Osvita.ua Новини Опитування на Освіта.ua Чи отримали ви допомогу від «гарячих ліній» МОН?
Чи отримали ви допомогу від «гарячих ліній» МОН?

Беріть участь в опитуванні Освіта.ua щодо якості консультативної допомоги вступникам від МОН

Чи отримали ви допомогу від «гарячих ліній» МОН?

Чиновники Міністерства освіти стверджують, що абітурієнти, у яких виникли запитання щодо роботи системи електронного вступу мають можливість скористатись «гарячими» телефонними лініями та отримати вичерпну інформацію та допомогу.

 

Освіта.ua
19.07.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Андрій Салюк
Не правильно сформульоване запитання: чи дозвонилися ви на сплячу лінію МОН?
Данка
Хтось знає як вирішити ситуацію, коли електронній заяві ВНЗ присвоїв статус: "зареєстровано у вищому навчальному заклад" і на цьому все. ТОбто статус не змінюється вже цілий тиждень. А мало б вже бути "Допущено до конкурсу", або інший статус з поясненнями. Що в такому випадку робити?
Іван
Для Данка: Чекати.
ОЛЕНА
Ви дивились себе в рейтингових списках. Напевно ви там вже є. Якщо ні -чекати.
Коментувати
Елизавета
Коли буде надана рекомендацiя на зарахування на контракт? В яких числах? Чи можна привезти оригiнали документiв ранiше(з 1серпня)?
Мирослава
Надіслала лист електронною поштою. Відповідь прийшла оперативно і технічну помилку було усунуто.
Наталія
на яку електронну пошту потрібно відправляти повідомлення?
Лариса
Скористалась порадами гарячої лінінії толкові поради, результату не видно, бо в вузах нуль компетентності, правда в Богомольця на своєму місці працюють чітко, і порадили. і дослухались, і вирішили. Електронну пошту не читають скрізь. Враження ... завал.
Лєна
гарячі лінії не працюють. зайнято постійно, навіть після завершення робочого часу, що викликає впевненність в тому, що слухавка просто знята і ніхто піднімати навіть і не думає!
Оксана Кузьминська
"Гарячі лінії" постійно зайняті. Не можливо додзвонитися. Написала на електронну пошту. Четвертий день - тиша. Дякую.
Татьяна Дорошенко
Для Оксана Кузьминська: Та сама ситуація(
Коментувати
Svetlana Ilchenko
Горячі лінії не відповідали, а ел. пошта ,на відміну від телефонів, і особисто пан Шаров О. дуже допомогли моїй донці.Дякуємо.
Артур
Для Svetlana Ilchenko: дбре вашій ,,донці,,..
Коментувати
Наталия
Робот на горячей линии ставил меня в очередь 3 раза. С 20-го места...... и помощь я не получила:(. Зачем такие линии?
Aleks
Для Наталия: те ж саме було. чекав-чекав поки з’єднає а коли я був першим каже ви зараз 20й. і знов вниз. і так 3 рази.
Коментувати
Сенатор
Та нікого ваша думка і відповіді не цікавлять. Такого роду опитування це лише один з психологічних прийомів які покликані для заспокоєння знервованих абітурієнтів та їх батьків.
Олена
Гарячі лінії не відповідають, час в телефонній черзі 50 хв, потім голос сповіщає " виникла помилка". Додзвонитися змогли лише в прес службу МОН. Там поговорили ввічливо, підказали адрес пошти, куди можна звертатися. Через добу прийшла відповідь на пошту - " спробуйте зараз" . Виглядає як знущання та неповага , враховуючи кількість попередніх спроб
Людмила
Додзонитись неможливо, на листи по електронній пошті відповіді не приходять. тільки нервів забирає ця вступна кампанія. Мобільні телефони весь час зайняті, на стаціонарні ще є можливість додзонитись, але дуже довго: дуже радісно, коли повідомляють що ти перший і ... тут же знову двадцятий. Це якийсь жас! Одні збої, затягування, очікування...
Серякова Світлана
Для Людмила: в нас та сама проблема. Сьогодні дзвонили з 09:00 а поговорили з оператором десь біля 14:00 Дзвонили паралельно з трьох телефонів. Особливо позабавило місце в черзі . Коли з першого тебе перекидають на двадцяте. І так 7 РАЗ Це просто жах!!!!
Коментувати
Наталія
Додзвонитись неможливо. Лише марно потрачений час. Хоча деякі вузи прекрасно організували роботу приймальних комісій, які давали відповіді на запитання щодо вступу.
Марічка
Для Наталія: Для Иван Кузьма: це не гаряча лінія, це - громовідвід, тому і не відповідає. Де ви бачили розмовляючий громовідвід???
Коментувати
Петро Іванович
На пряме, чітке запитання по контексту відповідь була такого плану:,,Ще раз детально перечитайте всі правила".Чоловік навіть не розумів суті.
Елена
Нет,телефоны заняты,а с электронной почты уже три дня ждём ответ,задали вопросы с трёх почтовых адресов не наодин не пришел ответ.
Zoryana
від МОН - так, від ЄДЕБО - ні (неможливо додзвонитися)
Иван Кузьма
Від гарячої лінії консультацію отримати неможливо. Є свідомі особистості в МОН, які дають консультації в соцмережах.
Ото ж бо
Для Иван Кузьма: То не свідомі особистості в соцмережах вам допомагають, то свідомі батьки минулого року вступу з гірким досвім і сивим волоссям, чесно шкода вас, діти
Не вперше
Для Ото ж бо - в минулому році було все значно простіше. Для Івана Кузьми - в соц.мережах є підтримка вступників - нічого спільного з МОН. І особисто від себе - ні консультації в телефонному режимі, ні відповіді на електронний лист не отримали. Цьогоріч вступна кампанія - це жах і для вступників, і для батьків. Як і сніг, вступна кампанія почалась несподівано.
ми з 2016
Для Не вперше: А ви - везунчик, одначе, хоч i минулорiчний..
Коментувати
анастасія
чорт знає що . міносвіти облажалось як завжди . і ще все на " пєтю" скидають . пєтя винен ,але не той
Наталія
Якщо говорити мовою пріоритетів - це 0. Навіщо писати телефони ніби-то гарячої лінії, якщо жоден не відповідає. Ганьба роботі МОН. Починаючи з завдань в ЗНО, роботи апеляційної комісії та подачі документів. Ганьба.
математик
Для Наталія: Щоб виконувати завдання ЗНО потрібно не байдикувати в школі,не шукайте крайніх
Svetlana Ilchenko
Для математик: Как можно составлять вопросы ответы на который ВСЕ верны( Укр. лит), или вопрос состоит в цетиров. текста учебника(История) или вопрос по постмодерну с неизвестным автором не из шк. программы(для детей ,которые готовятся на филологию(прфильн. уровень)) Как можно было допустить 16 год с 17 к конкурсу и не дать однотипное ЗНО, а наоборот усложнить,в результате 16 год(по другому считался бал) имеет преимущества перед 17. Я считаю это неправильным .А вступит. мероприятия комментиров вообще сложно.
Олександр
Не знаю, як там на гарячих лініях, але спробував поговорити з працівниками МОН - дуже ввічливі і привітні працівники, але вічливо і привітно посилали від одного працівника до іншого, аж поки не вийшов на того, якому звонив спочатку, спробував друге коло - та ж кортина, хіба що послідовність інша. Допомоги по телефону чи по електонній пошті, як правило, нуль - дешевше поїхати і побігати по цьому колу
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!