу на ІІ курс)
Друзілла Галицька
Для Ірина: це правда. В мене у друзів син, рівень знань якого в школі не дозволяв навіть мріяти про вищу освіту, зараз вчиться в університеті на бюджеті. Туди він пройшов так: пту (не зміг вступити в технікум на бюджет), далі 2 роки в технікумі (через фахове випробування), далі виш. Коли випускники технікумів ідуть на 2-3 курс через фахове випробування, вони пропускають найскладніший 1-й курс (із загальними дисциплінами, які вони не вивчали ні в технікумі ні у виші), а починають вчити те, шо вони вже й так знають (основи професійних знань), що знову ставить їх у нерівне положення з тими хто вступає після 11 класу. Гадаю треба змінити сам підхід навчання у виші. Має бути для студента сталий перелік дисциплін з мінімальною кількістю годин, які треба освоїти, аби отримати диплом. І випускник технікуму має вивчити ті предмети, яких у нього не було в технікумі не залежно від того на якому курсі вони викладаються
Коментувати
Студентка
Встановлювати певну форму контролю потрібно, але ЗНО - це не варіант зовсім. ЗНО не є ефективним засобом перевірки наявних знань у студентів. Більшість осіб при виконанні тестів намагаються вгадати правильну відповідь, не посилаючись на свої знання, що ніяким чином не впливає на розвиток їх здібностей, а навпаки затупляє їх. Можна впровадити схожу на процедуру ЗНО (організаційна сторона) форму контролю, яка полягатиме в наданні студентам декількох питань, які вирішуватимуться наданням письмової відповіді. Таким чином, "засоби виправдають мету".
Олена Ковальчук
Для Студентка: Вы что опросили всех студентов, и они вам ответили,что пытались угадать,всезнающая вы наша. Судя по вашему комментарию, в школе вы слабо учились,пытаетесь доказать несостоятельность ЗНО, а ЗНО дало возможность умным деткам поступить на бюджет в ВУЗы,в которые раньше проходили по блату, а сейчас за "бабки".
Коментувати
Тамара Самброс
МОН наче з неба впало - не розуміє різницю між учнями ПТУ і звичайними школярами.В ПТУ йдуть ті , хто не хоче/не може/не вміє навчатися. Їх мета - отримати стипендію та інші соціальні виплати (ПТУ давно вже стали притулком для дітей з бідних або/та проблемних сімей). Для таких учнів взагалі треба спецільні програми писати, щоб вивчити основи граматики та табличку множення. А МОН робить вигляд, ніби займається корисними нововведеннями! Не соромно?
Anna
Для Тамара Самброс: в колледж идут чтобы потом в универ без зно сразу на второй курс поступить. Так что нужно либо вводить поступление после колледжа на общих основаниях, либо вводить зно после колледжа, все просто))
Коментувати
Galina
Українська мова та література, як і усі шкільні предмети, вивчаються на 1 курсі, скорочено. Мета середньої спеціальної освіти - підготувати спеціалістів за фахом плюс атестат, який дає можливість продовжити навчання за фахом у виші, або здобути нову спеціальність. Після 9 класу всі здавали у школі ДПА, для вступу далі був диктант з української мови та математику з дуже складними рівнями запитань. Тепер ще раз?
Anna
Для Galina: все мы знаем как это ДПА сдается, точнее списывается. Если введут ДПА после 9 класса в форме Зно, ок, если нет, то вперед сдавать зно после колледжа
Коментувати
Dmytro Trykozenko
Це обов’язково потрібно робити. Потрібно контролювати яку якість освіти надають не тільки школи, а й інші заклади. А то в останній час занадто все зосереджено на шкільній освіті, а інші наче і не причом.
Николай Иванов
Для Dmytro Trykozenko: так если фундамент гнилой, о чем можно говорить?
Олена Фоміна
Для Dmytro Trykozenko: То нехай перевіряють професійні навички, а не шкільні знання! Адже основна мета професійних закладів - дати дітям професії, навчити їх працюати практично, а не теоретично, як в школі. Школи і професійні заклади порівнювати по шкільним теоретичним занням - це якась дурість і нісенітниця. Контроль звісно повинен бути, але не таким чином. Можна, наприклад, зробити фаховий іспит у формі ЗНО і по ньому вже приймати далі в ВУЗ, а не шкільні знання перевіряти у випускників 4-го курсу коледжу, які вже зосередились на практиці і написанні диплома. ЗНО в ПТУ і коледжах - це даремне витрачання державних грошей!
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!