У МОН розповіли про відновлення казначейського обслуговування на ТОТ

У МОН надали алгоритми дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства

У МОН розповіли про відновлення казначейського обслуговування на ТОТ

У МОН надали алгоритми дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства у разі перебування на тимчасово окупованій території та відсутності посадових осіб із правом підпису фінансових документів або відсутності ключів електронного цифрового підпису.

Так, у разі відсутності посадових осіб із правом першого / другого підпису фінансових документів необхідно призначити нових посадових осіб (керівник, бухгалтер).

У разі відсутності ключів електронного цифрового підпису (під‘єднання до системи дистанційного обслуговування) необхідно створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, які містять необхідну в подальшому первинну бухгалтерську інформацію.

Далі алгоритми передбачають звернення до органу Казначейства на підконтрольній українській владі території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надання необхідних документів.

Після цього необхідно згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території.

Наступним кроком має бути налаштувати під‘єднання до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» та відновлення роботи.

У Міністерстві освіти наголосили, що протягом часу, необхідного для оформлення ключів ЕЦП, документи для оплати можна надавати до органів Казначейства на паперових носіях.

Освіта.ua
09.05.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів