Osvita.ua Новини Опитування на Освіта.ua Чи варто скасувати конкурси до перших класів?
Чи варто скасувати конкурси до перших класів?

Беріть участь в опитуванні Освіта.ua щодо конкурсного зарахування дітей до школи

Чи варто скасувати конкурси до перших класів?

Міністр освіти і науки Лілія Гриневич заявила, що зараз в України існує жахлива нерівність у початковій школі, коли дітей за незрозумілими конкурсами відбирають у спеціалізовані школи, де вони мають значно більше годин на вивчення предметів і на них виділяється більше грошей. Вона також висловила переконання, що визначити сильні сторони дитини у шість років практично неможливо.

 

Освіта.ua
02.06.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
фарисейство,оно во всём
фарисейство. Кстати, когда-то была борьба "ЧТОБЫ НЕ БЫЛО БЕДНЫХ". А о багатых это Вам кто-то придумал, и в голову вбил. Как гвоздь.За советских времён детям начальства меНдалей не давали. А сегодня мендаль-разменная монета. Покупается и продаётся. Цену лишь определить для каждой школы. Экзаменов в обычные школы НЕ было. И парты для всех одинаковые - что детям начхальства, что детям подчинённых. Что мы имеем сегодня. Квит "новую школу" в Киеве открывал))))))))))). ДЛЯ КОГО? Забудте. Мы в начале феодализма. Готовимся...
А вы, кстати, чьих «кровей» будете?
Для фарисейство,оно во всём: В статье речь шла о средней школе, а не о вузе. Лично я свидетельствую, что дочь секретаря райкома получила золотую «миНдаль» по окончании школы только благодаря папе. Не всем «повезло» быть свидетелями подобных ситуаций, начальства было меньше, чем простого люду. Опять же, дети начальства, (такое совпадение), всегда «поступали» в «благородные» вузы, как они сами говорили: «Здесь, в вузе, одни «позвонки». А те, кто ностальгирует по «безукоризненному советскому прошлому» либо сами из «начальственно-партийного» рода, либо совсем невежественные.. либо «фарисеи».
Ваш секретарь - ДУРАК
Для А вы, кстати, чьих «кровей» будете?: но не все вокруг дураки. И у руля тоже. Хотя да, дураков там поболе будет. И их виднее остальным. А умные либо пытались что-то делать, либо НЕ пёрли туда, как прут сегодня. ВОт и имеем... страна в заднице
Коментувати
Фарисейство
За радянських часів «формально» усі були рівні. А насправді? Чи могли, скажімо, «звичайних» дітей зарахувати до 1 класу де працювали дружина та донька Щербицького, (першого секретаря КПУ), чи туди, де навчалися діти працівників КДБ чи інших високо-посадовців? Відповідь: «Звичайно, ні». Навіть працювати «вчителем» з вулиці нікого не брали. Нерівність була і буде. А вирішити питання можна підійшовши з іншого боку: Доведіть фінансування звичайних шкіл до рівня «особливих» і усі діти отримають рівні можливості. А конкурс завжди буде, (формальний чи ні), там, де краще ніж в інших. ЗАБЕЗПЕЧТЕ високу якість життя/навчання усім! Давайте прагнути, щоб усі були багаті та щасливі! Колись уже була боротьба за те, щоб не було багатих. Чим усе скінчилося?
просто вчитель
Для Фарисейство: Навчалася в інституті разом з дітьми директорів фабрик,заводів,партійної номенклатури,колгоспників,робітників.Ставлення з боку викладачів до всіх було однакове . Хватить уже плювати у минуле, а то так суспільство, "щоб усі були багаті та щасливі!",ніколи не побудуєте.
А ви про що?
Так, дійсно, за радянських часів, були рознарядки «на колгоспно-робітничий» процент в партії, у вузі, але чомусь дітей начальників різних рівнів було в рази більше, ніж «простих» дітей з колгоспу, та і з «простих» міських шкіл ніхто в «міжнародний» вуз не попадав, хіба-що в сільськогосподарський. Але там своє було «начальство» з дітками. Це ви якраз і самі підтвердили, що з вами вчились діти різних начальників, а не діти робітників, колгоспників, двірників…
На всякий случай
Для просто вчитель: Фарисейство = лицемерие, ханжество
Коментувати
Бабушка
Абсолютно адекватные вопросы на тестах. Посмотрите на площадках, какие дети бывают! И хотите что бы ваши внуки или дети вместе с ними за партой сидели? А ведь не делать, не учить, не заниматься легче, и если а школе таких соучеников много, что ожидает меньшинство нормальных?
Іванченко юлія Василівна
Дві голови, шість ніг, один хвіст.Що це? чи , може, хто це? Оце один з тестів для вступу в клас ІНТЕЛЕКТ!!! Що чекає Ваших дітей і моїх онуків років так через п’ять???
Загадки треба знати
Для Іванченко юлія Василівна: Це - вершник на коні. І якщо ваша дитина (як і ви) до цього не додумалася, то їй місце у звичайному класі, а не серед інтелектуалів. Туди конкурсів немає. Вгамуйте свої амбіції.
это в 6 лет интеллектуал?
Вы вообще в своём уме? Или
Кстати…
Моцарту было 4 года, корда он музыку начал писать…
Коментувати
0brains
У кого є проблеми з результатами/оцінюванням зно з багатьох предметів, вам туди---> http://catcut.net/DbH8
Леонідович
"дітей... відбирають у спеціалізовані школи,... і на них виділяється більше грошей." ВИДІЛЯЙТЕ НА ВСІХ ОДИНАКОВО ГРОШЕЙ. Не в конкурсах проблема. Якщо в якійсь школі краща якість освіти, і там навчатись багато бажаючих, то конкурс просто необхідний, бо неможливо навчатись у класах по 150 дітей. З держави ВИДІЛЯЙТЕ НА ВСІХ ОДИНАКОВО ГРОШЕЙ а далі особиста справа кожного.
anton2000
Конкурса в первый класс боятся те родители, которые детьми 6 лет не занимались, а перед родными и друзьями стыдно, стыдно признаться, что свой ребенок не развит. Если в класс посадить 30 детей, среди которых есть очень развитые и совсем не развитые (а так может быть согласно новой концепции), то на выходе из младшей школы мы получим усреднённое нечто. Это смерть науки в Украине.
Леонідович
Для anton2000: мертвые не умирают
Бабочка-белянка (капустница)
Для anton2000: Антон, но ведь подумай- зачем у детей забирать детство. Начальная школа должна научить читать, калиграфично и без ошибок писать, считать и решать примеры и задачи. Разве что узнать (не конкурс, а проверочная работа), насколько ребенок развит и что он знает. С этим могу согласится.
Коментувати
Анна
які ще конкурси? нормальна дитина у першому класі повинна тіки кружечки та палички вчитись малювати, а ви хочете з них овочей зробити
Юля Іванчук
В 6 років і справді майже нереально визначити здібності дитини. А в ліцеї, на мою думку, потрібно набирати дітей з 7-8 класу, коли здібності дитини більш-менш видно і їх можна оцінити.
Наталя, психолог
Продовжу. Нормально розвинена дитина взагалі не отримує «стресу» на співбесіді, їй всі завдання цікаві. Батьки влаштовують істерики - чого не берете до школи? Ми два роки ходили на підготовку, швидко пишемо, вміємо ділити тризначні числа! А навіщо це їй у 6 років? Якщо сам не займаєшся дитиною, не готовий розвивати її допитливість, грати, активно спілкуватися з нею, то не тягни її до гімназії. Бо ти це робиш не для дитини, а для СВОГО статусу у знайомих. А дитині все одно там буде некомфортно поряд з більш розвиненими дітьми, вона ж через твою батьківську лінь не завжди зможе навіть тягнутися за кращими дітками, бо немає з чого вдома брати ресурс. Тоді веди дитину до звичайної районної школи,там взагалі немає співбесід. А якщо у неї зірка в лобі ввімкнеться, то буде відмінником і там.
Іванченко юлія Василівна
Для Наталя, психолог: Вибачте, якщо я помиляюся, ну інколи звичайна районна школа може дати дитині такі знання, що дітям, які навчаються в ГІМНАЗІЇ, навіть і не снилося. І зовсім безкоштовно! А статуси? Коми вони потрібні, коли йде мова про наше майбутнє поколіннья, яке буде жити після нас.Майбутнього у підростаючого покоління немає. І це просто ЖАХ!!!Треба щось міняти.Хто знає які що???
Коментувати
Наталя, психолог
Співбесіда потрібна,але не дитині,а батькам! Щоб вони побачили, чого дитина не вміє, що не може, і до школи попрацювали. Несумлінні батьки взагалі тепер не розвиватимуть дитину перед школою,переклавши це на вчителя. А так хоч якусь увагу приділять малюку,щоб підготувати до школи. Бо сьогодні садочки не готують діток,як раніше,в "погані радянські часи",тоді була розроблена ціла система передшкільної підготовки,і у садочку розвивали не так навчальні навички,як загальну обізнаність,допитливість дитини. А тепер батьки не готові самостійно цим займатися,але готові платити розвивальним центрам шалені гроші в обмін на навички письма та читання, рахунку,англійської,а насправді дитина може не знати елементарно назв дерев,комах,не вміє придумувати історії,навіть за картинками,не може описати предмет,не відрізняє категорії "добре" і "погано". І саме про це запитують на співбесідах, саме з цим багажем дитина має йти до школи.
Pasufik
Ще не народився такий, який би забезпечив всесвітню справедливість. Ми постійно сушимо собі голову, як придумати фільтри для слабших, хитрих та нахабних і завжди її програємо. Причина - в аморальності більшої частини суспільства, яке давно вирішило для себе, що жити чесно та про-справедливості не прибутково. Непомірні бажання та ложні амбіції застеляють людям очі, а нахабство спонукає претендувати на не заслужене місце у суспільстві. Одні споживають їжу щоб жити, а багато інших живуть щоб їсти. Подолаємо тваринні інстинкти - станемо людьми, не подолаємо -будемо перегризати один одному горло. Ми хочемо платити однакові податки, але нам дуже подобається їх перерозподіляти на користь "вибраних", хоча на той світ ще ніхто не взяв ані однієї молекули.
Елена
Тестирование при приеме в первый класс-это абсурд. Очень часто получается так, что родители гонятся за престижностью, готовят детей к первому классу, что вызывает восторг у окружающих, мол "какой умненький", но в дальнейшем процессе обучения ребенок стопорится на уже достигнутом и проявляет средний уровень развития или низкую мотивацию к обучению. Очень часто получается, что "слабенькие" детки раскрываются в процессе обучения.
Skeleton
"вызывает восторг у окружающих, мол "какой умненький", но в дальнейшем процессе обучения ребенок стопорится на уже достигнутом и проявляет средний уровень развития" - подтверждаю. По своему опыту, причём. Лучше развиваться постепенно.
Анна Перша
Мені завжди шкода отих "умненьких",а особливо-їхніх батьків, які приписують своїм чадам неймовірні обдарованості, а потім звинувачують педагогів у некомпетентності. Обдарованих не так вже й багато, а геніїв-одиниці! Обдаровані в педагоги не йдуть! І ще-батьки! Придивляйтеся до своїх чад, говоріть з ними, цікавтеся оточенням дітей, вчіть їх спілкуватися з іншими "всякими" дітьми і ходіть на батьківські збори, бо вже дістало оте "не виходить ".
Svetlana
Если говорить о всегосударственном принципе справедливости - младшие школьники долны получать одинаковое образование, то следует вообще отделить младшую школу от средней. Это, по идее, должны быть отдельные школы с единой программой и одинаковой почасовой нагрузкой, возможно даже с обязательным закреплением детей к школе по месту жительству. И тогда начнёт подниматься вопрос о качестве преподавания, равного финансирования и т.п.
Коментувати
anton2000
Отмена конкурса в гимназии и лицеи окончательно убьет образование. Естественно-научное образование уже практически убили, теперь добьют вообще все.
Ну, здравствуйте.
Для anton2000: У нас это называется :"Вы издеваетесь". В расхожем мнении это стёб. Или Вы на полном сурьёзе? Оcобенно понравилась фраза "это убьёт образование". А оно что, ещё не убито?)))))))))))
anton2000
Для Ну, здравствуйте.: А вы не заметили слово "окончательно"? Остатки ещё ведь пока трепыхаются.
да я в принципе о
Для anton2000: конкурсах в гимназии и лицеи... Полностью убившие образование. Ну и, несколько для себя, о другом
Коментувати
Олександр
На превеликий жаль, ті конкурси роблять деякі речі: 1. Право на освіту зменшується. 2. Цими конкурсами зловживають посадові особи школи. Вибачте, але в такому разі дітей мало не на ссорти розбивають. Всі мають бути рівні. Краще б забезпечити просто школи в районах, щоб всі мали доступ до неї і все.
Валентина
А якщо в класі до 40 дітей...? Чи може йти мова про якісну освіту? Гарна освіта для дитини, іі майбутнє-ось що повинно турбувати саме батьків. Люблячі і турботливі батьки з раннього дитинства контролюють розвиток своєї дитини. Всі діти повинні отримати базову освіту в початковій школі .Якщо ввести конкурс до 1 класу, то куди діти дітей з відсталим розвитком? Держава поступово закриває спеціальні навчальні заклади для таких дітей.
Svetlana
Для Валентина: согласна. Нереально качествонно обучать детей в переполненых классах. Относительно инклюзивных детей. У нас происходят чудесные преващения: интернаты закрывают, дети приходят в школы и они уже не инклюзивные, а просто дети, требующие интенсивной педагогической коррекции. Да, создаются для них отдельные классы, и в такие классы обязательно попадают дети, требующие дополнительного внимания: с проявлениями агрессии, неадекватного поведения... В классе даже из 11 человек, два-три таких педагогически запущенных ребёнка делают погоду, мешая обучать остальных ребят. Где же педагог, который должен сопровождать инклюзивных детей??? А он просто не полагается, т.к. дети в классе ИПК уже не являются инклюзивными. С другой стороны педагоги. Если начали формировать классы для детей с ЗПР, почему их не обучают работать с такими детьми??? Дефектология не преподаётся ни в педучилищах, ни в пед вузах, тем более такой предмет не предусмотрен в университетах.
Коментувати
Леся, а давайте
тестирование в ясли проводить. Ребёнок тянется к знаниям, игрушки называет, цвета знает, аснию будут ползать какие-то не... , не умеющиена горшок проситься, не умеющие игрушку на место поставить, не умеющие себя назвать. Нет, мне нравится идея тестирования по яслям - креативненько так. Сегодня ведь главное - креативность(в смысле - новшество). Закреативим (в смысле - создадим что-то новое), а... Конкурс в ясли... (когда люди не разумеют, ЧТО они чворят, тогда такой бардак и получается. НУ прямо как у нас)
Леся
Кто хочет учиться тот будет это делать. Вопрос в другом. Если ребенок способный, тянется к знаниям а в классе вместе с ним 70 % детей которые пришли в школу по месту жительства и плывут по течению, не делают д.з., срывают уроки и т.д. Учитель не может дать больше детям которые хотят знать а подстраивается под основную массу детей. ? Как быть? Может давайте отменим вступительные компании в вышли. Пускай кто куда хочет туда и идёт. Я против отмены. В наше тяжёлое время надо учиться и тестирование стимулирует и родителей в том числе больше времени уделять детям.
Михайло
Для Леся: Потрібно добиватись зменшення учнів в класі до 10-15,тоді буде навчання ефективним,доросла людина не живе в ідеальному суспільстві,її оточують й розумні,й,вибачте,дУрні,тому навчання комунікації теж грає дуже важливу роль.
тата
Погоджуюсь з Михайлом. Найбiльша бiда- переповненi класи.
Valery Hrytsyshynn
а що робити вчителю-предметнику, не класоводові, якщо в 1 клас прийшла дитина з потребою в інклюзивній освіті. Інші діти жахаються від неадекватної реакції та особливих вигуків дитини з особливими потребами. Якби то фізичні вади-то жодних проблем..... А це-з психо-емоційним відхиленням.... А інклюзивна освіта набуває популярності в міністерських колах((((((((((( А психотравми у здорових дітей не беруться до уваги...((( Хоч згоден, що всі мають мати рівні права на освіту.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!