В Україні проведуть кампанію з популяризації профосвіти

МОН запускає кампанію, метою якої є зміна ставлення людей до професійної освіти

В Україні проведуть кампанію з популяризації профосвіти

Міністерство освіти і науки запускає іміджеву комунікаційну кампанію, метою якої є зміна ставлення підлітків та дорослих до професійної освіти.

Кампанія «Все працює завдяки нам» містить 8 історій молодих випускників профтехів, які розповідають про свій шлях до професії, її цінність та значення.

За словами міністра освіти і науки Сергія Шкарлета, саме руками випускників профтехів будуть відбудовані мости на півдні та сході України, вироблені деталі для заводів на Донбасі та проведено інтернет у відбудовані квартири.

«Країна дуже потребує фахівців робітничих професій, адже це той тил, який допомагає боротися зі злом та перемагати його», – зазначає міністр.

Серед матеріалів кампанії: головне промовідео, яке транслюватиметься на телебаченні, та 8 деталізованих відео з історіями героїв. Також будуть розміщені сітілайти та борди у найбільших містах України.

Важливою складовою кампанії «Все працює завдяки нам» стане діджитал-реклама, яку запустять у ютубі, інстаграмі та фейсбуці.

Окремим напрямом проєкту стане інфлюенс-маркетинг, тобто промокампанія на сторінках у соціальних мережах блогерів та інфлюенсерів.

Також кампанія дає можливість кожному робітнику приєднатися і нагадати про важливість своєї роботи. Для цього було створено конструктор етикеток: він дозволяє будь-кому розробити персоналізований стікер, який можна клеїти на свої вироби і таким чином сповіщати, що це працює завдяки робітнику, а не само собою.

Освіта.ua
15.08.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
За-раза
ПТУ позакривали, а тут вони кампанії проводять, щоб їм грошей відсипали для популяризації.
Юля
Треба не тільки презентації робити, а і фінансувати розвиток профтехосвіти, щоб якість навчання забезпечувала випускників-спеціалістів!