Україна розпочала кампанію з підтримки осиротілих дітей

Кампанія «Дитина не сама» покликана допомогти дітям, які залишилися без піклування дорослих

Україна розпочала кампанію з підтримки осиротілих дітей

В Україні стартувала кампанія «Дитина не сама», покликана допомогти дітям, які залишилися без піклування дорослих.

Про це повідомили в Офісі Президента.

Метою загальнонаціональної інформаційної кампанії «Дитина не сама: інструкція з турботи» є привернення уваги суспільства до порушення прав дітей під час війни та надання вичерпної інформації, як розв’язувати ці проблеми.

Зокрема, йдеться про права дітей, які через війну залишилися без піклування батьків та потребують турботи й тимчасового дому.

Кампанія доноситиме інформацію про те, як правильно підтримувати й захищати права дітей, котрі залишилися без батьківського піклування, а також надасть інструкції з тимчасового влаштування дітей у сім’ї.

За словами міністра соціальної політики України Марини Лазебної, кількість дітей, які залишилися без батьківського піклування та перебувають у небезпеці, зростає.

«Насамперед це діти з регіонів, у яких відбуваються активні бойові дії, бомбардування житлових кварталів. Чат-бот @dytyna_ne_sama_bot («Дитина не сама») є інструментом для дорослих, завдяки якому можна допомогти дитині, яка загубилася, залишилася без батьківського піклування, тимчасово прихистити її у своїй сім'ї», – зазначила Марина Лазебна.

Кампанія допоможе популяризувати чат-бот «Дитина не сама» у Telegram, який дає змогу українським сім’ям та іноземним організаціям подати заявку до служб у справах дітей про готовність тимчасово влаштувати юних громадян.

Так, заявку у чат-боті залишили вже понад 15 тисяч українських сімей та більш як півтисячі іноземних організацій.

У чат-боті також містяться інструкції для тих, хто загубив або знайшов дитину.

Крім чат-бота, на домені Міністерства соціальної політики буде створено окремий розділ, присвячений захисту прав дітей в умовах війни, де акумулюватиметься вся відповідна інформація. ЮНІСЕФ допомагатиме створювати контент для цього ресурсу.

Кампанія триватиме понад три місяці та міститиме діджитал-компонент, зовнішню рекламу, поширення інформації через національні й локальні ЗМІ.

До кампанії також залучатимуть відомих українців і лідерів думок.

Освіта.ua
22.04.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів