Osvita.ua Новини Опитування на Освіта.ua Чи потрібен Україні іноземний досвід в освіті?
Чи потрібен Україні іноземний досвід в освіті?

Беріть участь в опитуванні Oсвітa.ua щодо необхідності залучення іноземного досвіду в освіті

Чи потрібен Україні іноземний досвід в освіті?

Українські освітяни активно долучаються до вивчення освітніх систем інших країн та знайомляться з педагогічним досвідом своїх колег з-за кордону. Після відвідання інших країн вчителі охоче діляться набутим досвідом, що викликає жвавий інтерес і обговорення.

 

Освіта.ua
21.03.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Anton
Україні варто запроваджувати іноземний досвід фінансування шкіл та оплати праці (наприклад, досвід Німеччини, Швейцарії, Норвегії,...).
Aleks
Досвід Дисергейта в Україні Джерела: "Дисергейт" призывает отозвать 3-х членов НАЗЯВО http://ru.osvita.ua/vnz/54275/ "Дисергейт" оприлюднив переможців "Академічної негідності року" http://studiarium.net/page/564-disergejt-opriljudniv-peremozhciv-akademichnoyi-negidnosti-roku У вчених закінчується терпіння - Кабмін прикриває високопоставлених плагіаторів http://studiarium.net/page/563-u-vchenih-zakinchuyetsja-terpinnja-kabmin-prikrivaye-visokopostavlenih-plagiatoriv Дисергейт визначає найбільшого плагіатора року http://studiarium.net/page/550-disergejt-viznachaye-najbilshogo-plagiatora-roku Крім дисертації, Лілія Гриневич отримала від держслужби в КМДА і квартиру площею 102,7 кв. м. як бонус ? http://fb-ua.com/krim-disertacii-liliya-grinevich-otrim/ Наукові статті Л. Гриневич: рух по второваній доріжці http://false-science.ucoz.ua/news/naukovi_statti_l_grinevich_rukh_po_vtorovanij_dorizhci/2016-11-17-36
Наталия Куделя
Проучившись 3 года в украинском университете, а потом получив степень бакалавра и магистра в Германии, я могу сравнить систему образования обеих стран. Разница - колоссальная. Я обеими руками ЗА то, чтобы в Украине применялся иностранный опыт преподавания. Украины только выиграет от этого! Сейчас я сама работаю в немецком университете и вижу, как сложно учиться нашим студентам.. а все - из-за огромной разницы в системе образования.
Skjeld
Потрібен , але в розумних межах. Адже переймаючи чийсь досвід не потрібно його повністю копіювати. Бо Україна і наприклад певна європейська держава, на реформи якої найчастіше звертає увагу наше МОН є кардинально відмінними, різні менталітети, аксіологія, фінансові можливості народу та держави.
людина
Усе пізнається в порівнянні: зробіть експериментальні класи в Україні (навчають українські вчителі) та в якійсь країні Європи (навчають їхні вчителі) й через чітко визначений час проведіть однаковий контроль знань учнів цих класів, а вже тоді розглагольствуйте про всі за і проти запровадження іноземного досвіду.
Владимир Белый
Я бачу ситуацію так, що ГОЛОВНОГО з іноземного досвіду у нас чи не всі не хочуть бачити - жодна закордонна система освіти з поза меж пострадянського простору не допускає поблажливого ставлення до списування чи плагіату, а тому апріорі не може бути неефективною. Якісна освіта не досягається там, де є можливим отримати документ про якби досягнуий освітній рівень освіти "на халяву" чи обманом. Крім того, оцінювання рівня освіченості здійснюється лише у площині вміння учнем/студентом ЗАСТОСОВУВАТИ знання, а не на рівні фіксації знання ним якихось формальних теоретичних знань чи фактів тощо. І з цим у нас "як до Києва рачки". Сподівання на освітні "квести" є спробою прикрити непорядність в освіті зовнішніми афектними діями, що кардинально розходиться з фундаментальною основою освіти - високий рівень моральності (порядності) системи. Саме останнє є її першим робочим інструментом, а не ті чи інші форми здійснення та організації справи, бо вони як були, так і будуть завжди різними.
Сергій
Одне із головних завдань школи за кордоном — виховувати національну еліту. У них там на керівних посадах тільки ті, хто виріс серед свого народу, знає аж до дрібниць його спосіб життя, звичаї, мову, смаки, всі плюси і всі мінуси. І ніколи — іноземці. Чи потрібний нам такий «досвід»? Треба думати…
Інна
Можливо, варто взяти деякі елементи, які адаптувати до нашої системи, але копіювати повністю не варто. У нашій освіті є багато гарного, наші фахівці завжди цінувалися. Для чого брати чиєсь, коли є своє- хороше. Варто цінувати своє і вдосконалювати, а не міняти постійно і безсистемно.
Українська вчителька
На мою думку, це не коректне запитання, бо однозначно тут неможливо людині відповісти! Звісно, що переймати кращий досвід необхідно, але ж на практиці відбувається все навпаки! Чому до цих пір не можуть вирішити питання з наповнювальністю ( в дит.садочках Данії вихователь відповідає за 7 дітей і це в старшій групі)? Чому в дит.закладах коври та м’які іграшки? Всім відомо, що за 1 рік-це джерело інфекції! Чому у нас повально замовчують вологість повітря в дит.закладах, а не користуються ультрофіолетовими зволожувачами повітря? Це злочини перед нашими дітьми, які ми з вами не вирішуємо сьогодні зовсім!Таких "чому" безліч! А нову розрекламовану хрестоматію для 1,2 класів хтось відкривав- там же жахи! Хто дозволив тому безрукому художнику виконувати ілюстрації? А тексти? Яку інформаційну чи виховну цінність несуть ті тексти? Якби мені пропонували такі книги у 1 класі, то я б читати не любила б по сьогодні !!!
Бадечка, Вы пристал
на мою точку зрения? Возвращаемся в 37? Ну что ж, китайцы посмотрели на нас, теперь мы смотрим на Китай. Всё крутится по кругу (или по спирали?). Система образования - она тому способствует...
Игорь Соломонов
Нам потрібно повернутися у 1985 - 91 рік і від того відштовхуватися. Це написані підручники та учбовий план. Передові типа інформатика це звичайно не торкатиметься.
Олена
Треба навчатися та свого не цуратися. Іноземний досвід дає можливість покращити власний український досвід. Там дійсно багато цікавого для покращення власної освіти.
Ірина Краєвська
Так. Обов’язково потрібно перебирати досвіт країн, які в освітянських рейтингах знаходяться на перших місцях. Це насамперед Фінляндія, Сінгапур, Голандія. Але хочу наголосити, що слід брати з досвіду "краще" з різних країн, поєднуючи з нашим , а не калькувати. Бо це приведе тільки до повного розвалу і хаосу в освіті. Потрібно так, як в Сінгапурі: спочатку підготувати спеціалістів, а потім робити зміни. Зміни на папері не означають зміни у школі.
Бадя
Конче необхідно залучити китайський досвід, і в освіті, і в інших галузях. А саме : в тій його частині, де чиновників вішають за хабарі й відкати. Чогось мені здається , що поможе....
ігор
Іноземний досвід важливий, але його потрібно перепустити через розумний український фільтр. Наприклад дозволити дітям користуватися довідковою літературою на всіх екзаменах, - тоді не списували б, і вчилися логічно думати. Такий досвід є у фінів.
Анна
Важливо не вдаватись до радикальних змін, плавно запозичувати перевірений досвід
Світлана
Вважаю, що варто! Але, разом з тим, слід зберегти і наші кращі досягнення та традиції! Особливо, це стосується дошкільної освіти. Наші "міні-школи" слід реформувати до рівня "дитячого садка". Вимоги до молодших школярів спрощуються, а от дошкільники скоро знатимуть точно більше за них. Зрозуміло, що дошкільний вік сенситивний майже для всіх важливих навичок, та мені здається, що скоро буде щось на кшталт: "нічого про все". Можливо, проблема в тому, що у нас садок- це НАВЧАЛЬНО-виховний заклад, а не навпаки :)

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!