Змагання Олімпійської віртуальної серії у 2022 році скасовано
PR

МОК планував щороку проводити змагання, проте через події у світі в цьому році змагання не відбудуться

Змагання Олімпійської віртуальної серії у 2022 році скасовано

Міжнародний олімпійський комітет планував щорічне проведення Олімпійської віртуальної серії, проте через події у світі в цьому році змагання не відбудуться.

Змагання Олімпійської віртуальної серії – це дуже важлива подія у світі кіберспорту й потужний поштовх до майбутніх яскравих подій за участю Міжнародного олімпійського комітету та всесвітньо відомих розробників ігрових платформ та гравців.

Як відомо, перша у світовій історії віртуальна Олімпіада була проведена у травні 2021 року перед традиційними Іграми, що відбулись наприкінці липня в Токіо.

За словами голови Міжнародного олімпійського Комітету Томаса Баха, основною метою організації віртуальних Олімпійських змагань є популяризація спорту серед молоді.

«Гравці дуже старанно тренувались та готувались до цих змагань, адже можливість взаємодіяти Міжнародним олімпійським комітетом – це чудова нагода показати свої здібності світу й налагодити комунікацію. Звичайно ж, до участі у Олімпійській віртуальній серії допускались лише учасники, що досягли 18-річного віку. Всього у змаганнях узяли участь близько 250 000 спортсменів», – зазначив Томас Бах.

Так, програма змагань складається з п'яти олімпійських видів спорту: бейсбол, велоспорт, автоспорт, парусний спорт та гребля.

Очікується, що в майбутньому до змагань також можуть додати теніс, футбол, баскетбол та боротьбу. Тому варто продовжувати слідкувати за новинами світу віртуального спорту на Fragster й чекати на більш насичену подіями наступну віртуальну серію.

Усі охочі мали змогу дивитись трансляцію віртуальних змагань, адже в організації змагань були задіяні відомі ігрові платформи: Konami Digital Entertainment, eBaseball Powerful Pro Baseball 2020, Gran Turismo, Polyphony Digital, Virtual Regatta, Zwift.

В організації Олімпійської віртуальної серії також узяли участь п’ять молодіжних спортивних федерацій. У змаганнях брали участь кіберспортсмени з усього світу. Трансляція фінального дня змагань з усіх дисциплін тривала понад 10 годин.

Змагання з греблі стали єдиною подією, що відбулася не на ігровій платформі, а в офлайн форматі. Вирішальним запливом стала гонка Ріо – Токіо довжиною більше 18 000 кілометрів й тривалістю 21 день. Переможець прибув до фінішу раніше свого супротивника лише на 21 секунду. Цей заплив мав також благодійну мету: зібрані кошти передали до Олімпійського фонду допомоги біженцям.

Змагання з автоспорту проходили на спеціально розробленій для цього заходу трасі. Для того щоб потрапити у фінал, гравці зі всього світу намагались показати найкращий час проходження заїзду по колу. Світовий фінал автогонки відбувся 23 травня 2021 року, і до нього увійшли 16 учасників з різних країн.

До велогонки долучилися спортсмени з усього світу; вона тривала понад 24 години. Пліч-о-пліч з учасниками за перемогу змагались також світові зірки велоспорту: Анна Мірс, Кріс Хой, Фабіан Канчеллара та багато інших.

Освіта.ua
20.06.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів